Το Netflix ξεκίνησε την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών στις ΗΠΑ

Το Netflix ξεκίνησε την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών στις ΗΠΑ

Οι χρήστες του Netflix στις ΗΠΑ δεν θα μπορούν πλέον να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους με άλλους χρήστες οι οποίοι δεν ζουν υπό την ίδια στέγη μαζί τους, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη, μετά την εφαρμογή της κατάργησης της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης σε τέσσερις άλλες χώρες νωρίτερα μέσα στο 2023.

Το Netflix ενημέρωσε τους χρήστες του στις ΗΠΑ ότι "ο λογαριασμός προορίζεται για χρήση από ένα νοικοκυριό", προτρέποντας τους συνδρομητές να αποσυνδέσουν τους λογαριασμούς τους από συσκευές που "δεν θα έπρεπε" να έχουν πρόσβαση σε αυτούς και να ορίσουν μια κύρια τοποθεσία για τον κάθε λογαριασμό.

Οι χρήστες του Netflix οι οποίοι θέλουν να μοιραστούν τον λογαριασμό τους με κάποιον εκτός του νοικοκυριού τους μπορούν είτε να πληρώσουν 7,99 δολάρια για έναν "υπολογαριασμό" είτε να μεταφέρουν ένα προφίλ τους σε μια νέα συνδρομή για την οποία θα πληρώνει κάποιος άλλος - μια κίνηση η οποία θα επέτρεπε στους χρήστες να διατηρήσουν το ιστορικό παρακολούθησης και την αποθηκευμένη λίστα τους.

Οι χρήστες θα εξακολουθούν να μπορούν να παρακολουθούν το Netflix από τις προσωπικές τους συσκευές ή να συνδέονται σε νέες τηλεοράσεις σε ξενοδοχεία ή άλλες τοποθεσίες, δήλωσε η εταιρεία.

Νωρίτερα φέτος, η Netflix είχε ανακοινώσει ότι θεσπίζει περιορισμούς στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης στον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Τότε, το Netflix είχε δηλώσει ότι παρόμοια μέτρα θα έρχονταν και για τις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες.

Το Netflix άρχισε να δοκιμάζει την κοινή χρήση επί πληρωμή, με τους ίδιους περιορισμούς τους οποίους θα αντιμετωπίσουν τώρα οι χρήστες των ΗΠΑ, στην αγορά της Λατινικής Αμερικής πέρυσι. Το Netflix είναι μια από τις πρώτες μεγάλες υπηρεσίες streaming που άρχισε να καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, σε μια κίνηση η οποία πιθανότατα έχει ως αιτία από την απώλεια συνδρομητών το περασμένο έτος και την ανάγκη για πρόσθετα έσοδα.

Με στοιχεία Φεβρουαρίου, τα νοικοκυριά τα οποία μοιράζονταν τους κωδικούς πρόσβασής τους έφταναν τα 100 εκατομμύρια, είχε αναφέρει η Netflix.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.