Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Του Γιώργου Λαμπίρη

Στην εισαγωγή μίας νέας δραστηριότητας στην Ελλάδα προχώρησε ο όμιλος Sport Vision, ο οποίος διατηρεί την αλυσίδα καταστημάτων Sport Vision, Buzz και tike! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Forbes Greece ο όμιλος προχωράει στην ανάπτυξη δραστηριότητας και στη χονδρική εκτός από τη λιανική όπου έχει παρουσία ήδη, έχοντας τη δυνατότητα να παράγει και να διαθέτει αθλητικά είδη για λογαριασμό τρίτων στην ελληνική αγορά μέσω εταιρείας που διατηρεί παραγωγική δραστηριότητα με εργοστάσιο στο Χονγκ Κονγκ. 

Δεδομένου ότι έχει την άδεια διακίνησης εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο όπως οι Umbro, Lotto και άλλες, ενώ παράγει και δικά της προϊόντα (own brands) μέσα από αυτή την κίνηση απευθύνεται σε επιχειρήσεις λιανικής που επιδιώκουν να ‘χτίσουν’ γκάμα αθλητικών προϊόντων είτε επώνυμων, είτε δικής τους επωνυμίας (own label). Με τη νέα δραστηριότητα ο όμιλος αναπτύσσει στην Ελλάδα έναν νέο βραχίονα στον τομέα της χονδρικής όπου ουσιαστικά θα διαθέτει brands από αυτά που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα και ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα να παράγει own brands αθλητικά είδη για λογαριασμό αλυσίδων λιανικής. Σημειώνεται ότι εκτός του Χονγκ Κονγκ ο όμιλος διατηρεί εργοστάσιο παραγωγής αθλητικών και σε χώρες όπως η Κίνα, το Μπαγκλαντές και η Ινδία. Ιδιοκτήτες του ομίλου είναι τα αδέρφια Borislav και Dragan Stanojlovic. 

Επικεφαλής ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος της λιανικής Βασίλης Καραμανλής

Στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη δραστηριότητα θα τρέχει σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο μέχρι πρότινος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Sport Vision στην Ελλάδα, Βασίλης Καραμανλής, ο οποίος αντικαταστάθηκε πρόσφατα στη δραστηριότητα της λιανικής του ομίλου Sport Vision από τον πρώην εμπορικό διευθυντή της αλυσίδας αθλητικών Zackret, Νίκο Πολυμενάκο. 

Η εν λόγω εταιρεία έχει σημαντικό πεδίο δραστηριοτήτων στην παραγωγή αθλητικών ειδών, τη λιανική, το real estate και σε άλλους τομείς. 

Με αυτόν τον τρόπο η πολυεθνική επιχείρηση θα έχει την δυνατότητα να παράγει αθλητικά είδη, ξεκινώντας από το σχεδιασμό έως και την παραγωγή τους για λογαριασμό τρίτων όπου θα μπορούσαν να είναι αλυσίδες αθλητικών και ειδών ένδυσης, σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις. Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι πρώτες συζητήσεις όπου αναμένεται να υπάρξει προσεχώς συμφωνία με μεγάλο όμιλο λιανικής στη χώρα μας. Η Sport Vision ποντάρει με αυτόν τον τρόπο στις χαμηλότερες τιμές που μπορεί να προσφέρει σε πελάτες της μέσω χονδρικής, διατηρώντας η ίδια τη διαχείριση όλων των σταδίων παραγωγής ενός αθλητικού προϊόντος. 

Η δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής στην Ελλάδα

Στον τομέα της λιανικής όπου η Sport Vision δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τα brands, Buzz, Sport Vision και tike!, το 2024 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 18 εκατομμύρια ευρώ με ζημίες στα επίπεδα των 5 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 13,04 εκατομμυρίων ευρώ με ζημίες 2,44 εκατομμύρια ευρώ που ήταν τα αντίστοιχα οικονομικά μεγέθη στη διάρκεια του 2023. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο του ομίλου στην Ελλάδα απαρτίζεται από 21 καταστήματα. 

Σημειώνεται ότι η Sport Vision αποτελεί έναν από τους πέντε μεγάλους λιανεμπόρους αθλητικών ειδών στην Ευρώπη - μεταξύ αυτών είναι η Foot Locker αλλά και η JD Sports που εξαγόρασε την Cosmos Sport-, που επίσης  αποτελεί βασικό συνεργάτη και διανομέα των προϊόντων της Nike. 

Η Sport Vision ιδρύθηκε το 1996 στην Bijeljina της Σερβίας, με κύριες δραστηριότητες το λιανικό και το χονδρικό εμπόριο στον αθλητικό κλάδο. 
Η εταιρία είναι ηγέτης στο λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού στην περιοχή των Βαλκανίων, αριθμεί πάνω από 4250 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε 13 χώρες - Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Σλοβενία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Τσεχία,Σλοβακία και Ουγγαρία.
 

Περισσότερα από Forbes

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.