Μ. Τσαμάζ: "Η εμπορική πολιτική του ΟΤΕ αποδίδει" - Τι απαντά για ανταγωνισμό

Μ. Τσαμάζ: "Η εμπορική πολιτική του ΟΤΕ αποδίδει" - Τι απαντά για ανταγωνισμό

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

"Η εμπορική πολιτική που ακολουθούμε αποδίδει", ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, απαντώντας σε ερώτηση για τις συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών.

Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι η εισηγμένη στις αρχές του έτους σχεδίασε τη στρατηγική της, η οποία βασίζεται σε δύο πυλώνες. Πρώτον, στη θωράκιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, και δεύτερον στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών. "Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό αλλά επικεντρωνόμαστε στη δική μας στρατηγική", είπε ο κ. Τσαμάζ ενώ αρνήθηκε να αναφερθεί ονομαστικά στους ανταγωνιστικές και στην εμπορική τους πολιτική. 

"Τα τελευταία τρία χρόνια έχει ενταθεί ο πόλεμος τιμών ωστόσο ο ΟΤΕ έχει καταφέρει με την εμπορική πολιτική του να αυξήσει τους συνδρομητές τόσο σε κινητή όσο και σταθερή τηλεφωνία." 

Δεν ανέφερε κάτι παραπάνω σχετικά με τη στρατηγική του ομίλου πάνω σε αυτό το θέμα, επαναλαμβάνοντας ότι αυτή αποδίδει καρπούς και αυτό τους ικανοποιεί.

Σε ερώτηση για το αν θα υπάρξει το ενδεχόμενο της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής απάντησε ότι επί του παρόντος έχει αποκλειστεί τέτοιο ενδεχόμενο, ενώ ανέφερε ότι σε γενικές γραμμές η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να πράξει ανάλογα.

Σε σχέση με τις επιδόσεις της θυγατρικής του ΟΤΕ στη Ρουμανία, ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, Μπάμπης Μαζαράκης, ανέφερε ότι η συνδρομητική βάση στα συμβόλαια κινείται ανοδικά και θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλιστεί και να αναπτυχθεί περαιτέρω.

Διαβάστε ακόμη: 

* ΟΤΕ: Ενισχυμένο κατά 0,7% στα 348 εκατ. ευρώ το προσαρμοσμένο EBITDA στο γ τρίμηνο

 

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Kaedim: Η startup που αλλάζει τα δεδομένα στο 3D βάζει στόχο την Ελλάδα

Η startup δημιουργήθηκε για να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το 3D περιεχόμενο, ξεκινώντας από τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.