kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε επέκταση της δραστηριότητάς της σε νέες αγορές προχωρά η ελληνική startup kleesto, η οποία εστιάζει σε καινοτόμες λύσεις διαχείρισης επιχειρήσεων στον τουριστικό τομέα. Η kleesto σχεδιάζει εξειδικευμένες και tailor-made λύσεις, έτσι ώστε να καλύπτουν με ακρίβεια τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου προφίλ πελάτη. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται επιχειρήσεις που παρέχουν τουριστικές δραστηριότητες, ενοικιάσεις σκαφών, ημερήσιες εκδρομές-κρουαζιέρες, υπηρεσίες μεταφοράς κ.ά.

Η kleesto δραστηριοποιείται ήδη σε σημαντικές αγορές, όπως το Μαϊάμι και η Καραϊβική, με παρουσία σε Αντίγκουα, Μπαρμπέιντος, Τζαμάικα και Μπαρμπούντα. Επιπλέον, επεκτείνεται στην Αφρική και την Ευρώπη, όπου εκτός από την Ελλάδα έχει εξασφαλίσει μια στρατηγική συνεργασία για τη διαχείριση του προορισμού της Τοσκάνης στην Ιταλία, ενώ παράλληλα διαθέτει μια μικρή παρουσία σε Ισπανία και Πορτογαλία.

"Στρατηγικός μας στόχος είναι να εδραιωθούμε σε κάθε χώρα όπου δραστηριοποιούμαστε, αποκτώντας ουσιαστικό μερίδιο αγοράς,” αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Πιλπιλίδης, Co-Founder και CEO της kleesto. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.

Τι είναι η kleesto

Η kleesto είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων για παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, η οποία συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των καθημερινών λειτουργιών τους και στην αύξηση του τζίρου τους. Σκοπός της είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών σε τουριστικούς προορισμούς, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες.

Διευκολύνει τις τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν ταξιδιωτικές εμπειρίες να διανέμουν ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες τους μέσω των συνεργατών τους –ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων– ή άμεσα μέσω της ιστοσελίδας τους. Μέσω της kleesto οι επιχειρήσεις, πλέον, μπορούν να διαχειριστούν εύκολα και γρήγορα τις κρατήσεις τους, να οργανώσουν τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τη διαθεσιμότητά τους. Ταυτόχρονα, διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών τους και αυτοματοποιούν καθημερινές διαδικασίες, όπως είναι η έκδοση εγγράφων, η εκτέλεση πληρωμών στους προμηθευτές και στα κανάλια διανομής τους και η διαχείριση στόλων, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση στις τυπικές διαδικασίες και διατηρώντας την ανθρώπινη επαφή μόνο για τις πιο ουσιαστικές επικοινωνίες και αρμοδιότητες.

Η kleesto ξεχωρίζει από άλλες λύσεις στην αγορά καθώς δεν εστιάζει μόνο στη διάθεση των υπηρεσιών, αλλά κυρίως στη διαχείριση τους. "Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη λειτουργικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας,” σημειώνει ο κ. Πιλπιλίδης.

Περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις

Η εταιρεία εξυπηρετεί περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις, με συνολικά 300.000 κρατήσεις ετησίως. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε ετήσιες συνδρομές και προμήθειες ανά κράτηση. Παρόλο που μέχρι στιγμής η kleesto βασίζεται αποκλειστικά σε δικά της κεφάλαια, επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη του προϊόντος της και στην ενσωμάτωση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι co-founders του kleesto, Μανώλης Aδαµόπουλος και Γιώργος Σωτηρλής, είχαν συμπεριληφθεί στη λίστα Forbes 30 Under 30 Greece για το 2022. 

Περισσότερα από Forbes

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Ideal Holdings: "Ψήνει" νέα εξαγορά για εφέτος – Το νέο εργοστάσιο της Μπάρμπα Στάθης και τα μίνι attica

Έχουν δρομολογηθεί επενδύσεις της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Τα σχέδια για Μπάρμπα Στάθης, Attica Πολυκαταστήματα και τον κλάδο πληροφορικής

Οι νομπελίστες Οικονομίας 2025 αναγνωρίζουν την καινοτομία σε επίπεδο επιχείρησης ως κλειδί για την οικονομική ανάπτυξη

H επιτροπή του Νόμπελ επισημαίνει και μια αναπάντητη πρόκληση: την επιβράδυνση της παραγωγικότητας σε χώρες του ΟΟΣΑ από τη δεκαετία του 2000.

Πώς το deal ΟΠΑΠ–Allwyn φέρνει αμοιβαία οφέλη και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Μία νέα εποχή για τον ΟΠΑΠ εγκαινιάζει η συμφωνία συνένωσης με την Allwyn, που φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο "ηγέτη" στη λοταρία και το on line gaming.

Avramar: Το σχέδιο διάσωσης με κούρεμα 238 εκατ. και νέα κεφάλαια 60 εκατ. από την Aqua Bridge

Από ζημιές 48,9 εκατ. ευρώ και κύκλο εργασιών 275,7 εκατ. το 2024, η Avramar αναμένει φέτος ανάπτυξη 8%-9%.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.