Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Τη στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives ανακοίνωσε σήμερα η Forum SA, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για τον όμιλο και την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική και διεθνή αγορά.

Ο Θανάσης Παναγούλιας, CEO της Forum, τόνισε ότι η συμφωνία αποτελεί "καθοριστικό βήμα που θα επηρεάσει τη θέση της Forum στην αγορά”, εξηγώντας:
"Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο με νέα προϊόντα και εισερχόμαστε σε νέες γεωγραφικές περιοχές. Ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας και παράλληλα τη διαπραγματευτική μας δύναμη”.

Το τίμημα

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands”. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τζίρος της Omind το 2024 ήταν περί των 2 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η Forum είναι μέλος τoυ γερμανικού εκθεσιακού ομίλου Νuernberg Messe Group από το 2019, έναν από τους ισχυρότερους παίκτες παγκοσμίως, με κύκλο εργασιών το 2025 γύρω στα 360 εκατ. ευρώ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Omind, Θεόδωρος Δημητριάδης, χαρακτήρισε τη συμφωνία "ορόσημο για την πορεία της εταιρείας”, υπογραμμίζοντας: "Ξεκινήσαμε πριν από 20 χρόνια και καταφέραμε μέσα σε αυτό το διάστημα να χτίσουμε δυνατά brands, να κερδίσουμε την αμέριστη εμπιστοσύνη της αγοράς και όλα αυτά σε περιόδους κρίσης. Η διαδρομή μας μάς γεμίζει ακόμη μεγαλύτερη περηφάνια. Σήμερα γυρίζουμε σελίδα και ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο. Η ένταξη στη Forum δεν είναι απλώς μια στρατηγική κίνηση, είναι συνέχεια σε ό,τι κάνουμε, αποκτώντας πλέον ακόμη μεγαλύτερη διεθνή προοπτική”.

Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε ότι τουλάχιστον για 1,5 χρόνο θα παραμείνει ως σύμβουλος στην Omind. "Δεν είναι το τέλος μιας διαδρομής, αλλά η αρχή μιας νέας”, επεσήμανε.

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Μοσχονίδης, εταίρος στην Omind, σημείωσε: "Η σημερινή εξέλιξη και η συνεργασία με έναν διεθνή όμιλο δεν αποτελούν το τέλος μιας πορείας, αλλά το νέο βήμα που φέρνει νέα πνοή και νέες συνεργασίες. Η ελληνική αγορά θα έρθει πιο κοντά στα διεθνή πρότυπα. Το όραμα που ξεκινήσαμε πριν από 25 χρόνια παίρνει τώρα διεθνή διάσταση”.

Σημειωτέον ότι η omind creatives πραγματοποιεί τις εκθέσεις SUPPLY CHAIN & LOGISTICS expo, MEAT & GRILL DAYS expo, FROZEN FOOD expo και DAIRY EXPO, ενώ εκδίδει τα περιοδικά SUPPLY CHAIN & LOGISTICS , DAIRY NEWS, THE GRILL και MEAT PLACE.

Περισσότερα από Forbes

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.