Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΟΠΑΠ, όπως δήλωσε ο Jan Karas, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας στην κάμερα του Capital.tv, στο πλαίσιο του πρώτου OPAP Forward TALKS. "Η ψηφιοποίηση αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας, καθώς ο ΟΠΑΠ επενδύει σε τεχνολογίες που επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν εξατομικευμένες, ευέλικτες και άμεσα προσβάσιμες υπηρεσίες, είτε μέσω των δικών τους συσκευών, είτε μέσα από σύγχρονο εξοπλισμό εντός των καταστημάτων. Ο στόχος είναι η εμπειρία να γίνει όχι μόνο πιο εύχρηστη, αλλά και πιο διασκεδαστική", δηλώνει ο κ. Karas.

Παράλληλα, το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward ενισχύει δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις, παρέχοντας καθοδήγηση σε κρίσιμα θέματα, όπως η ανάπτυξη και η επέκταση στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον κύριο Karas, η αξία του προγράμματος δεν περιορίζεται στην τεχνική υποστήριξη, αλλά εκτείνεται στην ύπαρξη ενός αξιόπιστου συνοδοιπόρου για τους επιχειρηματίες. Επίσης, η συνολική στρατηγική του ΟΠΑΠ εστιάζει στην καινοτομία με ανθρώπινο πρόσωπο, συνδυάζοντας τεχνολογική πρόοδο με κοινωνική υπευθυνότητα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την κοινωνική υπευθυνότητα, ο ΟΠΑΠ έχει αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο όπως η ανακαίνιση παιδιατρικών νοσοκομείων και σχολικών εγκαταστάσεων

"Αυτό που έχει σημασία για εμάς όσον αφορά τον αντίκτυπο, είναι οι άνθρωποι να εκτιμούν αυτό που κάνουμε, να αναγνωρίζουν ότι βοηθάμε. Και πιστεύω ότι τα καταφέρνουμε καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι για πολλά χρόνια αναγνωριζόμαστε ως η Νο.1 εταιρεία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα.  Πιστεύω ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στο χρηματικό ποσό που επενδύουμε σε αυτόν τον τομέα, αλλά κυρίως στην αφοσίωση που βάζουμε σε κάθε μας πρωτοβουλία ώστε να προσφέρουμε ειλικρινά ό,τι καλύτερο μπορούμε στην κοινωνία", σημειώνει.

H πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS

Το πρώτο ΟΠΑΠ Forward TALKS έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ επιχειρηματιών και στελεχών του ευρύτερου οικοσυστήματος καινοτομίας σχετικά με το μέλλον της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.

Στόχος της πρωτοβουλίας, που υλοποιείται για πρώτη φορά, είναι να εμπνευστούν οι επιχειρηματίες, να γνωρίσουν τις ιστορίες επιτυχίας των εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward, καθώς και σημαντικών επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο.

Η πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS αποτελεί μέρος του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward, το οποίο υποστηρίζει συνολικά 81 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από εξωστρεφείς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντάς τους τεχνογνωσία και συμβουλευτική καθοδήγηση ώστε να ξεπεράσουν εμπόδια που αντιμετωπίζουν, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναπτυχθούν. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τον ΟΠΑΠ σε συνεργασία με την Endeavor Greece.

Περισσότερα από Forbes

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.