Societe Generale: O νέος CEO "τρόμαξε" τους επενδυτές - Βουτιά 12% η μετοχή

Societe Generale: O νέος CEO "τρόμαξε" τους επενδυτές - Βουτιά 12% η μετοχή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 19:20

Με βουτιά 12,1% υποδέχτηκαν οι επενδυτές το νέο στρατηγικό σχέδιο για τη Societe Generale το οποίο παρουσίασε σήμερα ο νέος CEO της τράπεζας, Slawomir Krupa μετά την ανάληψη των καθηκόντων του τον περασμένο Μάιο. 

Ο Krupa έθεσε ως στόχο του τη φιλοδοξία του να κάνει τη SocGen μια "στιβαρή" τράπεζα μετά από χρόνια χαμηλών επιδόσεων, καθώς προσπαθούσε να θέσει εφικτούς στόχους σε ένα περιβάλλον προκλήσεων που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης.

Όπως είπε στοχεύει στην μείωση του δείκτη κόστους προς έσοδα, σε λιγότερο από 60% το 2026, ενώ στο δεύτερο τρίμηνο φέτος ήταν στο 75%. 

"Θα ενισχύσουμε τον όμιλο διαμορφώνοντας ένα απλοποιημένο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο, ενώ θα λάβουμε τις σωστές ενέργειες για τη συγκέντρωση κεφαλαίων και την αύξηση της ευελιξίας, τη δομική βελτίωση της λειτουργικής μας μόχλευσης και τη διατήρηση της καλύτερης διαχείρισης κινδύνου στην κατηγορία μας", ανέφερε.

Ο Krupa έθεσε επίσης ως στόχο ο κοινός δείκτης κεφαλαιακής επάρκειας Tier 1 των τραπεζών (CET1) να φτάσει στο 13% το 2026 ενώ δήλωσε ότι θα μειώσει την έκθεση της τράπεζας σε επιχειρήσεις πετρελαίου και φυσικού αερίου κατά 80% έως το 2030 σε σύγκριση με το 2019.

Οι νέοι στόχοι της βασίστηκαν σε προσδοκίες ετήσιας αύξησης εσόδων μεταξύ 0 και 2% έως το 2026. Ο Krupa δήλωσε ότι θα πουλήσει τέσσερις αφρικανικές μονάδες και θα επανεξετάσει μια πέμπτη στην ήπειρο.

Περισσότερα από Forbes

Santa Claus Rally για τα σούπερ μάρκετ – Η μάχη των επτά ημερών

Η πιο κρίσιμη ευθεία της χρονιάς για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ με έπαθλο το γεμάτο εορταστικό καλάθι. Τι δείχνει η "ψαλίδα" αξίας-όγκου. Το comeback της ιδιωτικής ετικέτας.

SOTIRIA Technology: Made in Greece λύσεις υποθαλάσσιας επιτήρησης με διεθνή παρουσία

Η ελληνική εταιρεία βρίσκεται σε φάση επέκτασης της τεχνολογίας της.

Kenvue: Τζίρος άνω των 170 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα με διψήφια ανάπτυξη

Με ισχυρά οικονομικά μεγέθη και ανοδική κερδοφορία, η διάδοχος της Johnson & Johnson στην Ελλάδα. Τι φέρνει η εξαγορά του αμερικανικού κολοσσού από την Kimberly-Clark για 48,7 δισ. δολάρια.

Οδυσσέας Αθανασίου (CEO Lamda Development): Δημιουργούμε την πόλη του Αύριο

Σηµείο αναφοράς στην επιτάχυνση των εργασιών στο Ελληνικό κρίνεται το 2025, καθώς σηµειώνεται σηµαντική πρόοδος στα 40 εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί στο ακίνητο του πρώην αεροδροµίου και πλέον µια σειρά από αναπτύξεις οδεύουν στους τελευταίους 12-18 µήνες τους, σύµφωνα µε τα όσα αναφέρει στο Forbes ο διευθύνων σύµβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου. Η έκδοση του νέου οµολόγου 500 εκατ. ευρώ και η συµφωνία µε τον όµιλο ION.

Metlen: Τι προβλέπει η νέα συμφωνία με την KNDS και οι επόμενες κινήσεις στην άμυνα

Σύμβαση για την προμήθεια 200 τμημάτων για το Leopard 2A8, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Αμυντικό Hub της Metlen στον Βόλο έως το 2031.

Η start up που ετοιμάζει "στρατό" 50.000 ρομπότ για αγορά εργασίας και ένοπλες δυνάμεις

Το ανθρωποειδές Phantom έχει ύψος 1,75 μ., βάρος 82 κιλά και θα μπορεί να κινείται οπλισμένο και να πολεμά.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.