Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Workearly: Σχεδιάζει είσοδο στην τεχνολογική εκπαίδευση για παιδιά η πλατφόρμα reskilling

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Μεγάλες συνεργασίες με διακεκριμένους ομίλους και μεγαλύτερη επέκταση ορισμένων projects σε διεθνείς αγορές, αναμένεται να ανακοινώσει το Workearly στις αρχές του 2024, όπως δήλωσαν στο Capital.gr οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης -co-founders της Reatcode Group, της εταιρείας που διαχειρίζεται το brand Workearly- ενώ, παράλληλα, η ομάδα προετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά της τεχνολογικής εκπαίδευσης για τα παιδιά.

Η έδρα της Reatcode Group βρίσκεται στο Λονδίνο, με μεγάλο μέρος των operations να πραγματοποιείται, όμως, στην Αθήνα. Αυτή την στιγμή η ομάδα της αποτελείται από περισσότερους από 30 εργαζόμενους και ένα μεγάλο δίκτυο εξωτερικών συνεργατών. "Φιλοδοξούμε να διπλασιάσουμε το ανθρώπινο δυναμικό μέσα στον επόμενο χρόνο”, αναφέρουν οι ιδρυτές της.

Την ίδια ώρα, ενώ οι ίδιοι αποκαλύπτουν ότι έχουν υπάρξει προσεγγίσεις για συνεργασίες με επενδυτικά funds, τονίζουν ότι για να λάβουν την απόφαση να προχωρήσουν σε μια τέτοια συμφωνία, θα πρέπει να συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις: "Θα θέλαμε να υπάρξει το σωστό fit, όπως το να μοιραζόμαστε ένα κοινό επιχειρηματικό mentality και φιλοδοξίες, ώστε να μπορεί να υποστηριχθεί το growth που στοχεύουμε στα αντίστοιχα χρονικά πλαίσια”, επισημαίνουν.

Οι co-founders σημειώνουν ότι το Workearly δημιουργήθηκε με ένα δικό τους αρχικό κεφάλαιο, ύψους μόλις 5 χιλ. ευρώ, και πλέον έχει καταφέρει, χωρίς καμία εξωτερική χρηματοδότηση από επενδυτές, να φτάσει μόνο του σε ετήσιους τζίρους εκατομμυρίων. Όπως προσθέτουν, το Workearly διπλασιάζει κάθε χρόνο τα έσοδά του, τριπλασιάζοντας το market share και παραμένοντας κερδοφόρο από την αρχή του μέχρι τώρα.  

Πού απευθύνεται 

Οι Ευθύμης Βαφειάδης και Δημήτρης Κυριακάτης ίδρυσαν το Workearly λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, με στόχο να προσφέρουν σε όλους τη δυνατότητα να διεκδικούν θέσεις εργασίας με υψηλή ζήτηση ανεξάρτητα με την προηγούμενη γνώση, εμπειρία ή τον τόπο διαμονής τους.

Όπως εξηγούν οι ιδρυτές του, είναι ένα πολυεπίπεδο edTech προϊόν, το οποίο απευθύνεται σε εταιρείες ή φυσικά πρόσωπα που θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες γρήγορα και με διασκεδαστικό τρόπο, αλλά και να πιστοποιηθούν σε επαγγελματικούς ρόλους με υψηλή ζήτηση, απολαβές και υποσχόμενο μέλλον. "Το concept όπου οι εκπαιδευόμενοι μπορούν σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσουν skills χτίζοντας το learning path βάσει του προφίλ τους, κατακτώντας μικρούς στόχους με πρακτικές gamification, δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον κόσμο”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Επενδύει στην εξωστρέφεια

Tο Workearly έχει εξελίξει επαγγελματικά πάνω από 15 χιλιάδες εκπαιδευομένους και έχει μια μεγάλη κοινότητα αποφοίτων σε πλατφόρμες, όπως το Linkedin, που ανταλλάσσουν ιδέες και βοηθούν στην εξέλιξη της αγοράς εργασίας, ενώ συνεργάζεται και προτείνεται από τα διακεκριμένα πανεπιστήμια. Επιπλέον, έχει εκπαιδεύσει στελέχη γνωστών brands και οργανισμών στην Ελλάδα, όπως Public Group, Kaizen, Eurobank, Cardlink, Cosmote, Deloitte, ΙΑΣΩ, Τράπεζα της Ελλάδος κ.ά.

Η εταιρεία επενδύει πολύ στην εξωστρέφεια και την δραστηριότητα εκτός συνόρων, ενώ έχει στήσει ισχυρές συνεργασίες, όπως με τον HRCI – USA, την Opta by Stats Perform αλλά και την Credly by Pearson. "Από το χαρτοφυλάκιο των πελατών μας μας δεν λείπουν και μεγάλα ονόματα παγκόσμιων οργανισμών σε διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας όπως η IATA Spain, η Yang Ming - shipping (Taiwan), η Mitsubishi UFJ Financial Group (UK), τα McDonald's, και η Brentford F.C.”, προσθέτουν οι κ.κ. Βαφειάδης και Κυριακάτης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Workearly έχει εξελιχθεί σε ένα πολύ δημοφιλές brand στον τομέα του reskilling και upskilling κι έχει αποσπάσει βραβεία και διακρίσεις σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, o Καναδάς και h Ελλάδα. Διαθέτει ένα μεγάλο content library από courses, bootcamps και playgrounds, με τα πιο δημοφιλή αυτήν την στιγμή να έχουν δημιουργήσει δικά τους αυτόνομα brands στο εκπαιδευτικό κοινό, όπως τα Data Science, Sports Analytics και HR Schools. 

Περισσότερα από Forbes

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.