Procter & Gamble: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο τρίμηνο παρά τις αυξήσεις τιμών

Procter & Gamble: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο τρίμηνο παρά τις αυξήσεις τιμών

Με ισχυρά μεγέθη που ξεπέρασαν σε όλα τα επίπεδα τις εκτιμήσεις της αγοράς ολοκλήρωσε το τρίμηνο η Procter & Gamble, παρά τις αυξήσεις τιμών που έκανε και οδήγησαν σε μείωση των όγκων της για έκτο διαδοχικό τρίμηνο.

Ειδικότερα, ο πολυεθνικός κολοσσός των καταναλωτικών προϊόντων με έδρα τις ΗΠΑ ανακοίνωσε για το πρώτο του οικονομικό τρίμηνο κέρδη 1,83 δολαρίων ανά μετοχή, ισχυρά αυξημένα από τα 1,57 δολ. κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι, αλλά και υψηλότερα της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για 1,72 δολ.

Παρομοίως, οι πωλήσεις της Procter & Gamble στο τρίμηνο ήταν αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 21,9 δισ. δολάρια υπερβαίνοντας επίσης την πρόβλεψη της αγοράς για 21,6 δισ.

Σημειώνεται ότι μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της εταιρείας, η μετοχή της Procter & Gamble ενισχύεται άνω του 1,2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές πριν το άνοιγμα της Wall Street.

Τους τελευταίους μήνες η P&G έχει αυξήσει σταθερά τις τιμές των προϊόντων της, κάτι που επηρέασε τις πωλήσεις της καθώς μέρος των πελατών της στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις, αλλά οι υψηλότερες τιμές συνέβαλλαν τελικά στην ενίσχυση της κερδοφορίας της.

Ενδεικτικά, οι τιμές του σαμπουάν Pantene αυξήθηκαν κατά 7% συνολικά στο τρίμηνο, ενώ ο συνολικός όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%, όσο και κατά το προηγούμενο.

Παρά τις θετικές επιδόσεις του τριμήνου, ωστόσο, η P&G διεύρυνε προς το κάτω άκρο το guidance των εσόδων της στο σύνολο της ετήσιας οικονομικής της χρήσης του 2024, σε αύξηση στο εύρος του 2% με 4% αντί του 3% με 4% προηγουμένως, κυρίως επειδή εκτιμά ότι οι συναλλαγματικές ισοτιμίες μπορεί να την επηρεάσουν περισσότερο από όσο προέβλεπε.

Παράλληλα, όμως, διατήρησε την πρόβλεψη για την κερδοφορία της στο εύρος των 6,25 με 6,43 δολ/μτχ για το σύνολο του έτους.

Περισσότερα από Forbes

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".

Όμιλος Σαράντη: Το αμερικάνικο όνειρο ζει το Carroten – Πού επενδύει 40 εκατ. ευρώ ο όμιλος

Πώς κινήθηκαν οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο – Σε εξέλιξη επενδύσεις 40 εκατ. ευρώ.