Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Με σταθεροποιητικές τάσεις ολοκληρώθηκε η χρήση του 2022 για τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΟΤΕ, Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, η οποία αποτελεί μία νομική οντότητα που εξυπηρετεί εσωτερικές λειτουργίες της Cosmote TV. Συγκεκριμένα,  εταιρεία η οποία συνέχισε να παρέχει στον ΟΤΕ, στο πλαίσιο της μεταξύ τους σύμβασης, υπηρεσίες για την παραγωγή, επιμέλεια, λειτουργία και υποστήριξη αθλητικού και θεματικού περιεχομένου και να διαχειρίζεται τις μετακινήσεις και το συντονισμό της δημοσιογραφικής ομάδας, εμφάνισε πέρυσι κύκλο εργασιών 6,673 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας οριακή άνοδο 0,6% σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση, κατά την οποία είχε διαμορφωθεί στα 6,636 εκατ. ευρώ. 

Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 22%, κλείνοντας στις 292.000 ευρώ από 375.000 ευρώ το 2021. Σε επίπεδο καθαρού αποτελέσματος, τα κέρδη έφθασαν τις 222.000 ευρώ το 2022 από 282.000 ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας μείωση 21%. 

Για την τρέχουσα οικονομική χρήση, η Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στον ΟΤΕ, μεταξύ των οποίων, συγκαταλέγονται οι δημοσιογραφικές μεταδόσεις και παραγωγές και η διαμόρφωση τηλεοπτικού προγράμματος. Στα τέλη του 2022, στην εταιρεία απασχολούνταν 48 άτομα συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων με σύμβαση ορισμένου χρόνου ενώ το 2021 ο αριθμός του προσωπικού ήταν 50 άτομα. Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος αριθμός αφορά μόνο τη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι τη Cosmote TV, η οποία αποτελεί business unit του ΟΤΕ και απασχολεί περίπου 300 άτομα, διαθέτοντας τα δικά της στούντιο.

Η μάχη για το αθλητικό περιεχόμενο

Σε γενικές γραμμές να σημειωθεί ότι η συνδρομητική πλατφόρμα της Cosmote TV, η οποία συνεργάζεται με τη Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, "ποντάρει" ιδιαίτερα στο αθλητικό περιεχόμενο προκειμένου να ανταπεξέλθει στη σκληρή μάχη του ανταγωνισμού. Σε αυτή την κατεύθυνση, η Cosmote, έχοντας ήδη συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό μετά το "χρυσό" deal που υπογράφηκε με τους Ερυθρόλευκους το 2022 για διάστημα 3 ετών, κατάφερε τελικά  να κρατήσει στην τηλεοπτική της στέγη τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ ενώ παράλληλα διατηρεί τα δικαιώματα για τη μετάδοση των αγώνων της UEFA με ισχύ μέχρι το 2024. 

Από την άλλη η Nova, έχει συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ ενώ ήδη διαθέτει συμβόλαιο με τον Άρη. 

Οι συνδρομητές των τριών εγχώριων παικτών συνδρομητικής 

Σε επίπεδο συνδρομητικής βάσης, η Cosmote TV παραμένει στην κορυφή της εγχώριας συνδρομητικής τηλεόρασης, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους συνδρομητές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε, οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ άγγιξαν τις 648.000 το δεύτερο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, παρά τον έντονο ανταγωνισμό και την εκτεταμένη πειρατεία. Άλλωστε, η περαιτέρω επέκταση της πελατειακής βάσης της συνδρομητικής τηλεόρασης αποτελεί έναν από τα κύρια κομμάτια του στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του ομίλου ΟΤΕ. 

Με υψηλούς ρυθμούς αναπτύχθηκε και ο αριθμός των συνδρομητών του Vodafone TV στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς καθώς σε αυτό το διάστημα κατάφερε να προσθέσει επιπλέον 20.000 νέους συνδρομητές, πλησιάζοντας ολοένα και πιο κοντά τον στόχο των 200.000 πελατών. Η συγκεκριμένη άνοδος, η οποία μεταφράζεται σε επταπλάσια αύξηση νέων συνδρομητών σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες συμφωνίες με Disney+ και Warner Bros – Discovery αλλά και στην σταθερή αξία του HBO. 

Τέλος, σε ό,τι αφορά τους συνδρομητές της Nova υπολογίζεται ότι ο αριθμός τους κινείται κοντά στην περιοχή των 400.000 πελατών.

Περισσότερα από Forbes

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.