Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Κέρδη τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall ανακοίνωσε η Apple, παρόλο που οι πωλήσεις iPhone (και συνολικά τα έσοδα) στην Κίνα έχασαν τις προσδοκίες λόγω του σκληρού κινεζικού ανταγωνισμού.

Ειδικότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι ο τζίρος και τα κέρδη της ενισχύθηκαν από τις ισχυρότερες του αναμενόμενου πωλήσεις iPads και Mac. Οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν ελαφρώς στα 69,14 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 71,03 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Οι πωλήσεις στην Κίνα υποχώρησαν στα 18,51 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 20,82 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα και κάτω από τα 21,33 δισ. δολάρια που ανέμενε έρευνα της Visible Alpha.

Οι συνολικές πωλήσεις της Apple για το α' οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 124,30 δισ. δολαρίων ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 124,12 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την LSEG, ενώ τα κέρδη 2,40 δολ. ανά μετοχή ξεπέρασαν τον στόχο των 2,35 δολ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, σχολίασε ότι τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης, Apple Intelligence, ενισχύουν τις πωλήσεις των νέων συσκευών της εταιρείας.

"Είδαμε στις αγορές όπου έχουμε αναπτύξει το Apple Intelligence, ότι οι ετήσιες επιδόσεις των iPhone 16 ήταν ισχυρότερες σε σύγκριση με εκείνες όπου το Apple Intelligence δεν ήταν διαθέσιμο", τόνισε ο Κουκ.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι το Apple Intelligence έρχεται σε νέες γλώσσες τον Απρίλιο, όπως τα γαλλικά και τα γερμανικά, ωστόσο ανέφερε πως δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα.

"Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές και θα το κυκλοφορήσουμε το συντομότερο δυνατόν", επισήμανε ο Κουκ.

Οι πωλήσεις των Mac ευνοήθηκαν από τη νέα σειρά Mac Minis, iMac και MacBook Pro που διαθέτουν το νέο τσιπ M4.

Οι πωλήσεις Mac και iPad έφτασαν τα 8,99 δισ. δολάρια και 8,09 δισ. δολάρια αντίστοιχα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 7,96 δισ. δολάρια και 7,32 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.


Η Apple ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες iCloud και streaming μουσικής και βίντεο, πέτυχαν πωλήσεις ύψους 26,34 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 13,9% σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο τομέας wearables της εταιρείας, που περιλαμβάνει τις σειρές Apple Watch και AirPods, είχε πωλήσεις 11,75 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 12,01 δισ. δολάρια.

Περισσότερα από Forbes

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Ideal Holdings: "Ψήνει" νέα εξαγορά για εφέτος – Το νέο εργοστάσιο της Μπάρμπα Στάθης και τα μίνι attica

Έχουν δρομολογηθεί επενδύσεις της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Τα σχέδια για Μπάρμπα Στάθης, Attica Πολυκαταστήματα και τον κλάδο πληροφορικής

Οι νομπελίστες Οικονομίας 2025 αναγνωρίζουν την καινοτομία σε επίπεδο επιχείρησης ως κλειδί για την οικονομική ανάπτυξη

H επιτροπή του Νόμπελ επισημαίνει και μια αναπάντητη πρόκληση: την επιβράδυνση της παραγωγικότητας σε χώρες του ΟΟΣΑ από τη δεκαετία του 2000.

Trade Estates: Σε τροχιά έντονης ανόδου εσόδων και κερδοφορίας

Βασικές αιτίες οι προσθήκες νέων ακινήτων και το χαμηλότερο χρηματοπιστωτικό κόστος σε σχέση με το 2024.

Ελληνικός σιδηρόδρομος σε τροχιά ζημιών: Η ανάκαμψη παραμένει μακρινός σταθμός

Μετά από δύο καίρια πλήγματα ο ελληνικός σιδηρόδρομος προσπαθεί να σταθεί ξανά στα "πόδια" του.

Leroy Merlin: Θηριώδης αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την κάλυψη ζημιών 123,6 εκατ.

Τι δείχνουν οι οικονομικές καταστάσεις της αλυσίδας DIY για το 2022, που δημοσιεύτηκαν με δύο χρόνια καθυστέρηση.

Η νέα Intralot στο Χρηματιστήριο: Ένας διεθνής παίκτης με ελληνική σφραγίδα

Η ολοκλήρωση της ΑΜΚ και η εξαγορά της Bally’s International σηματοδοτούν μια νέα εποχή.

Στα ύψη ο δείκτης του κραγιόν: Τι κερδίζουν Hondos Center, Sephora, Galerie de Beauté, Kiko Milano και Dust+Cream

Οι πέντε κορυφαίες αλυσίδες καλλυντικών ελέγχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των 1,39 δισ. ευρώ.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.