Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΟΠΑΠ, όπως δήλωσε ο Jan Karas, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας στην κάμερα του Capital.tv, στο πλαίσιο του πρώτου OPAP Forward TALKS. "Η ψηφιοποίηση αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας, καθώς ο ΟΠΑΠ επενδύει σε τεχνολογίες που επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν εξατομικευμένες, ευέλικτες και άμεσα προσβάσιμες υπηρεσίες, είτε μέσω των δικών τους συσκευών, είτε μέσα από σύγχρονο εξοπλισμό εντός των καταστημάτων. Ο στόχος είναι η εμπειρία να γίνει όχι μόνο πιο εύχρηστη, αλλά και πιο διασκεδαστική", δηλώνει ο κ. Karas.

Παράλληλα, το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward ενισχύει δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις, παρέχοντας καθοδήγηση σε κρίσιμα θέματα, όπως η ανάπτυξη και η επέκταση στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον κύριο Karas, η αξία του προγράμματος δεν περιορίζεται στην τεχνική υποστήριξη, αλλά εκτείνεται στην ύπαρξη ενός αξιόπιστου συνοδοιπόρου για τους επιχειρηματίες. Επίσης, η συνολική στρατηγική του ΟΠΑΠ εστιάζει στην καινοτομία με ανθρώπινο πρόσωπο, συνδυάζοντας τεχνολογική πρόοδο με κοινωνική υπευθυνότητα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την κοινωνική υπευθυνότητα, ο ΟΠΑΠ έχει αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο όπως η ανακαίνιση παιδιατρικών νοσοκομείων και σχολικών εγκαταστάσεων

"Αυτό που έχει σημασία για εμάς όσον αφορά τον αντίκτυπο, είναι οι άνθρωποι να εκτιμούν αυτό που κάνουμε, να αναγνωρίζουν ότι βοηθάμε. Και πιστεύω ότι τα καταφέρνουμε καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι για πολλά χρόνια αναγνωριζόμαστε ως η Νο.1 εταιρεία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα.  Πιστεύω ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στο χρηματικό ποσό που επενδύουμε σε αυτόν τον τομέα, αλλά κυρίως στην αφοσίωση που βάζουμε σε κάθε μας πρωτοβουλία ώστε να προσφέρουμε ειλικρινά ό,τι καλύτερο μπορούμε στην κοινωνία", σημειώνει.

H πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS

Το πρώτο ΟΠΑΠ Forward TALKS έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ επιχειρηματιών και στελεχών του ευρύτερου οικοσυστήματος καινοτομίας σχετικά με το μέλλον της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.

Στόχος της πρωτοβουλίας, που υλοποιείται για πρώτη φορά, είναι να εμπνευστούν οι επιχειρηματίες, να γνωρίσουν τις ιστορίες επιτυχίας των εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward, καθώς και σημαντικών επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο.

Η πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS αποτελεί μέρος του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward, το οποίο υποστηρίζει συνολικά 81 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από εξωστρεφείς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντάς τους τεχνογνωσία και συμβουλευτική καθοδήγηση ώστε να ξεπεράσουν εμπόδια που αντιμετωπίζουν, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναπτυχθούν. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τον ΟΠΑΠ σε συνεργασία με την Endeavor Greece.

Περισσότερα από Forbes

Αττική-Πίττας: Γλύκαναν τα κέρδη οι εξαγωγές - Ποιες χώρες χρυσοπληρώνουν το ελληνικό μέλι

Καθαρά κέρδη μετά από διετία ζημιών, εξαγωγές στο +16%, νέα πνοή πριν τα 100 χρόνια ιστορίας.

ΕΨΑ: Νέα κεφαλαιακή "ένεση" από Ν. Καραμούζη - Τετραπλασιάστηκαν οι ζημιές

Με τρεις αυξήσεις κεφαλαίου ύψους 12,8 εκατ. σε δύο χρόνια και ζημιές στα 4,44 εκατ. ευρώ, η ιστορική εταιρεία αναψυκτικών δίνει μάχη για να γυρίσει σελίδα. Τα μερίδια αγοράς εφέτος.

Ο Jeff Bezos πλουσιότερος κατά 10 δισ. δολάρια μετά τη συμφωνία Amazon - OpenAI

Πέρα από την Amazon, είναι ιδιοκτήτης της Washington Post και της Blue Origin

Μοτοδυναμική: Η νέα κινεζική φίρμα και η ώθηση από τα Cayenne

Στόχος, όπως επισημάνθηκε, δεν είναι η άμεση κατάκτηση της αγοράς αυτοκινήτου για το 2026, αλλά η σταδιακή και στρατηγική ενδυνάμωση της θέσης της εταιρείας μέχρι το 2029.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

Πώς το deal ΟΠΑΠ–Allwyn φέρνει αμοιβαία οφέλη και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Μία νέα εποχή για τον ΟΠΑΠ εγκαινιάζει η συμφωνία συνένωσης με την Allwyn, που φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο "ηγέτη" στη λοταρία και το on line gaming.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.