Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Σε μονοπάτι ανάπτυξης συνέχισε και το 2023 η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός. Η εταιρεία που εντάσσεται κάτω από τον όμιλο ΟΤΕ είδε πέρυσι τον τζίρο της να ενισχύεται κατά 2,3% στα 397,285 εκατ. ευρώ από 387,557 εκατ. που είχε διαμορφωθεί το 2022. Η παραπάνω αύξηση προήλθε κατά κύριο λόγο από την πώληση εμπορευμάτων, που εισέφερε στα ταμεία το ποσό των 219,404 εκατ. από 209,523 εκατ. την προηγούμενη χρήση ενώ το κομμάτι των υπηρεσιών εμφάνισε έσοδα 177,187 εκατ., τα οποία κινήθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2022. Ελαφρώς αυξημένα έκλεισαν τα καθαρά κέρδη στα 7 εκατ. ευρώ από 6,656 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 6%. 

Πραγματοποιήθηκαν 19 εκατ. συναλλαγές 

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις,  αναβαθμίστηκαν 5 νέα καταστήματα Γερμανός και 12 Cosmote με μία αισθητική ταυτισμένη με τις σύγχρονες τάσεις του design, του retail αλλά και των αναγκών του πελάτη. Επιπλέον, έγιναν σημαντικές ενέργειες αναβάθμισης της λειτουργικότητας του καταστήματος και του service area, προστέθηκαν νέες προϊοντικές κατηγορίες και βιωματικές γωνιές. 

Οι παραπάνω κινήσεις συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθούν πέρυσι σχεδόν 19 εκατομμύρια συναλλαγές στα καταστήματα των δικτύων Γερμανός και Cosmote, ένας αριθμός αυξημένος κατά 3,5% σε σχέση με το 2022. Οι συνολικές συνδέσεις κινητής (φωνής και data) ξεπέρασαν τις 303.000 ενώ αξιοσημείωτη υπήρξε η πορεία των οικιακών φορητοτήτων φωνής, οι οποίες παρουσίασαν άνοδο κατά 65%. Όσον αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι συνδέσεις Broadband υψηλών ταχυτήτων (xDSL) ξεπέρασαν τις 160.000 συνδέσεις, την ίδια στιγμή που καταχωρήθηκαν σχεδόν 65.000 συνδέσεις οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH). Τέλος, η παραγωγή νέων συνδέσεων Cosmote TV ξεπέρασε τις 55.000 συνδέσεις.

Οι προοπτικές για φέτος 

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για την τρέχουσα χρονιά, η Γερμανός συνεχίζει να στοχεύει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που ήδη διαθέτει στα καταστήματα και στο e-shop και ταυτόχρονα θα συνεχίσει να επενδύει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες ακολουθώντας την Smart Living εποχή. Θυμίζουμε ότι στις αρχές του 2024, η αλυσίδα έκανε άνοιγμα στην κατηγορία των μικρών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία "παντρεύτηκε" με τα κινητά τηλέφωνα, το δημοφιλέστερο παγκοσμίως προϊόν τεχνολογίας.

Οι οικιακές μικροσυσκευές, εκτός από το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της Γερμανός, το οποίο εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια, είναι διαθέσιμες και στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, όπου μπορεί κανείς να αναζητήσει όλη την γκάμα των προϊόντων. Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να υποστηριχθεί από το πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης των υφιστάμενων καταστημάτων Γερμανός ενώ παράλληλα  το δίκτυο έχει ενισχυθεί με νέα μεγαλύτερα καταστήματα, τα οποία μπορούν να "φιλοξενήσουν' περισσότερους κωδικούς και προϊόντα. Πρόκειται για τα G- Prime, τα οποία ακολουθούν μια σύγχρονη αισθητική και εκτείνονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με τα αρχικά σημεία Γερμανός.
 
 

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.