ΑΒ Βασιλόπουλος: Γυρίζει εταιρικά καταστήματα σε franchise και αντιστρέφει το νόμισμα με δωροεπιταγές

ΑΒ Βασιλόπουλος: Γυρίζει εταιρικά καταστήματα σε franchise και αντιστρέφει το νόμισμα με δωροεπιταγές

Του Γιώργου Λαμπίρη

Στη μετατροπή σημαντικού αριθμού εταιρικών καταστημάτων του σε franchise προσανατολίζεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος. Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι κατά κύριο λόγο τα μικρότερα καταστήματα του δικτύου των καταστημάτων του εισέρχονται σε διαδικασία αξιοποίησης μέσω του μοντέλου franchise. 

Μέσα από τη συγκεκριμένη κίνηση η αλυσίδα προσβλέπει στον εξορθολογισμό του κόστους λειτουργίας και την ενίσχυση της κερδοφορίας της, φέρνοντας ταυτόχρονα και έσοδα στα ταμεία της από τη μεγέθυνση του δικτύου καταστημάτων franchise, τομέας που αποτελεί στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της επιχείρησης για το προσεχές διάστημα. 

Προτεραιότητα στα μεγάλα καταστήματα σε κεντρικά σημεία

Στις στρατηγικές προτεραιότητες είναι, μεταξύ άλλων, και η επένδυση στα μεγάλα καταστήματα, όπου δίνει βαρύτητα η ΑΒ Βασιλόπουλος, με χαρακτηριστικές περιπτώσεις αυτές των καταστημάτων στο Ελληνικό που πρόσφατα ανακαινίστηκε, στο δαχτυλίδι της λεωφόρου Κηφισίας, στο ΑΒ Μακεδονία της Θεσσαλονίκης που επίσης ανακαινίστηκε ή σε αυτό της Νέας Ερυθραίας που επίσης φέρει τη νέα εταιρική εικόνα της αλυσίδας μετά την ανακαίνισή του.

Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η κατασκευή και ενός ακόμη νέου καταστήματος ΑΒ Βασιλόπουλος στους Αγίους Αναργύρους, με ισόγειο 640 τετραγωνικών, 665 τετραγωνικά στον πρώτο όροφο και 295 τετραγωνικά μέτρα πατάρι. 

Σε κάθε περίπτωση, ο ακριβής αριθμός των καταστημάτων που θα αξιοποιηθούν με το μοντέλο του franchise δεν μπορεί αυτήν τη στιγμή να προσδιοριστεί παρά το γεγονός ότι η αλυσίδα έχει θέσει ως στόχο -σύμφωνα τουλάχιστον με πηγές της εταιρείας- να μετατρέψει περί τα 30 εταιρικά καταστήματα από εταιρικά σε franchise. 

Ο λόγος είναι ότι τα πάντα εξαρτώνται από την αποδοχή που θα έχει στην αγορά και σε ενδιαφερόμενους επενδυτές να τοποθετήσουν τα χρήματά τους σε ένα κατάστημα της ΑΒ Βασιλόπουλος. Το δίκτυο franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος υπερβαίνει επί του παρόντος τα 250 καταστήματα, ενώ στόχος με βάση τον σχεδιασμό είναι να αγγίξει τα 300 σημεία στη διάρκεια της φετινής χρονιάς. 

Το μοντέλο στρατηγικής που σχετίζεται με το franchise θα κληθεί να υλοποιήσει ο Βαγγέλης Βόδενας, ειδικός σύμβουλος του CEO της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκου Λαβίδα, και πρώην επικεφαλής γενικής διεύθυνσης δικτύου της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Σημειώνεται ότι καθήκοντα στον τομέα του franchise εκτελούσε ο μέχρι πρότινος Wholesale & Affiliate Retail Director της αλυσίδας, Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, ο οποίος αποχωρεί από την ΑΒ.

Κερδίζει έδαφος με την προσφορά δωροεπιταγών και εκπτώσεων των 3 και 6 ευρώ

Σε επίπεδο πωλήσεων, κατά τις ίδιες πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος κατέγραψε μονοψήφιο ποσοστό μείωσης σε αξία τον φετινό Φεβρουάριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023, ενώ φαίνεται να εξισορροπεί τον Μάρτιο χωρίς μεταβολή σε σύγκριση με τον περσινό Μάρτιο, λαμβάνοντας ώθηση από τις ενέργειες που πραγματοποιεί μέσω της κάρτας πιστότητας ΑΒ Plus, όπου για παράδειγμα προσέφερε μία δωροεπιταγή των 6 ευρώ με κάθε αγορά κρασιού έως και τις 7 Μαρτίου, αλλά και για την αγορά φρέσκων ψαριών και θαλασσινών όπου με αγορές ύψους 20 ευρώ ο καταναλωτής απολάμβανε δωροεπιταγή αξίας 6 ευρώ. Είχε προηγηθεί αντίστοιχη προσφορά τον Φεβρουάριο, όπου με αγορές φρούτων και λαχανικών αξίας 10 ευρώ, η αλυσίδα έδινε στους καταναλωτές 3 ευρώ μέσω της ΑΒ Plus. 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Αττική-Πίττας: Γλύκαναν τα κέρδη οι εξαγωγές - Ποιες χώρες χρυσοπληρώνουν το ελληνικό μέλι

Καθαρά κέρδη μετά από διετία ζημιών, εξαγωγές στο +16%, νέα πνοή πριν τα 100 χρόνια ιστορίας.

METKA: Υπερδιπλασιασμός εσόδων και στο "βάθος" εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Στα 1,4 δισ. ευρώ το συνολικό ανεκτέλεστο, υπολογίζοντας και τις προς υπογραφή συμβάσεις.

Ξεκινά πρόωρα φέτος η Black Friday – Η προσπάθεια για ανάκτηση τζίρων

Μπαράζ προσφορών πριν τις "μαύρες" εκπτώσεις.

ΤΙΤΑΝ: Ρεκόρ κερδοφορίας EBITDA εννεαμήνου - Στα €223 εκατ. τα καθαρά κέρδη

Η εγχώρια αγορά της Ελλάδας συνέχισε να καταγράφει υψηλές επιδόσεις - Θετικές προοπτικές.

Autohellas: Αύξηση κύκλου εργασιών 5,3% - Στα €103,3 εκατ. τα EBITDA

Η κερδοφορία του Ομίλου υποστηρίχθηκε, αντίστοιχα με το 2024, με €9,7 εκατ. από την είσπραξη μερισμάτων μη ελεγχόμενων συμμετοχών.

Πώς επηρεάζονται Eurobank και Alpha από το σχέδιο εξυγίανσης των ΕΛΤΑ – συνεχίζονται οι συνεργασίες

Η Alpha Bank πιστεύει ότι υπάρχει ζήτηση και στοχεύει να αξιοποιήσει το δίκτυο των ΕΛΤΑ.

Σούπερ μάρκετ: Τι δείχνει το ταμείο στο εννεάμηνο - Τουρισμός και homing φέρνουν νέο ρεκόρ

Ο τζίρος των αλυσίδων έφτασε τα 10,51 δισ. ευρώ, με τα νησιά να καταγράφουν διψήφια αύξηση και τους καταναλωτές να επενδύουν όλο και περισσότερο στην κατανάλωση εντός σπιτιού.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.