Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Adidas: Άλμα 19% στις πωλήσεις δ' τριμήνου, ξεπερνώντας τις προβλέψεις

Η Adidas ανέφερε την Τετάρτη μια άνοδο στις πωλήσεις δ' τριμήνου που ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς ο λιανοπωλητής αποτινάσσει την αδυναμία στη Βόρεια Αμερική και την Κίνα.

Ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών κατέγραψε αύξηση 19% εσόδων σε ουδέτερες ισοτιμίες νομισμάτων στα 5,97 δισεκατομμύρια ευρώ (6,34 δισεκατομμύρια δολάρια) στο τρίμηνο, έναντι των 5,72 δισεκατομμυρίων ευρώ που προβλέπουν οι αναλυτές της LSEG.

Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 57 εκατ. ευρώ το δ' τρίμηνο έναντι ζημιών 377 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους αυξήθηκαν 12% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες, στα 23,7 δισεκατομμύρια ευρώ, έναντι αναμενόμενου ποσού 23,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 1,34 δισ. ευρώ το 2024, έναντι 1,27 δισ. ευρώ που προβλεπόταν.

Το guidance της εταιρείας προβλέπει αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος περίπου 10% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες και λειτουργικά κέρδη περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Ο διευθύνων σύμβουλος Bjorn Gulden περιέγραψε τα αποτελέσματα της Τετάρτης ως "πολύ καλύτερα απ' ό,τι περιμέναμε".

"Αν και δεν είμαστε ακόμα εκεί που θέλουμε να είμαστε μακροπρόθεσμα, ήταν μια πολύ επιτυχημένη χρονιά που επιβεβαίωσε τη δύναμη της μάρκας Adidas, τις δυνατότητες της εταιρείας μας και τη φανταστική δουλειά που κάνουν οι ομάδες μας. Έχουμε ακόμη πολλά να βελτιώσουμε, αλλά είμαι πολύ περήφανος για όσα πέτυχαν οι άνθρωποι μας το 2024", είπε σε δήλωσή του.

Η Adidas προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της στη Βόρεια Αμερική εν μέσω της μείωσης των πωλήσεων της Nike και μιας ευρύτερης μετατόπισης του λιανοπωλητή από την υπερβολική εξάρτηση από μια πιο αδύναμη Κίνα.

Οι πωλήσεις της Adidas στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 1,6% σε ουδέτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες το 2024, έχοντας δυσκολευτεί να ανακάμψει από τον τερματισμό της κάποτε κερδοφόρας σειράς αθλητικών παπουτσιών Yeezy. Ο κολοσσός αθλητικών ειδών αναγκάστηκε να αποσύρει τη σειρά Yeezy μετά τον τερματισμό της συνεργασίας του με τον Ye, τον ράπερ παλαιότερα γνωστό ως Kanye West, εξαιτίας μιας σειράς αντισημιτικών δηλώσεων που έκανε το 2022.

Η εταιρεία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι πούλησε το υπόλοιπο απόθεμά της σε Yeezy το δ' τρίμηνο.

Ο Gulden προσπαθούσε να απομακρύνει την Adidas από τη ζημιογόνο σειρά Yeezy και να προκαλέσει μια ευρύτερη ανάκαμψη της μάρκας από τότε που ανέλαβε το τιμόνι τον Ιανουάριο του 2023.

Περισσότερα από Forbes

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πότε παραδίδεται το νέο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο Κρήτης

Το έργο ύψους 625 εκατ. ευρώ έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό άνω του 65%.

Mind the Hack: Επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή η startup που αυτοματοποιεί την κυβερνοασφάλεια

Η startup σήκωσε πρόσφατα 2,8 εκατ. ευρώ, με lead investor τον όμιλο Deep Capital Group.

Η έκπληξη στα ηλεκτρικά: Το φυσικό κατάστημα "νικά" το e-shop - Ποιες συσκευές βγήκαν από την πρίζα

H αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών παρουσιάζει διπλό πρόσωπο. Οι λόγοι.

Hilton: 18 νέα ξενοδοχεία στο pipeline στην Ελλάδα

Τι ανέφεραν στελέχη της αμερικανικής αλυσίδας για τα σχέδια επέκτασης στην ελληνική αγορά.

Ποιες startups της άμυνας είδαν τον Κ. Μητσοτάκη και τι συζήτησαν

Στο επίκεντρο το μέλλον της αμυντικής τεχνολογίας.

Οι μεγάλες business των λιανέμπορων στο real estate – Ποιοι αγοράζουν και γιατί

Οι κορυφαίοι παίκτες της αγοράς επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε αγορές ακινήτων, αλλάζοντας ριζικά το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Ο ρόλος των ενοικίων και των κρίσιμων υποδομών.

Entersoftone: ΑΙ, οργανική ανάπτυξη και στοχευμένες εξαγορές σε μια αγορά αξίας 650 εκατ. ευρώ

H Entersoftone προγραμματίζει επενδύσεις 30-35 εκατ. ευρώ στην Τεχνητή Νοημοσύνη την προσεχή τριετία.

Enerwave: Στο τραπέζι η δεύτερη μονάδα ηλεκτρισμού και το FSRU στη Θεσσαλονίκη

Η φιλοσοφία και ο στόχος για διπλασιασμό ισχύος και μεριδίου αγοράς.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.