Μ. Ρεμπάπη: Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα

Μ. Ρεμπάπη: Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα

Η στρατηγική της Adidas είναι πρωτίστως γύρω από τον καταναλωτή και όπου αυτός βρίσκεται, στα φυσικά καταστήματα, δικά μας ή multibrand, αλλά και στο online περιβάλλον αναφέρει η κα Μαριάννα Ρεμπάπη, Wholesale Zone Leader, South East Europe, Adidas. 

- Οδηγούμαστε πλέον σε ένα μοντέλο καθαρά direct to consumer, ως προς τον τρόπο διάθεσης των αθλητικών ειδών παγκοσμίως;

Δεν πιστεύω πως υπάρχει "καθαρό" wholesale ή "καθαρό" Direct to Consumer (DTC) για καμία εταιρεία. Το κάθε κανάλι εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς και ο καταναλωτής βρίσκεται παντού. Ενδεχομένως ο καταναλωτής να προτιμάει DTC για αποκλειστικότητες και early access, αλλά ταυτόχρονα να είναι και στο multibrand περιβάλλον για να συγκρίνει και να επιλέγει. Άρα η omnichannel παρουσία των μαρκών είναι πολύ σημαντική.

- Μιλήστε μας εάν θέλετε για τη νέα τάση βιώσιμων - ανακυκλώσιμων υλικών κυρίως σε αθλητικά παπούτσια που παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσετε και εσείς ως εταιρεία. Θα δούμε σταδιακά αυτή η τάση να αντικαθιστά όλα τα παραδοσιακά παπούτσια από δέρμα ή από ύφασμα;

Η βιωσιμότητα ξεκίνησε πράγματι ως τάση, αλλά τώρα πια αποτελεί δέσμευση για κάθε κοινωνικά υπεύθυνη εταιρεία. Η Adidas πρωτοπόρησε στον τομέα αυτό, όταν το 2015 ένωσε τις δυνάμεις της με την Parley for the Oceans και παρουσίασαν το πρώτο παπούτσι από ανακυκλωμένο πλαστικό από τους ωκεανούς. Από τότε έως σήμερα έχουν παραχθεί εκατομμύρια παπούτσια και ρούχα από ανακυκλωμένο πλαστικό και πολυεστέρα ενώ η δέσμευσή μας είναι να χρησιμοποιούμε 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα μέχρι το 2024.

- Ποιος είναι ο στόχος σας για την Ελλάδα; Δεδομένου ότι ετοιμάζετε την επιστροφή σας με flagship κατάστημα στην Ερμού, θα στηρίξετε τη στρατηγική σας στην περαιτέρω ανάπτυξη φυσικών καταστημάτων στη χώρα μας;

Η Adidas παραμένει ενεργή και αφοσιωμένη στην Ελλάδα, η οποία άλλωστε είναι και το κέντρο μας για το South East Europe. Η στρατηγική μας είναι πρωτίστως γύρω από τον καταναλωτή και όπου αυτός βρίσκεται, στα φυσικά καταστήματα, δικά μας ή multibrand, αλλά και στο online περιβάλλον. Η επέκταση του δικτύου φυσικών καταστημάτων Adidas θα γίνεται κατά κύριο λόγο μέσα από συνεργασίες franchise.

- Αναφέρετέ μας ορισμένα πράγματα για τα χαρακτηριστικά και τη δυναμική που επιδεικνύει την τελευταία τριετία το online κανάλι τόσο μέσω της πλατφόρμας Confirmed όπου παρουσιάζονται και διατίθενται ειδικές συλλογές περιορισμένης κυκλοφορίας, όσο και μέσω της πλατφόρμας online πώλησης της Adidas που παρουσιάζεται το σύνολο της συλλογής ευρείας κυκλοφορίας στην ελληνική αγορά καθώς και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

Είναι γεγονός πως το online κανάλι έχει αποκτήσει μια τεράστια δυναμική. Ας μην ξεχνάμε ότι η Ελλάδα ξεκίνησε από χαμηλή βάση το 2019, αλλά η πανδημία το κατέστησε σαν τη μόνη λύση κατά τη διάρκεια των lockdown κι έτσι σήμερα έχει υπερδιπλασιαστεί. Τη δυναμική αυτή ακολούθησε και το online της Adidas (www.adidas.gr), αντιπροσωπεύοντας σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι του μεριδίου μας στην αγορά. Η εφαρμογή Confirmed από την άλλη είναι η πλατφόρμα που απευθύνεται σε sneakerheads και φιλοξενεί ιδιαίτερες συλλογές, collaborations και limited edition drops. Προσφέρει exclusive ή early access στις συλλογές αυτές, οι οποίες αρκετές φορές διατίθενται μέσω κλήρωσης. Είναι εξάλλου η πλατφόρμα μέσα από την οποία η Adidas λάνσαρε τα πρώτα της NFT με τεράστια επιτυχία. Εκεί, αυτή τη στιγμή διατίθεται η πρώτη συλλογή Gucci x adidas, τα yeezy, καθώς και το συλλεκτικό collaboration της Adidas με το sneakerstore BSTN (adidas x BSTN) και τον Παναθηναϊκό.

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Βασική πρόκληση για το μέλλον είναι να μπορούμε να λειτουργούμε χωρίς απαραίτητα να έχουμε πρότερη εμπειρία. Τα τελευταία χρόνια όλοι μας αντιμετωπίσαμε καταστάσεις που δεν ξέραμε πώς να τις διαχειριστούμε (π.χ. η πανδημία, ο σημερινός πόλεμος στην Ευρώπη). Μας πήρε λίγο χρόνο να παραδεχτούμε ότι "δεν ξέρω τι να κάνω" και μετά να προχωρήσουμε.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.