BP: Σημαντική πτώση στα καθαρά κέρδη γ' τριμήνου - Χαμηλότερα και των προβλέψεων

BP: Σημαντική πτώση στα καθαρά κέρδη γ' τριμήνου - Χαμηλότερα και των προβλέψεων

Η BP ανακοίνωσε την Τρίτη κέρδη 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το γ' τρίμηνο, "χάνοντας" τις προβλέψεις των αναλυτών, καθώς τα ισχυρά περιθώρια συναλλαγών και διύλισης πετρελαίου αντισταθμίστηκαν από τα αδύναμα αποτελέσματα στον τομέα του φυσικού αερίου.

Η βρετανική εταιρεία διατήρησε το μέρισμά της αμετάβλητο στα 7,27 σεντς ανά μετοχή και επέκτεινε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τους επόμενους τρεις μήνες.

Το υποκείμενο κέρδος κόστους αντικατάστασης γ΄ τριμήνου, ο ορισμός της εταιρείας για τα καθαρά κέρδη, έχασε τις προβλέψεις των 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε έρευνα αναλυτών που παρείχε η εταιρεία, κυρίως λόγω των σημαντικά χαμηλότερων κερδών από το τμήμα φυσικού αερίου και χαμηλών εκπομπών άνθρακα.

"Παραμένουμε προσηλωμένοι στην εκτέλεση της στρατηγικής μας, αναμένουμε σταδιακή μεγέθυνση κερδών αυτή τη δεκαετία και είμαστε σε καλό δρόμο για να προσφέρουμε ισχυρές αποδόσεις για τους μετόχους μας", δήλωσε ο προσωρινός διευθύνων σύμβουλος Murray Auchincloss σε δήλωσή του.

Τα κέρδη 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων έρχονται σε σύγκριση με κέρδη 2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το β' τρίμηνο και 8,15 δισεκατομμυρίων δολαρίων έναν χρόνο νωρίτερα.

Τα αποτελέσματα σημείωσαν άνοδο σε σχέση με το β΄ τρίμηνο λόγω της υψηλότερης παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου, των ισχυρών περιθωρίων διύλισης, του χαμηλότερου κόστους συντήρησης διυλιστηρίων και του "πολύ ισχυρού αποτελέσματος εμπορίας πετρελαίου".

Ωστόσο, τα παραπάνω αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αδύναμη εμπορία και μάρκετινγκ φυσικού αερίου, ανέφερε η BP.

Η εταιρεία αναμένει ότι τα περιθώρια διύλισης του κλάδου το δ' τρίμηνο θα είναι "σημαντικά χαμηλότερα" σε σχέση με το γ' τρίμηνο.

Η BP αναμένει κεφαλαιουχικές δαπάνες 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος - στο χαμηλότερο άκρο του υποδεικνυόμενου εύρους των 16-18 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Περισσότερα από Forbes

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.