Με ισχυρά μεγέθη που ξεπέρασαν σε όλα τα επίπεδα τις εκτιμήσεις της αγοράς ολοκλήρωσε το τρίμηνο η Procter & Gamble, παρά τις αυξήσεις τιμών που έκανε και οδήγησαν σε μείωση των όγκων της για έκτο διαδοχικό τρίμηνο.
Ειδικότερα, ο πολυεθνικός κολοσσός των καταναλωτικών προϊόντων με έδρα τις ΗΠΑ ανακοίνωσε για το πρώτο του οικονομικό τρίμηνο κέρδη 1,83 δολαρίων ανά μετοχή, ισχυρά αυξημένα από τα 1,57 δολ. κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι, αλλά και υψηλότερα της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για 1,72 δολ.
Παρομοίως, οι πωλήσεις της Procter & Gamble στο τρίμηνο ήταν αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 21,9 δισ. δολάρια υπερβαίνοντας επίσης την πρόβλεψη της αγοράς για 21,6 δισ.
Σημειώνεται ότι μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της εταιρείας, η μετοχή της Procter & Gamble ενισχύεται άνω του 1,2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές πριν το άνοιγμα της Wall Street.
Τους τελευταίους μήνες η P&G έχει αυξήσει σταθερά τις τιμές των προϊόντων της, κάτι που επηρέασε τις πωλήσεις της καθώς μέρος των πελατών της στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις, αλλά οι υψηλότερες τιμές συνέβαλλαν τελικά στην ενίσχυση της κερδοφορίας της.
Ενδεικτικά, οι τιμές του σαμπουάν Pantene αυξήθηκαν κατά 7% συνολικά στο τρίμηνο, ενώ ο συνολικός όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%, όσο και κατά το προηγούμενο.
Παρά τις θετικές επιδόσεις του τριμήνου, ωστόσο, η P&G διεύρυνε προς το κάτω άκρο το guidance των εσόδων της στο σύνολο της ετήσιας οικονομικής της χρήσης του 2024, σε αύξηση στο εύρος του 2% με 4% αντί του 3% με 4% προηγουμένως, κυρίως επειδή εκτιμά ότι οι συναλλαγματικές ισοτιμίες μπορεί να την επηρεάσουν περισσότερο από όσο προέβλεπε.
Παράλληλα, όμως, διατήρησε την πρόβλεψη για την κερδοφορία της στο εύρος των 6,25 με 6,43 δολ/μτχ για το σύνολο του έτους.