Ανδρέας Πετρόπουλος (Convert Group): Ανάπτυξη εντός και εκτός Ευρώπης με στρατηγική, μέθοδο και κατάλληλη εταιρική κουλτούρα

Ανδρέας Πετρόπουλος (Convert Group): Ανάπτυξη εντός και εκτός Ευρώπης με στρατηγική, μέθοδο και κατάλληλη εταιρική κουλτούρα

Η Convert Group έχει αναπτύξει μια καινοτόμο πλατφόρμα, βασισμένη σε Artificial Intelligence, η οποία δημιουργεί αξία σε εμπόρους και brands μέσα από την ανάλυση και την αξιοποίηση δεδομένων σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Ο Ανδρέας Πετρόπουλος, CEO της Convert Group μας σκιαγραφεί τα χαρακτηριστικά μιας εταιρείας τεχνολογίας που δραστηριοποιείται ήδη σε 21 χώρες και αναπτύσσεται συνεχώς.

- Ποια είναι η βασική υπηρεσία της Convert Group που την έχει κάνει τόσο επιτυχημένη;

Η Convert Group έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα βασισμένη σε AΙ, που επιτρέπει στους μεγαλύτερους εμπόρους να μετατρέψουν τα ακατέργαστα δεδομένα τους σε χρήσιμα ευρήματα. Ο πλούτος των δεδομένων αυτών αξιοποιείται καθημερινά από τους προμηθευτές των εμπόρων, έτσι ώστε να αποκτήσουν ακόμη καλύτερη γνώση της αγοράς, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της στρατηγικής τους και την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών. Πελάτες της Convert Group είναι οι μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες καταναλωτικών αγαθών. Ειδικότερα, στo πελατολόγιό της συγκαταλέγονται οι L'Oréal, P&G, Unilever, Kenvue, Superdry, Adidas, Guess, The Coca-Cola Company, Mattel, Nestle, Reckitt Benckiser, Haleon, Henkel, Xiaomi, Delonghi, GroupeSEB κ.ά. Και οι μεγάλοι ευρωπαϊκοί retailers και marketplaces όπως η Ahold Delhaize, το Apo Group, η Atida, το Public και το Skroutz.

- Σε πόσες χώρες έχει παρουσία η εταιρεία σας αυτήν τη στιγμή και ποιες είναι οι προοπτικές επέκτασης σε νέες αγορές;

Αυτήν τη στιγμή, η Convert Group έχει ήδη παρουσία με ενεργά συμβόλαια σε 21 χώρες, κυρίως ευρωπαϊκές. Στόχος μας για το 2024 είναι να ενισχύσουμε την παρουσία μας στις βασικές αγορές μας, όπως Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία και Σουηδία, αλλά και να επεκταθούμε σε νέες αγορές που θα μας δώσουν τη δυνατότητα για ταχύτερη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Στα σχέδιά μας για το 2024 είναι να διεισδύσουμε στη Νότια Αφρική, στη Μέση Ανατολή αλλά και στη Λατινική Αμερική. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι, που ξεκινώντας από τη χώρα μας και έχοντας το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων μας στην Ελλάδα, έχουμε καταφέρει να εδραιωθούμε ήδη στην Ευρώπη και αυτήν τη στιγμή είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε ακόμα περισσότερες αγορές.

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Οι άνθρωποι μας είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο της εταιρείας, συνεπώς, η ανάπτυξη των ταλέντων μιας εταιρείας και η προσέλκυση νέων στελεχών είναι από τις βασικές προτεραιότητες ενός CEO. Η σημαντικότερη συνεισφορά του CEO σε αυτό είναι η εταιρική κουλτούρα: όσο πιο ξεκάθαρες είναι οι αξίες και οι συμπεριφορές που ταιριάζουν στη στρατηγική της εταιρείας, τόσο πιο εύκολο είναι να διατηρήσεις τα ταλέντα και συγχρόνως vα προσελκύσεις νέα που θα ταιριάξουν στην εταιρεία. 

Στην Convert Group έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα, θέλουμε να γίνουμε ο συνεργάτης που θα εμπιστευτούν οι περισσότεροι έμποροι παγκοσμίως για την αξιοποίηση των δεδομένων τους, ανταγωνιζόμενοι παραδοσιακούς παγκόσμιους κολοσσούς. Αυτός ο απαιτητικός στόχος θέλει στελέχη με πείσμα να πετύχουν και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που έχω τέτοιους ανθρώπους γύρω μου. Συγχρόνως, ένας από τους στόχους μας για το 2024 είναι το "Grow Stronger”, που έχει να κάνει με τη συνεχή εκπαίδευση και την ανάπτυξη του κόσμου μας.

