Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Jan Karas (ΟΠΑΠ): Στο επίκεντρο η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Η ψηφιοποίηση του retail δικτύου και η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής του ΟΠΑΠ, όπως δήλωσε ο Jan Karas, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας στην κάμερα του Capital.tv, στο πλαίσιο του πρώτου OPAP Forward TALKS. "Η ψηφιοποίηση αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής μας, καθώς ο ΟΠΑΠ επενδύει σε τεχνολογίες που επιτρέπουν στους πελάτες να απολαμβάνουν εξατομικευμένες, ευέλικτες και άμεσα προσβάσιμες υπηρεσίες, είτε μέσω των δικών τους συσκευών, είτε μέσα από σύγχρονο εξοπλισμό εντός των καταστημάτων. Ο στόχος είναι η εμπειρία να γίνει όχι μόνο πιο εύχρηστη, αλλά και πιο διασκεδαστική", δηλώνει ο κ. Karas.

Παράλληλα, το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward ενισχύει δυναμικές ελληνικές επιχειρήσεις, παρέχοντας καθοδήγηση σε κρίσιμα θέματα, όπως η ανάπτυξη και η επέκταση στο εξωτερικό. Σύμφωνα με τον κύριο Karas, η αξία του προγράμματος δεν περιορίζεται στην τεχνική υποστήριξη, αλλά εκτείνεται στην ύπαρξη ενός αξιόπιστου συνοδοιπόρου για τους επιχειρηματίες. Επίσης, η συνολική στρατηγική του ΟΠΑΠ εστιάζει στην καινοτομία με ανθρώπινο πρόσωπο, συνδυάζοντας τεχνολογική πρόοδο με κοινωνική υπευθυνότητα.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του για την κοινωνική υπευθυνότητα, ο ΟΠΑΠ έχει αναλάβει μια σειρά από πρωτοβουλίες με κοινωνικό αντίκτυπο όπως η ανακαίνιση παιδιατρικών νοσοκομείων και σχολικών εγκαταστάσεων

"Αυτό που έχει σημασία για εμάς όσον αφορά τον αντίκτυπο, είναι οι άνθρωποι να εκτιμούν αυτό που κάνουμε, να αναγνωρίζουν ότι βοηθάμε. Και πιστεύω ότι τα καταφέρνουμε καλά, αν λάβουμε υπόψη ότι για πολλά χρόνια αναγνωριζόμαστε ως η Νο.1 εταιρεία στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην Ελλάδα.  Πιστεύω ότι αυτό δεν οφείλεται μόνο στο χρηματικό ποσό που επενδύουμε σε αυτόν τον τομέα, αλλά κυρίως στην αφοσίωση που βάζουμε σε κάθε μας πρωτοβουλία ώστε να προσφέρουμε ειλικρινά ό,τι καλύτερο μπορούμε στην κοινωνία", σημειώνει.

H πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS

Το πρώτο ΟΠΑΠ Forward TALKS έχει ως στόχο να δημιουργήσει μία πλατφόρμα διαλόγου και ανταλλαγής ιδεών μεταξύ επιχειρηματιών και στελεχών του ευρύτερου οικοσυστήματος καινοτομίας σχετικά με το μέλλον της ελληνικής αγοράς και συγκεκριμένα της ελληνικής μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας.

Στόχος της πρωτοβουλίας, που υλοποιείται για πρώτη φορά, είναι να εμπνευστούν οι επιχειρηματίες, να γνωρίσουν τις ιστορίες επιτυχίας των εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward, καθώς και σημαντικών επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται επιτυχώς σε διεθνές επίπεδο.

Η πρωτοβουλία ΟΠΑΠ Forward TALKS αποτελεί μέρος του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας ΟΠΑΠ Forward, το οποίο υποστηρίζει συνολικά 81 μικρομεσαίες επιχειρήσεις από εξωστρεφείς και ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, προσφέροντάς τους τεχνογνωσία και συμβουλευτική καθοδήγηση ώστε να ξεπεράσουν εμπόδια που αντιμετωπίζουν, να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και να αναπτυχθούν. Το πρόγραμμα υλοποιείται από τον ΟΠΑΠ σε συνεργασία με την Endeavor Greece.

Περισσότερα από Forbes

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.

Ο νέος εφιάλτης της Tesla ακούει στο όνομα "Ντόναλντ Τραμπ"

Τα πράγματα ήδη δεν πήγαιναν καλά. Ήρθε και η επεισοδιακή σύγκρουση Μασκ-Τραμπ να χειροτερέψει την κατάσταση.

Ποια funds επενδύουν σε ελληνικές start ups

Οι επενδύσεις σε start ups με Έλληνες ιδρυτές έχουν φτάσει ήδη τα επίπεδα ολόκληρου του 2024.

Wocap: Η ελληνική startup που αλλάζει τους κανόνες στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης

Η Wocap άντλησε πρόσφατα 450.000 ευρώ σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Genesis Ventures.

Στο Λονδίνο στρέφεται η Metlen – Ευ. Μυτιληναίος: "Πάμε για τον FTSE 100 χωρίς ΑΜΚ και με έδρα την Ελλάδα"

Η Metlen εισέρχεται στην τρίτη φάση του επιχειρηματικού της σχεδιασμού με την ονομασία "Big Three".