Προϊόντα ομορφιάς: Skroutz, Wolt και efood market ρυθμιστές για το τζίρο της αγοράς

Προϊόντα ομορφιάς: Skroutz, Wolt και efood market ρυθμιστές για το τζίρο της αγοράς

Του Γιώργου Λαμπίρη

Οικονομικότερες λύσεις και για την αγορά προϊόντων δευτερευούσης σημασίας για την καθημερινότητά τους πέρα από τα βασικά καταναλωτικά αγαθά που αγοράζουν από τα σούπερ μάρκετ, αναζητούν οι καταναλωτές. Το συγκεκριμένο γεγονός δίνει περισσότερο χώρο και στον τομέα των καλλυντικών και αρωμάτων, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group και του επικεφαλής της, Παναγιώτη Γκεζερλή, τα οποία προκύπτουν από την ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών και Αρωμάτων. 

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Convert Group διαφαίνεται συνεχόμενη αύξηση διείσδυσης στο χώρο των καλλυντικών και αρωμάτων, κυρίως από το Σεπτέμβριο του 2023, για το skroutz. Ο λόγος με βάση τη σχετική ανάλυση της εταιρείας μετρήσεων δεδομένων αγοράς είναι ότι οι καταναλωτές, λόγω και του πληθωρισμού αναζητούν την πιο συμφέρουσα τιμή. Ταυτόχρονα η αλλαγή που συνέβη εντός του 2023, είναι ότι το marketplace προχώρησε στη δημιουργία δικών του αποθηκών και δικτύου διανομής με δικό του στόλο 450 οχημάτων και 2.000 εγκαταστάσεις lockers σε όλη την Ελλάδα.

Ποιοι μπορούν να φέρουν επιπλέον τζίρο 100 εκατομμυρίων – Στα 250 εκατομμύρια η online αγορά

Στα παρακάτω κανάλια οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για την δυνατότητα που έχουν να αποκομίσουν επιπλέον τζίρο 100 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται συγκεκριμένα για τις online πωλήσεις σε προϊόντα επιλεκτικής διανομής από Έλληνες retailers όπως sephora.gr, Galerie de Beauté, Attica Department Stores. Στην προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης της αγοράς καλλυντικών μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων μπορεί να συμβάλει και η online επιλεκτική διανομής από διεθνείς retailers όπως η notion καθώς και οι online πωλήσεις από προέρχονται και από επιχειρήσεις που μεταξύ άλλων εξυπηρετούν και επαγγελματίες του κλάδου ομορφιάς όπως για παράδειγμα από Έλληνες retailers όπως angelopouloshair.gr. Δυναμικό κανάλι ανάπτυξης για τα προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς μπορεί να προσφέρει και το κανάλι του quick commerce μέσω Wolt market και eFood Market. 

Συνολικά, η αξία λιανικής των καλλυντικών και αρωμάτων που αγοράστηκαν από
Έλληνες μέσω του καναλιού του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2023 είναι μεταξύ 250 και 260 εκατομμυρίων ευρώ. Σε ό,τι αφορά το κανάλι των online φαρμακείων η αξία ήταν 138 εκατομμύρια ευρώ και αυξήθηκε κατά 6% σε σύγκριση με το 2022. Στο κανάλι των ηλεκτρονικών super market η αξία ήταν 18 εκατομμύρια ευρώ και αυξήθηκε κατά 7% συγκρινόμενη με το 2022.

Στα προ μνημονίων επίπεδα ο τζίρος των προϊόντων ομορφιάς

Σε ό,τι αφορά το συνολικό τοπίο της αγοράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς, σύμφωνα με στοιχεία που επικαλέστηκε κατά την πρόσφατη τακτική γενική συνέλευση ο πρόεδρος του Συνδέσμου, Θεόδωρος Γιαρμενίτης, το 2023 η αγορά καλλυντικών επανήλθε σε επίπεδα προ μνημονίων με πωλήσεις που άγγιξαν τα 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ με ανάπτυξη 10% και εξαγωγές περί τα 470 εκατομμύρια ευρώ. Ο ΠΣΒΑΚ εκτιμά ότι το 2024 η αγορά θα παρουσιάσει περαιτέρω ανάπτυξη τζίρου μεταξύ 4%-7% αλλά με πτώση όγκου πωλήσεων που θα προέλθει από τον πληθωρισμό και την ακρίβεια, παράγοντες που επηρεάζουν το διαθέσιμο εισόδημα των Ελλήνων καταναλωτών.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Engel & Völkers: Δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές μελλοντικών υπεραξιών και ζήτησης

Avramar: Στόχος ένα "αδιάτρητο" σχέδιο εξυγίανσης – Ο κρίσιμος ο Νοέμβριος

Στις 10 Νοεμβρίου κατατίθεται το σχέδιο εξυγίανσης της Avramar στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Προχωρούν οι εργασίες για το ξενοδοχειακό "τρίγωνο" σε Πατησίων, Μάρνης και Γ’ Σεπτεμβρίου

Σε εξέλιξη η ανέγερση των Ibis Styles, Ιbis Budget και Hively Hotel στη θέση του θεάτρου "Αθήναιον" με φορέα το γαλλικό επενδυτικό fund Boissée Finances

Αντίστροφη μέτρηση για το deal ACS-GLS: Λήγει το πρώτο deadline για την εξαγορά του 80%

Η ACS βρίσκεται σε σημείο καμπής, καθώς πλησιάζει η πρώτη από τις δύο προθεσμίες για την άσκηση του call option από τη General Logistics Systems (GLS)- θυγατρική του βρετανικού ομίλου IDS.

Γιάννης Τσιώρης: Η Ελλάδα αλλάζει – και µαζί της οι επιχειρηµατίες που τολµούν

Από µια πρώτη επιχειρηµατική απόπειρα που δεν ευδοκίµησε µέχρι την ίδρυση της InstaShop –µιας πλατφόρµας online delivery που κατέκτησε τη Μέση Ανατολή και οδήγησε σε µία από τις µεγαλύτερες εξαγορές startup µε ελληνικό DNA– ο Γιάννης Τσιώρης χτίζει ιστορίες που εµπνέουν την επόµενη γενιά επιχειρηµατιών. Σήµερα, ως ιδρυτής της Revotech, επιστρέφει µε νέο όραµα.

Οπτικά: Οι πρωταγωνιστές και μια αθόρυβη εξαγορά

H ανάπτυξη της Luxottica, το άλμα της Safilo, η θέση της LVMH και η νέα θυγατρική της Kering. Πώς "μοιράζεται" η ελληνική αγορά οπτικών ειδών.

Τράπεζες: Νέα δάνεια 5,73 δισ. ευρώ και ομόλογα 2,3 δισ. ευρώ προσέθεσαν στα χαρτοφυλάκιά τους

Με σημαντική αύξηση των περιουσιακών στοιχείων τους έκλεισαν το α' εξάμηνο του έτους οι ελληνικές τράπεζες, αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιο των δανείων τους και το χαρτοφυλάκιο των ομολόγων τους.