- Πώς πρέπει να αξιολογεί ένας CEO τα στελέχη του;

Η σωστή αξιολόγηση των στελεχών είναι ένα ζωτικό μέρος της διαχείρισης ενός οργανισμού. Αρχή πάντα είναι η σωστή και ξεκάθαρη στοχοθεσία, που συνδέει άμεσα τους στρατηγικούς με τους μετρήσιμους στόχους για τα στελέχη. Μία από τις πρώτες μου προτεραιότητες όταν ανέλαβα CEO ήταν η υλοποίηση OKRs (Objectives & Key Results) που είναι μεθοδολογία στοχοθεσίας η οποία σου επιτρέπει να θέσεις μετρήσιμους στόχους αλλά συγχρόνως να έχεις και γνώση του που βρίσκεσαι ανά πάσα στιγμή σε σχέση με τον στόχο σου. Αυτό μου δίνει τη δυνατότητα να έχω γνώση, ανά πάσα στιγμή, ποιος στόχος μας έχει μείνει πίσω, έτσι ώστε να μπορώ να παρέμβω εγκαίρως όπου χρειάζεται και να υποστηρίξω την επίτευξη των στόχων όλων των στελεχών, που κατά συνέπεια θα σημαίνει και επίτευξη των εταιρικών στόχων.

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Η ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας αλλάζει συνεχώς όλους τους κλάδους, συνεπώς υπάρχουν ορισμένες δεξιότητες που γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τα νέα στελέχη. Οι δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Αυτοί που δεν θα μπορέσουν να προσαρμοστούν στις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας και στη χρήση αυτής με στόχο τη βελτίωση των διεργασιών, θα είναι αυτοί που θα δυσκολευτούν περισσότερο. Σε συνέχεια αυτού, σημαντική είναι η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία σε ένα γρήγορα μεταβαλλόμενο κόσμο. Επιπλέον, σημαντική είναι η ικανότητα διαχείρισης δεδομένων με σκοπό τη λήψη αποφάσεων. Τέλος, ιδιαίτερα σημαντική είναι και η ηγεσία, η ικανότητα να επικοινωνείς αποτελεσματικά και να μπορείς να δίνεις τις σωστές προτεραιότητες.

- Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Ο CEO πρέπει να εξασφαλίσει ότι παραμένει ενημερωμένος, εκπαιδευμένος και ικανός να αντιμετωπίσει τις συνεχείς προκλήσεις. Η εκπαίδευση έχει δύο βασικούς άξονες, την εκπαίδευση στην ηγεσία και την εκπαίδευση στον κλάδο του. Και τα δύο επιτυγχάνονται κυρίως μέσω της δικτύωσης με άλλους CEOs, με συνεχή μάθηση από βιβλία, άρθρα και άλλα μέσα καθώς και με συμμετοχή σε συνέδρια. Τέλος, σημαντικός είναι και ο χρόνος που αφιερώνει με πελάτες και συνεργάτες οι οποίοι του δίνουν τη δυνατότητα να καταλάβει τις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες τους. Ειδικά στο τελευταίο δίνω αρκετά μεγάλη βάση, μιλώντας με πελάτες μας καθημερινά σε όλα τα στάδια της συνεργασίας μας, κάτι που μου επιτρέπει να κάνω τις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες στη στρατηγική μας, όπου χρειαστεί.

- Μιλώντας για το μέλλον μιας εταιρείας όσον αφορά τους ανθρώπους της, πως η Convert Group διασφαλίζει ότι δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για τους ανθρώπους της την επόμενη ημέρα;

Στην Convert Group προσπαθούμε να συνδυάσουμε τους απαιτητικούς στόχους μας με ένα ωραίο εργασιακό περιβάλλον και αυτός είναι ο λόγος που έχουμε αναδειχθεί το τέταρτο καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη. Το ξεκάθαρο όραμα, η στρατηγική αλλά και η σκληρή δουλειά μας συνδυάζεται με ένα περιβάλλον όπου υπάρχει διαφάνεια, ομαδικότητα και χαρά για τη δημιουργία αξίας για όλους. 

