Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τζίρου για τον Σκλαβενίτη – "Κοιτάζει" τη νησιωτική Ελλάδα

Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης τζίρου για τον Σκλαβενίτη – "Κοιτάζει" τη νησιωτική Ελλάδα

Του Γιώργου Λαμπίρη

Mε διψήφιο ποσοστό πάνω από το μέσο όρο της αγοράς που είναι 8%-9% κινείται από πλευράς ανάπτυξης του τζίρου του ο Σκλαβενίτης στο οκτάμηνο του 2023, όπως προκύπτει από πηγές κοντά στην εταιρεία. Ταυτόχρονα η αλυσίδα και ενώ το σύνολο της αγοράς χάνει σε όγκο πωλήσεων περίπου 2,5% έως και 3% ο Σκλαβενίτης καταγράφει ανοδική πορεία. Στο πεδίο επέκτασης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σύμφωνα με τις ίδιες πηγές συνεχίζονται οι συζητήσεις για επέκταση στην κυπριακή αγορά, προκειμένου να η αλυσίδα εξαγοράσει αλυσίδα ή καταστήματα στη Μεγαλόνησο. 

Την ίδια στιγμή δεν προβλέπεται η δημιουργία νέων καταστημάτων στην Ελλάδα εντός του 2023 μετά την έναρξη λειτουργίας των σημείων πώλησης στη Μυτιλήνη και στη Γλυφάδα. Το ενδιαφέρον ωστόσο στο απώτερο μέλλον επικεντρώνεται στη νησιωτική Ελλάδα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα σε αυτή την περίπτωση να αποτελούν τα Επτάνησα όπου ο Σκλαβενίτης δεν διαθέτει έως τώρα ισχυρή παρουσία με εξαίρεση την Κέρκυρα όπου διατηρεί δύο καταστήματα. 

Το 3% του τζίρου από το e-commerce

Σε ό,τι αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ο Σκλαβενίτης προτίθεται να διατηρήσει την ισχυρή συνεργασία που έχει με την efood, χωρίς να εξετάζει την επέκτασή της και με άλλους παίκτες της αγοράς των διανομών. Ωστόσο διερευνά την περαιτέρω διεύρυνση της παρουσίας του στο ecommerce με ίδια μέσα. Θα θυμίσουμε ότι ήδη διαθέτει τρία darkstores –φυσικά σημεία που λειτουργούν για την τροφοδοσία των ηλεκτρονικών παραγγελιών– τα δύο εκ των οποίων στην Αττική και το ένα στη Θεσσαλονίκη. Επί του παρόντος οι ηλεκτρονικές πωλήσεις του Σκλαβενίτη αντιστοιχούν στο 3% του συνολικού του τζίρου, ο οποίος θα θυμίσουμε ότι το 2022 ανήλθε στα 4,47 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ίδιο πρόσωπο εκτιμά ότι προσεχώς το ηλεκτρονικό εμπόριο και ο τζίρος του στην Ελλάδα θα ανέλθει σε διψήφιο ποσοστό κοντά στο 10% σε σχέση με τον συνολικό τζίρο που κάνουν τα εγχώρια σούπερ μάρκετ. 

Οι χρεώσεις για διανομή ηλεκτρονικών παραγγελιών

Το βάρος των επενδύσεων από πλευράς Σκλαβενίτη επικεντρώνεται φέτος στον τομέα των νέων τεχνολογιών με αντικείμενο την εξυπηρέτηση των παραγγελιών που δέχεται από τους πελάτες και προκειμένου να μειώσει το κόστος. Υπενθυμίζουμε ότι οι ηλεκτρονικές παραγγελίες επιβαρύνονται με κόστος διανομής 2,5 ευρώ έκαστη για ποσά από 30 έως και 100 ευρώ, ενώ για ποσά άνω των 100 ευρώ η χρέωση είναι μηδενική. Θα θυμίσουμε ότι το σύνολο των ελληνικών αλυσίδων μέχρι πρότινος δεν χρέωναν τις παραγγελίες μέσω eshop, ωστόσο η συγκεκριμένη στρατηγική καθιστούσε έντονα ζημιογόνα τη δραστηριότητα αυτή, γι’ αυτό και αποφάσισαν να αλλάξουν πολιτική ακολουθώντας το αντίστοιχο μοντέλο που επικρατεί και στο εξωτερικό όπου όλες οι παραγγελίες ανεξαρτήτως ποσού χρεώνονται. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Cavino: Τι τζιράρει ο μεγαλύτερος όμιλος κρασιού στην Ελλάδα μετά την εξαγορά του Μπαμπατζίμ

Η συνεργασία με τη Lidl – Από εξαγωγές το 64% του κύκλου εργασιών της.

Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Λίγες ημέρες απομένουν για την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα αυτή τη φορά υπό τον κυπριακό όμιλο PHC.

Πόσο καφέ πίνουμε στην Ελλάδα

Παρά την δεκαετή οικονομική κρίση και τις ανατιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά αλλά και στα προϊόντα καφέ, δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα, με τον κλάδο να εμφανίζει ανθεκτικότητα.

Η "μονοπωλιακή αυτοκρατορία" της Google κινδυνεύει και ο Τραμπ μάλλον δεν θα τη σώσει

"Η Google δεν μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών".

Ο Τραμπ θα προσπαθήσει να "μπλοκάρει" την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Υπάρχουν πολλοί τρόποι να λογοδοτήσει η Κίνα χωρίς να αποξενωθούν 180 εκατ. Αμερικανοί χρήστες".

Lamda Development: "Χρυσοτόκος όρνιθα" το Ελληνικό

Διπλάσιες οι εισπράξεις έναντι των εξόδων μέχρι σήμερα.

Embio Diagnostics: Νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ για την startup που αναπτύσσει διαγνωστικές λύσεις

Εστίασε στην επεκτατική της στρατηγική, εντάσσοντας στο πελατολόγιο της μεγάλες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.