Ποια είναι η νέα επένδυση της αμερικανικής αλυσίδας Wyndham στη Χαλκιδική

Ποια είναι η νέα επένδυση της αμερικανικής αλυσίδας Wyndham στη Χαλκιδική

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Η αμερικανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Wyndham Hotel & Resorts έκανε το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά το 2016, με το Wyndham Grand Athens στην πλατεία Καραϊσκάκη. Στα χρόνια που ακολούθησαν οι επενδύσεις της στον ελληνικό τουρισμό ήταν σταθερές, φτάνοντας σήμερα να έχει στο χαρτοφυλάκιό της 13 ξενοδοχειακές μονάδες (ακολουθώντας το μοντέλο του franchise): τρεις μονάδες στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι, στη Βραυρώνα, στη Νέα Μάκρη, στη Θεσσαλονίκη, στη Χαλκιδική, στην Αλεξανδρούπολη, στην Κέρκυρα, στη Ρόδο και στην Κρήτη.

Χθες ανακοινώθηκε ακόμη μια επένδυση, με την υπογραφή συμφωνίας με τον όμιλο ανάπτυξης ακινήτων Oikos Property Developments για τη δημιουργία του πρώτου Ramada Residences by Wyndham, στην Ελλάδα. Το συγκρότημα, με 150 τουριστικά καταλύματα, θα βρίσκεται στον Δήμο Αριστοτέλη Χαλκιδικής.

Πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr για ένα συγκρότημα καταλυμάτων η κατασκευή του οποίου δεν είχε αποπερατωθεί και που αγοράστηκε από το Oikos Property Developments. Αναμένεται, σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της Wyndham να γίνει ολική ανακατασκευή και το Ramada Residences by Wyndham, Halkidiki, όπως θα ονομάζεται, να είναι έτοιμο να λειτουργήσει την άνοιξη του 2026.

Όπως αναφέρει μάλιστα ο Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts, οι επενδυτικές κινήσεις της αμερικανικής αλυσίδας σηματοδοτούν ένα νέο κύκλο ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια, ενώ στα "ραντάρ" μπαίνουν τόσο δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί, όσο και προορισμοί με μικρότερη διεθνή επισκεψιμότητα.

Σημειώνεται πως η Wyndham Hotels & Resorts είναι η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο, με περίπου 9.200 ξενοδοχεία δυναμικότητας 876.000 δωματίων σε περισσότερες από 95 χώρες. Η εταιρεία διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 25 εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των Super 8®, Days Inn®, Ramada®, Microtel®, La Quinta®, Baymont®, Wingate®, AmericInn®, Hawthorn Suites®, Trademark Collection® and Wyndham®. Παράλληλα, το πρόγραμμα επιβράβευσης Wyndham Rewards αριθμεί πάνω από πάνω από 108 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.