Ο Ανδρέας Πετρόπουλος είναι μέλος του CEO Club Greece

Περισσότερα από Forbes

Gabor Bognar (TotalEnergies): Η Ελλάδα αποτελεί καλό παράδειγμα για την στρατηγική των πολλαπλών ενεργειών μας

Αλλά και την ισορροπημένη ενεργειακή μετάβαση, αναφέρει ο Gabor Bognar, Managing Director της TotalEnergies Marketing Hellas.

CEO Clubs Greece: Χτίζοντας γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας με τους ηγέτες του μέλλοντος

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα βιωματικής μάθησης που εστιάζει σε τρεις βασικές θεματικές.

Γιάννης Δημαράκης (Scotwork): Οι εμπορικές διαπραγματεύσεις είναι "τέχνη"

Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει το σύγχρονο επιχειρείν είναι αναρίθμητες και στην πλειονότητά τους απαιτούν καλές διαπραγματευτικές δεξιότητες για να αντιμετωπιστούν.

Αντώνης Αυγερόπουλος (Nespresso): Στόχος μας η συνεχής βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Το 2023 ήταν η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης για τις πωλήσεις της Nespresso που προσβλέπει σε μια ακόμη καλή χρονιά το 2024.

Ποια είναι η BayWa r.e. και ποια η παρουσία της στη διεθνή αγορά της πράσινης ενέργειας;

Στην BayWa r.e. we r.e.think energy, δηλαδή επαναπροσδιορίζουμε πώς παράγεται, πώς αποθηκεύεται και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η ενέργεια.

Η Δυναμική της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece

Η κα Γ. Καρτσάνη, Ιδρύτρια και Πρόεδρος του CEO Clubs Greece, και ο Δρ Π. Λουκόπουλος, Chairman and Managing Director, Signify Hellas SA και Vice President Education & Learning, CEO Clubs Greece, μιλούν για τους στόχους της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής.

CEO Clubs Greece: Εμβαθύνοντας στις γεωπολιτικές προκλήσεις στην Α. Μεσόγειο και στην επίδρασή τους στο ελληνικό επιχειρείν

Πιστός, για τρίτη χρονιά, στο ετήσιο "ραντεβού" του με το Club και τα μέλη του, ο κ. Συρίγος εστίασε στα πλέον φλέγοντα ζητήματα της περιοχής μας,

Xρίστος Καχραμάνογλου (Viopol): Στόχος να αναπτυχθούμε στη διεθνή αγορά μέσα από στρατηγικές συνεργασίες

"Για εμάς το ESG δεν είναι μόνο μια δέσμευση ευθύνης, αλλά και εργαλείο ανάπτυξης του οργανισμού μας", τονίζει ο CEO της VIOPOL, Χρίστος Καχραμάνογλου.

Δημήτρης Ζαχαρόπουλος (PowerZ):  50 χρόνια πορείας,  καινοτόμων ηλεκτρολογικών εφαρμογών και φωτισμού

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της PowerZ χαρακτηρίζει την ιστορική της πορεία και την εμπορική της επέκταση αναφέρει ο Δημήτρης Ζαχαρόπουλος, CEO της εταιρείας

Αναπτύσσοντας γόνιμο διάλογο μεταξύ του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος και των μελών του CEO Clubs Greece

Ως μέρος κύκλου ομιλιών, υπό τον ευρύτερο τίτλο "On the Frontline", που διοργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε στο ClubHouse, παρουσίαση του Διοικητή της ΤτΕ, κυρίου Γιάννη Στουρνάρα, με θέμα τις προοπτικές της Ελληνικής οικονομίας.

Μ. Τόμπρα: H Sephora Greece είναι από τα μεγαλύτερα success stories στην Ευρώπη

Σε μια από τις πιο σημαντικές εμπορικές αγορές στην Αττική σχεδιάζει να ανοίξει κατάστημα έως το τέλος του έτους η αλυσίδα Sephora, όπως αναφέρει η Μαρίλια Τόμπρα Country Director της εταιρείας.

Φ. Κωστόπουλος (Arkas Hellas): Μονόδρομος η διατήρηση των βασικών αξιών μας

Στα προβλήματα που έχει δημιουργήσει το κλείσιμο της Ερυθράς Θάλασσας στον ναυτιλιακό κλάδο αναφέρεται μεταξύ άλλων ο κ. Φίλιππος Κωστόπουλος Managing Director της Arkas Hellas.