ΔΕΗ: Μεγαλώνει το δίκτυο νέων καταστημάτων - Πέντε νέα σημεία στην Αθήνα

ΔΕΗ: Μεγαλώνει το δίκτυο νέων καταστημάτων - Πέντε νέα σημεία στην Αθήνα

Τρία νέα σημεία παρουσίας του δικτύου καταστημάτων ΔΕΗ είναι στη διάθεση των πελατών στην Αθήνα σε Άνω Πατήσια (Λ. Γαλατσίου 3), Άγιο Δημήτριο (Αγ. Δημητρίου 31 & Αρμοδίου) και στο κέντρο της πόλης (Πατησίων 39 & Στουρνάρη) ενώ τις επόμενες ημέρες θα ανοίξουν τις πόρτες τους στο κοινό ακόμη δύο νέα καταστήματα ΔΕΗ στην Κηφισιά (Παπαδιαμάντη 3 & Διονύσου) και το Αιγάλεω (Πανόρμου & Σμύρνης 29). Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα και Pop-Up καταστήματα ΔΕΗ έχουν φτάσει τα 15 με τον μετασχηματισμό του δικτύου καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα να προχωράει δυναμικά, με νέα φιλοσοφία.

Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για τους πελάτες τους, όλα τα νέα καταστήματα ΔΕΗ έχουν τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο.

Ο σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό.

Λειτουργώντας καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών, μέσω του myΔΕΗ 24/7, το νέο κατάστημα προσφέρει στους επισκέπτες του εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

- Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης, 
- Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
- Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων θα βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ, όπως για παράδειγμα το myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. 

Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν τα δύο νέα ανταγωνιστικά κυμαινόμενα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας για επιχειρήσεις και επαγγελματίες που παρουσίασε η ΔΕΗ, με την επιλογή του προϊόντος να γίνεται για πρώτη φορά με βάση την πραγματική κατανάλωση της επιχείρησης και όχι τον τύπο μετρητή, προσφέροντας παράλληλα εξειδικευμένη εξυπηρέτηση αλλά και πρόγραμμα επιβράβευσης για την επιχείρηση. Το ΔΕΗ myBusiness 4All απευθύνεται σε επιχειρήσεις με κατανάλωση έως 10 MWh τον χρόνο, ενώ το ΔΕΗ myBusiness 4All+ σε επιχειρήσεις με κατανάλωση μεγαλύτερη από 10 MWh τον χρόνο.

Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, και να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, με την οποία  αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι  την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι. 

Στα νέα καταστήματα ΔΕΗ, οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν και για όλες τις λύσεις ΔΕΗ για φωτοβολταϊκά στο σπίτι και αντλίες θερμότητας.

Και αποκλειστικές προσφορές

Στον ειδικό χώρο τεχνολογίας στα νέα καταστήματα, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους στο σπίτι.

Ειδικά για τους πελάτες των νέων καταστημάτων, η ΔΕΗ προσφέρει 50% έκπτωση σε προϊόντα smart living, όπως έξυπνες κάμερες, έξυπνες λάμπες, σκούπες ρομπότ και ηλεκτρικά scooter. Η έκπτωση ισχύει μόνο για αγορές στα νέα καταστήματα και μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων ανά κατάστημα.

Περισσότερα από Forbes

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Τα ψεύδη του Μασκ για τα αυτόνομα οχήματα της Tesla του γυρίζουν μπούμερανγκ

Τα νομικά προβλήματα δεν έχουν ακόμη τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην Tesla, αλλά "πληγώνουν" τη φήμη της.

Εμπορευματικά κι επιχειρηματικά κέντρα 500 εκατ. ευρώ προχωρούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση εκτάσεων άνω των 1.000 στρεμμάτων μέσω της μετατροπής τους σε "κόμβους" διαμετακομιστικού εμπορίου

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.