Ρεύμα: Φουντώνει ο ανταγωνισμός με προϊόντα κάτω των 10 σεντς/KWh

Ρεύμα: Φουντώνει ο ανταγωνισμός με προϊόντα κάτω των 10 σεντς/KWh

Του Χάρη Φλουδόπουλου

Νέα δεδομένα στην αγορά προμήθειας ηλεκτρισμού δημιουργεί το λανσάρισμα του πρώτου προϊόντος εξάμηνης διάρκειας με τη χαμηλότερη μέχρι στιγμής τιμή. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Protergia ξεκίνησε να προσφέρει το Protergia Value Safe 6 μήνες, που δίνει σταθερή τιμή χρέωσης στα 9,75 σεντς/KWh ανεξαρτήτως επιπέδου κατανάλωσης, τύπου μετρητή (με ή χωρίς νυχτερινή μέτρηση) ή εμπρόθεσμης εξόφλησης. Το προϊόν προσφέρεται με μηδενική εγγύηση και με πάγια εντολή εξόφλησης, ενώ έχει πάγιο 9,9 ευρώ τον μήνα. 

Υπενθυμίζεται ότι στα πράσινα τιμολόγια τον Φεβρουάριο η μέση τιμή διαμορφώθηκε στα 13,3 σεντς/KWh, με τη μικρότερη τιμή να είναι στα 11,8 σεντς/KWh. Αντίστοιχα, το φθηνότερο κίτρινο τιμολόγιο είναι στα 12,152 σεντς/KWh.

Η κίνηση της Protergia αναμένεται να πυροδοτήσει νέο κύμα χαμηλών προσφορών και από άλλες εταιρείες, ενώ ήδη τα μηνύματα για την τιμή του πράσινου τιμολογίου τον Μάρτιο είναι εξαιρετικά θετικά. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η τιμή χονδρικής η οποία για το πρώτο 15νθήμερο του Φεβρουαρίου διαμορφώθηκε κοντά στα 76 ευρώ/MWh από 93 ευρώ/MWh τον Ιανουάριο. Αυτό σημαίνει ότι η χονδρική κινείται χαμηλότερα από το κατώτατο επίπεδο L-d ορισμένων προμηθευτών, βάσει του οποίου ενεργοποιείται αρνητικά ο μηχανισμός διακύμανσης των πράσινων τιμολογίων ρίχνοντας την τελική χρέωση. Για παράδειγμα, στην περίπτωση της ΔΕΗ το L-d έχει προσδιοριστεί στο 0,085, άρα η εξίσωση θα λυθεί αυτήν τη φορά προς τα κάτω.

Το αποτέλεσμα για το πράσινο τιμολόγιο της επιχείρησης θα είναι μια τελική τιμή μεταξύ 9 και 10 σεντς/κιλοβατώρα που θα κινηθεί ακόμη περισσότερο προς τα κάτω  ανάλογα με την έκπτωση που θα δοθεί. Τιμές σε αυτά τα επίπεδα είχαμε να δούμε προ της ενεργειακής κρίσης, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι θα διατηρηθούν τα ίδια επίπεδα τιμών χονδρικής και στο δεύτερο μισό του Φεβρουαρίου. 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Σαράντης: Αύξηση 7,9% στα EBITDA του Ομίλου στο εννεάμηνο

Οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2025 ανήλθαν σε €448,5εκ. έναντι €452,0εκ. το εννεάμηνο 2024

Θεόνη: Δυναμικό comeback στο ράφι, το DRS και το στοίχημα των εξαγωγών

Πρόβλεψη για τζίρο 40 εκατ. εφέτος. Πώς ξανά "κέρδισε" πάνω από 10 εκατ. λίτρα.

Η Metlen υπέγραψε 10ετή Συμφωνία Πώλησης Ηλεκτρικής Ενέργειας (PPA) 235 MW με την Engie

Θα προμηθεύει ηλεκτρική ενέργεια σε έξι σημεία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Elbisco: Ο στόχος για 115 εκατ. τζίρο το 2025 και η δικαστική "βόμβα" των 37,7 εκατ.

Η εταιρεία των μπισκότων Αλλατίνη και των φρυγανιών Elite χτίζει το μέλλον με ανάπτυξη 4% και ενισχυμένα κέρδη, ενώ παλεύει με το παρελθόν εν αναμονή της απόφασης για τη διαμάχη Φιλίππου-Ρεμούνδου.

Τι είναι ο δανέζικος συμβιβασμός για τις τράπεζες και ποια οφέλη θα φέρει - Αποφάσεις από το 2026 και μετά

Πώς η ΕΕ τώρα επιτρέπει να έχουν "την πίτα ακέραια και το σκύλο χορτάτο".

Coca-Cola HBC: Πίσω από το mega deal των 2,6 δισ. δολαρίων – Η δυναμική και τα ερωτηματικά

Πώς η ελληνική πολυεθνική μετατρέπεται στον δεύτερο μεγαλύτερο εμφιαλωτή της Coca-Cola παγκοσμίως.

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Ραγδαία άνοδος στα 160 ευρώ για τη χονδρική ρεύματος - Η εικόνα για τα τιμολόγια Νοεμβρίου

Με έντονη ανοδική δυναμική κινείται το τελευταίο διάστημα η τιμή της ηλεκτρικής ενέργειας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.