Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Η Adidas ανέφερε την Τετάρτη μια άνοδο στις πωλήσεις δ' τριμήνου που ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς ο λιανοπωλητής αποτινάσσει την αδυναμία στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα.

Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών κατέγραψε αύξηση 19% εσόδων σε ουδέτερες ισοτιμίες νομισμάτων στα 5,97 δισεκατομμύρια ευρώ (6,34 δισεκατομμύρια δολάρια) στο τρίμηνο, έναντι των 5,72 δισεκατομμυρίων ευρώ που προβλέπουν οι αναλυτές της LSEG.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 57 εκατ. ευρώ το δ' τρίμηνο έναντι ζημιών 377 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους αυξήθηκαν 12% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες, στα 23,7 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι αναμενόμενου ποσού 23,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 1,34 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 1,27 δισ. ευρώ που προβλεπόταν.

Το guidance της εταιρείας προβλέπει αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος περίπου 10% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες και λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden περιέγραψε τα αποτελέσματα της Τετάρτης ως "πολύ καλύτερα απ' ό,τι περιμέναμε".

"Αν και δεν είμαστε ακόμα εκεί που θέλουμε να είμαστε μακροπρόθεσμα, ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά που επιβεβαίωσε τη δύναμη της μάρκας Adidas, τις δυνατότητες της εταιρείας μας και τη φανταστική δουλειά που κάνουν οι ομάδες μας. Έχουμε ακόμη πολλά να βελτιώσουμε, αλλά είμαι πολύ περήφανος για όσα πέτυχαν οι άνθρωποι μας το 2024", είπε σε δήλωσή του.

Η Adidas προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στη Βόρεια Αμερική εν μέσω της μείωσης των πωλήσεων της Nike και μιας ευρύτερης μετατόπισης του λιανοπωλητή από την υπερβολική εξάρτηση από μια πιο αδύναμη Κίνα.

Οι πωλήσεις της Adidas στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 1,6% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες το 2024, έχοντας δυσκολευτεί να ανακάμψει από τον τερματισμό της κάποτε κερδοφόρας σειράς αθλητικών παπουτσιών Yeezy. Ο κολοσσός αθλητικών ειδών αναγκάστηκε να αποσύρει τη σειρά Yeezy μετά τον τερματισμό της συνεργασίας του με τον Ye, τον ράπερ παλαιότερα γνωστό ως Kanye West, εξαιτίας μιας σειράς αντισημιτικών δηλώσεων που έκανε το 2022.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι πούλησε το υπόλοιπο απόθεμά της σε Yeezy το δ' τρίμηνο.

Ο Gulden προσπαθούσε να απομακρύνει την Adidas από τη ζημιογόνο σειρά Yeezy και να προκαλέσει μια ευρύτερη ανάκαμψη της μάρκας από τότε που ανέλαβε το τιμόνι τον Ιανουάριο του 2023.

Περισσότερα από Forbes

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπύρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.