ΟΠΑΠ: Καθαρά κέρδη 352 εκατ. ευρώ στο 9μηνο - Στο 1,64 δισ. ευρώ τα έσοδα

ΟΠΑΠ: Καθαρά κέρδη 352 εκατ. ευρώ στο 9μηνο - Στο 1,64 δισ. ευρώ τα έσοδα

Ισχυρές επιδόσεις στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης κατέγραψε ο ΟΠΑΠ, τόσο σε επίπεδο καθαρής κερδοφορίας όσο και εσόδων. 

Ειδικότερα, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) στο εννεάμηνο 2024 αυξήθηκαν κατά 9,4% σε ετήσια βάση στα €1.648,3 εκατ. έναντι €1.506,5 εκατ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ως αποτέλεσμα των ισχυρών επιδόσεων στην επίγεια δραστηριότητα και της ισχυρής συνεισφοράς του online, η οποία ανήλθε στο 31% των συνολικών εσόδων το γ’ τρίμηνο 2024 (έναντι 30% στο β’ τρίμηνο 2024). 

Τα GGR το γ’ τρίμηνο 2024 σημείωσαν σημαντική αύξηση και διαμορφώθηκαν σε €565,8 εκατ., στα υψηλότερα κατά 17,6% σε ετήσια βάση (γ’ τρίμηνο 2023: €481,0 εκατ.), θετικά επηρεασμένα από την εξαιρετική επίδοση του Τζόκερ. 

Το μικτό κέρδος από παιχνίδια διαμορφώθηκε στα €692,5 εκατ. έναντι €616,1 εκατ. το εννεάμηνο 2023, αυξημένο κατά 12,4% σε ετήσια βάση, ακολουθώντας την αύξηση των εσόδων, ενώ το μικτό κέρδος από παιχνίδια του γ’ τριμήνου 2024 αυξήθηκε κατά 25,0% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε στα €241,9 εκατ. έναντι €193,5 εκατ. το γ΄ τρίμηνο 2023. 

Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) το εννεάμηνο 2024 διαμορφώθηκαν στα €586,9 εκατ. έναντι €519,9 εκατ. το εννεάμηνο 2023, αυξημένα κατά 12,9% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 7,6% σε επαναλαμβανομένη ετήσια βάση. Το γ΄ τρίμηνο 2024 τα EBITDA διαμορφώθηκαν στα €213,2 εκατ. έναντι €145,4 εκατ. το γ΄ τρίμηνο 2023, υψηλότερα κατά 46,6% σε ετήσια βάση ή κατά 23,8% σε επαναλαμβανόμενη ετήσια βάση, επωφελούμενα από την ισχυρή αύξηση των εσόδων και τη σημαντική μείωση των επαναλαμβανόμενων λειτουργικών εξόδων. 

Το περιθώριο EBITDA αυξήθηκε σημαντικά στο 37,7%, ξεπερνώντας το β’ τρίμηνο 2024 κατά περίπου 3,3 ποσοστιαίες μονάδες. 

Τέλος, τα καθαρά κέρδη στο εννεάμηνο 2024 διαμορφώθηκαν στα €352,0 εκατ. έναντι €307,7 εκατ. το εννεάμηνο 2023, αυξημένα κατά 14,4% σε ετήσια βάση ή κατά 5,6% σε επαναλαμβανόμενη ετήσια βάση. Το γ’ τρίμηνο 2024 τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα €120,5 εκατ., αυξημένα κατά 44,7% σε ετήσια βάση ή κατά 21,5% σε επαναλαμβανόμενη ετήσια βάση, ακολουθώντας την αύξηση των EBITDA. 

Το περιθώριο του επαναλαμβανόμενου καθαρού κέρδους αυξήθηκε σε 22,3% (έναντι 20,0% το β’ τρίμηνο 2024). 

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα γ’ τριμήνου του ΟΠΑΠ, ο διευθύνων σύμβουλος κ. Jan Karas, ανέφερε: "Μετά τις δυναμικές επιδόσεις του πρώτου εξαμήνου του 2024, ο ΟΠΑΠ κατάφερε να επιτύχει ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα κατά το γ΄ τρίμηνο. Η σημαντικότερη εξέλιξη του τριμήνου ήταν το Mega τζάκποτ του Τζόκερ, το οποίο οδήγησε σε ενισχυμένη δραστηριότητα τόσο στο retail, όσο και στο online κανάλι, καθώς και σε αυξημένη επισκεψιμότητα στα καταστήματά μας. Οι θετικές τάσεις συνεχίστηκαν επίσης στον αθλητικό στοιχηματισμό και στα δύο κανάλια, χάρη στο πλούσιο αθλητικό καλεντάρι. Επιπλέον, τα παιχνίδια online καζίνο διατήρησαν τη δυναμική τους, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην ουσιαστική ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων μας. Ακόμη, καταγράφηκε ισχυρή αύξηση της κερδοφορίας, κυρίως λόγω της αναμενόμενης ομαλοποίησης των λειτουργικών εξόδων, γεγονός που επιβεβαιώνει τη συνεχή εστίασή μας στην αποδοτικότητα των δραστηριοτήτων μας ως προς το κόστος. Συνολικά, παραμένουμε βέβαιοι ότι είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι, ώστε να υλοποιήσουμε τους οικονομικούς και επιχειρηματικούς στόχους του ΟΠΑΠ για το σύνολο του έτους, καθώς και να επιτύχουμε επιδόσεις που θα βρίσκονται στο ανώτερο όριο των προβλέψεών μας για το 2024". 

Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα εννεαμήνου του ΟΠΑΠ στη δεξιά στήλη "Σχετικά Αρχεία".

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.