Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Σε μονοπάτι ανάπτυξης συνέχισε και το 2023 η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός. Η εταιρεία που εντάσσεται κάτω από τον όμιλο ΟΤΕ είδε πέρυσι τον τζίρο της να ενισχύεται κατά 2,3% στα 397,285 εκατ. ευρώ από 387,557 εκατ. που είχε διαμορφωθεί το 2022. Η παραπάνω αύξηση προήλθε κατά κύριο λόγο από την πώληση εμπορευμάτων, που εισέφερε στα ταμεία το ποσό των 219,404 εκατ. από 209,523 εκατ. την προηγούμενη χρήση ενώ το κομμάτι των υπηρεσιών εμφάνισε έσοδα 177,187 εκατ., τα οποία κινήθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2022. Ελαφρώς αυξημένα έκλεισαν τα καθαρά κέρδη στα 7 εκατ. ευρώ από 6,656 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 6%. 

Πραγματοποιήθηκαν 19 εκατ. συναλλαγές 

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις,  αναβαθμίστηκαν 5 νέα καταστήματα Γερμανός και 12 Cosmote με μία αισθητική ταυτισμένη με τις σύγχρονες τάσεις του design, του retail αλλά και των αναγκών του πελάτη. Επιπλέον, έγιναν σημαντικές ενέργειες αναβάθμισης της λειτουργικότητας του καταστήματος και του service area, προστέθηκαν νέες προϊοντικές κατηγορίες και βιωματικές γωνιές. 

Οι παραπάνω κινήσεις συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθούν πέρυσι σχεδόν 19 εκατομμύρια συναλλαγές στα καταστήματα των δικτύων Γερμανός και Cosmote, ένας αριθμός αυξημένος κατά 3,5% σε σχέση με το 2022. Οι συνολικές συνδέσεις κινητής (φωνής και data) ξεπέρασαν τις 303.000 ενώ αξιοσημείωτη υπήρξε η πορεία των οικιακών φορητοτήτων φωνής, οι οποίες παρουσίασαν άνοδο κατά 65%. Όσον αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι συνδέσεις Broadband υψηλών ταχυτήτων (xDSL) ξεπέρασαν τις 160.000 συνδέσεις, την ίδια στιγμή που καταχωρήθηκαν σχεδόν 65.000 συνδέσεις οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH). Τέλος, η παραγωγή νέων συνδέσεων Cosmote TV ξεπέρασε τις 55.000 συνδέσεις.

Οι προοπτικές για φέτος 

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για την τρέχουσα χρονιά, η Γερμανός συνεχίζει να στοχεύει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που ήδη διαθέτει στα καταστήματα και στο e-shop και ταυτόχρονα θα συνεχίσει να επενδύει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες ακολουθώντας την Smart Living εποχή. Θυμίζουμε ότι στις αρχές του 2024, η αλυσίδα έκανε άνοιγμα στην κατηγορία των μικρών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία "παντρεύτηκε" με τα κινητά τηλέφωνα, το δημοφιλέστερο παγκοσμίως προϊόν τεχνολογίας.

Οι οικιακές μικροσυσκευές, εκτός από το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της Γερμανός, το οποίο εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια, είναι διαθέσιμες και στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, όπου μπορεί κανείς να αναζητήσει όλη την γκάμα των προϊόντων. Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να υποστηριχθεί από το πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης των υφιστάμενων καταστημάτων Γερμανός ενώ παράλληλα  το δίκτυο έχει ενισχυθεί με νέα μεγαλύτερα καταστήματα, τα οποία μπορούν να "φιλοξενήσουν' περισσότερους κωδικούς και προϊόντα. Πρόκειται για τα G- Prime, τα οποία ακολουθούν μια σύγχρονη αισθητική και εκτείνονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με τα αρχικά σημεία Γερμανός.
 
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Ποιο είναι το προφίλ των Digi και Vodafone Romania που ενδιαφέρονται για τη θυγατρική του ΟΤΕ

Στην τελική ευθεία φαίνεται να εισέρχεται η πώληση από τον όμιλο ΟΤΕ της θυγατρικής στη Ρουμανία Telekom Romania Mobile.