Amazon: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες έσοδα και κέρδη στο γ' τρίμηνο, με "άξονα" τις υπηρεσίες cloud

Amazon: Ξεπέρασαν τις προσδοκίες έσοδα και κέρδη στο γ' τρίμηνο, με "άξονα" τις υπηρεσίες cloud

Η Amazon.com ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της αγοράς για τα τριμηνιαία έσοδα της, ενισχυμένη από την ισχυρή ανάπτυξη της μονάδας υπηρεσιών cloud της χάρη στην αυξανόμενη επιχειρηματική δαπάνη για τεχνητή νοημοσύνη.

Η μετοχή της εταιρείας ενισχυόταν περί το 6% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Η Amazon Web Services, ο βραχίονας υπηρεσιών cloud της εταιρείας, ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 19% στα 27,5 δισεκατομμύρια δολάρια, σε συμμετρία με τις προβλέψεις αναλυτών σε έρευνα της LSEG.

Η αύξηση εσόδων στον κορυφαίο πάροχο cloud συγκρίνεται με ένα άλμα 33% της Azure της Microsoft και άνοδο 35% στο Google Cloud για το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

Η Amazon, με έδρα το Σιάτλ, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις στο τμήμα της στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 9%, στα 95,5 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο.

Ανέφερε κέρδη 1,43 $ ανά μετοχή, έναντι προσδοκιών για κέρδη 1,14 $ ανά μετοχή.

Η εταιρεία ανέφερε έσοδα 158,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων το γ΄τρίμηνο του 2024, σε σύγκριση με μέση εκτίμηση των αναλυτών για 157,20 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Oscar και Astir: Με κέρδη στον "σοκολατοπόλεμο" των Χριστουγέννων – Το ερωτηματικό του κακάο

Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Ideal Holdings: "Ψήνει" νέα εξαγορά για εφέτος – Το νέο εργοστάσιο της Μπάρμπα Στάθης και τα μίνι attica

Έχουν δρομολογηθεί επενδύσεις της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Τα σχέδια για Μπάρμπα Στάθης, Attica Πολυκαταστήματα και τον κλάδο πληροφορικής

Οι νομπελίστες Οικονομίας 2025 αναγνωρίζουν την καινοτομία σε επίπεδο επιχείρησης ως κλειδί για την οικονομική ανάπτυξη

H επιτροπή του Νόμπελ επισημαίνει και μια αναπάντητη πρόκληση: την επιβράδυνση της παραγωγικότητας σε χώρες του ΟΟΣΑ από τη δεκαετία του 2000.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.