Ο χρησμός του R. Baron για το Starlink: "Σε 4 χρόνια θα μπει στο χρηματιστήριο και θα αξίζει έως και 300 δισ."

Ο χρησμός του R. Baron για το Starlink: "Σε 4 χρόνια θα μπει στο χρηματιστήριο και θα αξίζει έως και 300 δισ."

Του William Skipworth

Ο δισεκατομμυριούχος Ron Baron, ιδιοκτήτης της Baron Capital που έχει μεγάλες θέσεις στη SpaceX και την Tesla, εκτίμησε ότι το Starlink θα εισαχθεί ως εταιρεία στο χρηματιστήριο "περίπου το 2027", σε μια ευοίωνη πρόβλεψη για τη δημοφιλή υπηρεσία δορυφορικού διαδικτύου της SpaceX.

Μιλώντας στο CNBC, ο Baron είπε χαρακτηριστικά ότι το Starlink θα υποβάλει αρχική δημόσια προσφορά σε τέσσερα χρόνια, με την αξία του να σκαρφαλώνει έως τότε στα 250- 300 δισ. δολάρια.

Τα τελευταία χρόνια, ο CEO της SpaceΧ, Elon Musk, και άλλα κορυφαία στελέχη της εταιρείας έχουν κάνει λόγο επανειλημμένα για spin-off του Starlink.

Η SpaceX λάνσαρε το Starlink σε beta έκδοση το 2020. Η υπηρεσία χρησιμοποιεί ένα παγκόσμιο δίκτυο χιλιάδων δορυφόρων για να παρέχει πρόσβαση στο διαδίκτυο σε χρήστες σε όλο τον κόσμο. Η SpaceX είναι γνωστή για τη κατασκευή αεροδιαστημικών σκαφών και έχει θέσει ως μακροπρόθεσμο στόχο τον εποικισμό του πλανήτη Άρη. Το Starlink αποτελεί μεγάλο μέρος της ταμειακής ροής της εταιρείας. Η Euroconsult, μια εταιρεία ανάλυσης της αεροδιαστημικής και δορυφορικής βιομηχανίας, εκτίμησε ότι το Starlink θα αποφέρει άνω του 40% των εσόδων της εταιρείας, ή 3,2 δισ. δολάρια, το 2023. Την περασμένη εβδομάδα, ο Musk ανακοίνωσε ότι η υπηρεσία είχε επιτύχει ισοσκελισμένες ταμειακές ροές και, τον Σεπτέμβριο, ένα δημοσίευμα της Wall Street Journal αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε φτάσει σε έσοδα 1,4 δισ. δολαρίων. Τον Ιούνιο, η SpaceX αποτιμήθηκε στα 150 δισ. δολάρια σε μια εσωτερική πώληση μετοχών, μετέδωσε το Bloomberg.

Το μερίδιο της Baron Capital στη SpaceX αξίζει 1,7 δισ. δολάρια, όπως είπε ο Ron Baron στο MarketWatch την περασμένη εβδομάδα.

Σύμφωνα με το Forbes, η καθαρή αξία του Baron ανερχόταν στα 5 δισ. δολάρια την Παρασκευή, ποσό που τον φέρνει στο Νο 558 της λίστας με τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο. Πρώτος στην ίδια λίστα είναι ο CEO της SpaceX, Elon Musk, με την περιουσία του να φτάνει τα 226,5 δισ. δολάρια.

Απόδοση - επιμέλεια: Μιχάλης Παπαντωνόπουλος

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Η SpaceX "βλέπει" την κορυφή των start ups με αποτίμηση $350 δισ.

Η εκρηκτική ανάπτυξη της Starlink και το "τεντωμένο σκοινί" της πολιτικής πάνω στο οποίο βαδίζει ο Musk.

Νέο επεισόδιο στον "πόλεμο" Μασκ - Άλτμαν για την Τεχνητή Νοημοσύνη

O πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο θέλει να ανασταλεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης της OpenAI.

United States of America Inc.: Η μυστηριώδης νέα εταιρεία που ίδρυσε ο Έλον Μασκ

Οι βλέψεις του Μασκ για μεγαλύτερη εμπλοκή του στην πολιτική και... η θεωρία συνωμοσίας των "ΗΠΑ Α.Ε.".

"Ο Elon δεν ενδιαφέρεται πια για την Tesla": Οι μεγάλοι θαυμαστές του Musk στρέφονται εναντίον του

Οι επιδόσεις της εταιρείας χειροτερεύουν από τότε που αγόρασε το Twitter ο Musk.

Ο Musk λέει "όχι" στους δασμούς Μπάιντεν στους Κινέζους ανταγωνιστές της Tesla

Μολονότι προ μηνών προειδοποιούσε για τον κινεζικό ανταγωνισμό.

Space X vs Blue Origin: Νέος "πόλεμος των άστρων" για το Διαπλανητικό Διαδίκτυο

Μετά την αποστολή αστροναυτών στη Σελήνη, επεκτείνουν την κόντρα τους στη διαδικτυακή σύνδεση Άρη-Γης.

Musk: "Τα ρομποταξί δεν χρειάζονται συσκευές LiDAR", αλλά η Tesla τις αγοράζει μαζικά

Η Tesla ήταν ο μεγαλύτερος αγοραστής της τεχνολογίας LiDAR το α΄ τρίμηνο.