Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο του κινηματογράφου κάνει ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την αεροπορική εταιρεία easyJet το 1995, έχει πλέον χτίσει ένα οικοσύστημα με όχημα το brand easy το οποίο έχει κατοχυρώσει νομικά.

Σήμερα η δραστηριότητα του αναπτύσσεται μέσα από την δική του εταιρεία, την easyGroup ενώ κάτω από την ομπρέλα του easy family of brands εντάσσονται όλες οι εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς μετόχους, εκπροσωπούν διαφορετικά συμφέροντα και αφορούν διαφορετικές συνεργασίες αλλά όλες χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους τη λέξη easy για την χρήση της οποίας ο επιχειρηματίας λαμβάνει  δικαιώματα (royalties).

Από τον κλάδο των μεταφορών (easyJet) και της φιλοξενίας (easyHotel) μέχρι το real estate (easyProperty), τις υπηρεσίες και την τεχνολογία, το brand easy καλύπτει ένα διευρυμένο πεδίο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Τα πρώτα βήματα του easyCinema 

Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγεται και η easyCinema, η οποία δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια από τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Στο ξεκίνημά της η εταιρεία βασίστηκε σε μια αρκετά προχωρημένη για την εποχή της ιδέα. Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα στο κοινό να αγοράσει εισιτήρια για τον κινηματογράφο με μόλις 20 πένες, με την προϋπόθεση να προχωρούσε στην αγορά τους ένα μήνα νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή μέσω αυτόματων ταμείων στο λόμπι του σινεμά. Ο κινηματογράφος που είχε νοικιάσει η easyCinema βρισκόταν στο Milton Keynes στην Αγγλία και το συγκεκριμένο κόνσεπτ λειτούργησε μέχρι το 2006. Παράλληλα, η easyCinema παρείχε και υπηρεσίες ενοικίασης DVD ηλεκτρονικά, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία σταμάτησε το 2012. 

Η σημερινή συνεργασία με το Cinobo 

Έντεκα χρόνια αργότερα, η easyCinema ξαναζωντανεύει μέσα από την συνεργασία που μόλις ξεκίνησε με την σινεφίλ πλατφόρμα Cinobo, η οποία "αποτελεί την ελληνική απάντηση στο Netflix", όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου κατά την πρόσφατη απονομή των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας που απονέμει το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stelios Foundation.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία, η easyCinema θα βοηθήσει το Cinobo να αυξήσει την συνδρομητική του βάση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μάλιστα, η δημιουργός του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή απέσπασε το πρώτο βραβείο και το έπαθλο των 50.000 ευρώ στα φετινά βραβεία ενώ η θα αναλάβει την διαχείριση και την λειτουργία του κινηματογράφου Σινέ Παρί στην Πλάκα, ο οποίος θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του τον Μάιο του 2024. Να σημειωθεί ότι το ακίνητο στο οποίο βρίσκεται ο κινηματογράφος ανήκει από το 2017 στον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, ο οποίος το έχει παραχωρήσει στο Stelios Foundation. 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Αττική-Πίττας: Γλύκαναν τα κέρδη οι εξαγωγές - Ποιες χώρες χρυσοπληρώνουν το ελληνικό μέλι

Καθαρά κέρδη μετά από διετία ζημιών, εξαγωγές στο +16%, νέα πνοή πριν τα 100 χρόνια ιστορίας.

METKA: Υπερδιπλασιασμός εσόδων και στο "βάθος" εισαγωγή στο Χρηματιστήριο Αθηνών

Στα 1,4 δισ. ευρώ το συνολικό ανεκτέλεστο, υπολογίζοντας και τις προς υπογραφή συμβάσεις.

Ξεκινά πρόωρα φέτος η Black Friday – Η προσπάθεια για ανάκτηση τζίρων

Μπαράζ προσφορών πριν τις "μαύρες" εκπτώσεις.

ΤΙΤΑΝ: Ρεκόρ κερδοφορίας EBITDA εννεαμήνου - Στα €223 εκατ. τα καθαρά κέρδη

Η εγχώρια αγορά της Ελλάδας συνέχισε να καταγράφει υψηλές επιδόσεις - Θετικές προοπτικές.

Autohellas: Αύξηση κύκλου εργασιών 5,3% - Στα €103,3 εκατ. τα EBITDA

Η κερδοφορία του Ομίλου υποστηρίχθηκε, αντίστοιχα με το 2024, με €9,7 εκατ. από την είσπραξη μερισμάτων μη ελεγχόμενων συμμετοχών.

Πώς επηρεάζονται Eurobank και Alpha από το σχέδιο εξυγίανσης των ΕΛΤΑ – συνεχίζονται οι συνεργασίες

Η Alpha Bank πιστεύει ότι υπάρχει ζήτηση και στοχεύει να αξιοποιήσει το δίκτυο των ΕΛΤΑ.

Σούπερ μάρκετ: Τι δείχνει το ταμείο στο εννεάμηνο - Τουρισμός και homing φέρνουν νέο ρεκόρ

Ο τζίρος των αλυσίδων έφτασε τα 10,51 δισ. ευρώ, με τα νησιά να καταγράφουν διψήφια αύξηση και τους καταναλωτές να επενδύουν όλο και περισσότερο στην κατανάλωση εντός σπιτιού.

Τι βλέπουν αναλυτές και αγορά για τα αποτελέσματα Alpha και ΕΤΕ

Ανθεκτική κερδοφορία παρουσίασαν οι τράπεζες στο τρίτο τρίμηνο και αναμένεται άλμα με τα αποτελέσματα του τελευταίου τριμήνου.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.