kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε επέκταση της δραστηριότητάς της σε νέες αγορές προχωρά η ελληνική startup kleesto, η οποία εστιάζει σε καινοτόμες λύσεις διαχείρισης επιχειρήσεων στον τουριστικό τομέα. Η kleesto σχεδιάζει εξειδικευμένες και tailor-made λύσεις, έτσι ώστε να καλύπτουν με ακρίβεια τις ανάγκες ενός συγκεκριμένου προφίλ πελάτη. Στους πελάτες της περιλαμβάνονται επιχειρήσεις που παρέχουν τουριστικές δραστηριότητες, ενοικιάσεις σκαφών, ημερήσιες εκδρομές-κρουαζιέρες, υπηρεσίες μεταφοράς κ.ά.

Η kleesto δραστηριοποιείται ήδη σε σημαντικές αγορές, όπως το Μαϊάμι και η Καραϊβική, με παρουσία σε Αντίγκουα, Μπαρμπέιντος, Τζαμάικα και Μπαρμπούντα. Επιπλέον, επεκτείνεται στην Αφρική και την Ευρώπη, όπου εκτός από την Ελλάδα έχει εξασφαλίσει μια στρατηγική συνεργασία για τη διαχείριση του προορισμού της Τοσκάνης στην Ιταλία, ενώ παράλληλα διαθέτει μια μικρή παρουσία σε Ισπανία και Πορτογαλία.

"Στρατηγικός μας στόχος είναι να εδραιωθούμε σε κάθε χώρα όπου δραστηριοποιούμαστε, αποκτώντας ουσιαστικό μερίδιο αγοράς,” αναφέρει στο Capital.gr ο Γιώργος Πιλπιλίδης, Co-Founder και CEO της kleesto. Παράλληλα, η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της στην αγορά.

Τι είναι η kleesto

Η kleesto είναι μια πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων για παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων, η οποία συμβάλλει στη βελτιστοποίηση των καθημερινών λειτουργιών τους και στην αύξηση του τζίρου τους. Σκοπός της είναι η αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών σε τουριστικούς προορισμούς, επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να έχουν εύκολη πρόσβαση σε μοναδικές εμπειρίες και δραστηριότητες.

Διευκολύνει τις τοπικές επιχειρήσεις που προσφέρουν ταξιδιωτικές εμπειρίες να διανέμουν ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες τους μέσω των συνεργατών τους –ξενοδοχείων, τουριστικών γραφείων– ή άμεσα μέσω της ιστοσελίδας τους. Μέσω της kleesto οι επιχειρήσεις, πλέον, μπορούν να διαχειριστούν εύκολα και γρήγορα τις κρατήσεις τους, να οργανώσουν τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τη διαθεσιμότητά τους. Ταυτόχρονα, διαχειρίζονται τα αιτήματα των πελατών τους και αυτοματοποιούν καθημερινές διαδικασίες, όπως είναι η έκδοση εγγράφων, η εκτέλεση πληρωμών στους προμηθευτές και στα κανάλια διανομής τους και η διαχείριση στόλων, μειώνοντας την ανάγκη για ανθρώπινη παρέμβαση στις τυπικές διαδικασίες και διατηρώντας την ανθρώπινη επαφή μόνο για τις πιο ουσιαστικές επικοινωνίες και αρμοδιότητες.

Η kleesto ξεχωρίζει από άλλες λύσεις στην αγορά καθώς δεν εστιάζει μόνο στη διάθεση των υπηρεσιών, αλλά κυρίως στη διαχείριση τους. "Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη λειτουργικότητα των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας,” σημειώνει ο κ. Πιλπιλίδης.

Περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις

Η εταιρεία εξυπηρετεί περίπου 2.500 συνδεδεμένες επιχειρήσεις, με συνολικά 300.000 κρατήσεις ετησίως. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε ετήσιες συνδρομές και προμήθειες ανά κράτηση. Παρόλο που μέχρι στιγμής η kleesto βασίζεται αποκλειστικά σε δικά της κεφάλαια, επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη του προϊόντος της και στην ενσωμάτωση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι co-founders του kleesto, Μανώλης Aδαµόπουλος και Γιώργος Σωτηρλής, είχαν συμπεριληφθεί στη λίστα Forbes 30 Under 30 Greece για το 2022. 

Περισσότερα από Forbes

Σάμι Φάις: Ο επιχειρηματίας που έκανε διάσημη τη Nike ετοιμάζει την είσοδό του στο Χρηματιστήριο

Με κύκλο εργασιών πάνω από 200 εκατ. ευρώ και EBITDA στα επίπεδα των 40 εκατ. ευρώ το 2024, ο όμιλος Φάις, βρίσκεται στο κατώφλι του ΧΑ. Το Forbes Greece συνάντησε τον επιχειρηματία και διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Σάμι Φάις, και είχε την ευκαιρία να κάνει μία σύντομη ανασκόπηση της διαδρομής του, συζητώντας ταυτόχρονα για τις προοπτικές της εισαγωγής στην οργανωμένη αγορά. "Προοπτική του ομίλου είναι να γίνει μία μικρή πολυεθνική".

Με θυγατρική στην Ελλάδα ο τεχνολογικός κολοσσός της Nvidia

Η νεοσυσταθείσα εταιρεία έχει αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 500.000 ευρώ και έδρα κτίριο επί της οδού Ερμού στο κέντρο της Αθήνας.

Dust + Cream: Τι ετοιμάζει η εταιρεία καλλυντικών που γεννήθηκε από τρεις πτωχεύσεις

Η επιχείρηση αυτήν την περίοδο σχεδιάζει την εξαγωγή των προϊόντων της και την επέκταση σε χώρες εκτός συνόρων.

Η μάχη Σκλαβενίτη - Lidl για το "χρυσό" ακίνητο στην Πάτρα

Μάχη για την απόκτηση των εγκαταστάσεων της Πατραϊκής Χαρτοποιίας, Elite στο Ρίο της Πάτρας, έδωσαν ο όμιλος Σκλαβενίτη με τη Lidl Ελλάς, όπως πληροφορείται το Capital.gr.

Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Με νέα εστίαση στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Pod Network: Η Web3 startup με ελληνικό DNA που άντλησε 10 εκατ. δολ. και ανοίγει γραφείο στην Ελλάδα

Στο γύρο χρηματοδότησης συμμετείχαν και Έλληνες angel investors, όπως ο Απ. Αποστολάκης.

Saudi Aramco: Μειωμένα τα κέρδη και τα έσοδα το 2024 - Τι "βλέπει" για το μέρισμα του 2025

Η μειωμένη τιμή του πετρελαίου έπληξε την κερδοφορία του κολοσσού.

BriQ Properties: Θετικές οι προοπτικές της εισηγμένης μετά την απορρόφηση της Intercontinental International ΑΕΕΑΠ

Ελκυστικές για τους επενδυτές οι εταιρείες επενδύσεων σε ακίνητη περιουσία λόγω των υψηλών μερισματικών αποδόσεων.

Biological Lattice Industries: Η "made in Greece" τεχνολογία που αλλάζει τη βιοκατασκευή

Η καινοτόμος εταιρεία έλαβε πρόσφατα χρηματοδότηση 1,8 εκατ. δολαρίων σε έναν pre-seed γύρο, με επικεφαλής το Uni.Fund.

Startups: Περισσότερες οι "γεννήσεις" νέων μονόκερων το 2024

Ο πιο πολύτιμος νέος μονόκερος του 2024 ήταν η xAI του Έλον Μασκ, που "μπήκε" στη λίστα με αποτίμηση 24 δισ. δολ.

Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Στην εισαγωγή μίας νέας δραστηριότητας στην Ελλάδα προχώρησε ο όμιλος Sport Vision.