Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Sport Vision: Νέες business στην Ελλάδα μέσω Χονγκ Κονγκ για την πολυεθνική αθλητικών

Του Γιώργου Λαμπίρη

Στην εισαγωγή μίας νέας δραστηριότητας στην Ελλάδα προχώρησε ο όμιλος Sport Vision, ο οποίος διατηρεί την αλυσίδα καταστημάτων Sport Vision, Buzz και tike! Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Forbes Greece ο όμιλος προχωράει στην ανάπτυξη δραστηριότητας και στη χονδρική εκτός από τη λιανική όπου έχει παρουσία ήδη, έχοντας τη δυνατότητα να παράγει και να διαθέτει αθλητικά είδη για λογαριασμό τρίτων στην ελληνική αγορά μέσω εταιρείας που διατηρεί παραγωγική δραστηριότητα με εργοστάσιο στο Χονγκ Κονγκ. 

Δεδομένου ότι έχει την άδεια διακίνησης εμπορικών σημάτων σε όλο τον κόσμο όπως οι Umbro, Lotto και άλλες, ενώ παράγει και δικά της προϊόντα (own brands) μέσα από αυτή την κίνηση απευθύνεται σε επιχειρήσεις λιανικής που επιδιώκουν να ‘χτίσουν’ γκάμα αθλητικών προϊόντων είτε επώνυμων, είτε δικής τους επωνυμίας (own label). Με τη νέα δραστηριότητα ο όμιλος αναπτύσσει στην Ελλάδα έναν νέο βραχίονα στον τομέα της χονδρικής όπου ουσιαστικά θα διαθέτει brands από αυτά που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα και ταυτόχρονα θα έχει τη δυνατότητα να παράγει own brands αθλητικά είδη για λογαριασμό αλυσίδων λιανικής. Σημειώνεται ότι εκτός του Χονγκ Κονγκ ο όμιλος διατηρεί εργοστάσιο παραγωγής αθλητικών και σε χώρες όπως η Κίνα, το Μπαγκλαντές και η Ινδία. Ιδιοκτήτες του ομίλου είναι τα αδέρφια Borislav και Dragan Stanojlovic. 

Επικεφαλής ο μέχρι πρότινος διευθύνων σύμβουλος της λιανικής Βασίλης Καραμανλής

Στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη δραστηριότητα θα τρέχει σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο μέχρι πρότινος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και αντιπρόεδρος της Sport Vision στην Ελλάδα, Βασίλης Καραμανλής, ο οποίος αντικαταστάθηκε πρόσφατα στη δραστηριότητα της λιανικής του ομίλου Sport Vision από τον πρώην εμπορικό διευθυντή της αλυσίδας αθλητικών Zackret, Νίκο Πολυμενάκο. 

Η εν λόγω εταιρεία έχει σημαντικό πεδίο δραστηριοτήτων στην παραγωγή αθλητικών ειδών, τη λιανική, το real estate και σε άλλους τομείς. 

Με αυτόν τον τρόπο η πολυεθνική επιχείρηση θα έχει την δυνατότητα να παράγει αθλητικά είδη, ξεκινώντας από το σχεδιασμό έως και την παραγωγή τους για λογαριασμό τρίτων όπου θα μπορούσαν να είναι αλυσίδες αθλητικών και ειδών ένδυσης, σούπερ μάρκετ και άλλες επιχειρήσεις. Μάλιστα, ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι πρώτες συζητήσεις όπου αναμένεται να υπάρξει προσεχώς συμφωνία με μεγάλο όμιλο λιανικής στη χώρα μας. Η Sport Vision ποντάρει με αυτόν τον τρόπο στις χαμηλότερες τιμές που μπορεί να προσφέρει σε πελάτες της μέσω χονδρικής, διατηρώντας η ίδια τη διαχείριση όλων των σταδίων παραγωγής ενός αθλητικού προϊόντος. 

Η δραστηριότητα στον τομέα της λιανικής στην Ελλάδα

Στον τομέα της λιανικής όπου η Sport Vision δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με τα brands, Buzz, Sport Vision και tike!, το 2024 ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 18 εκατομμύρια ευρώ με ζημίες στα επίπεδα των 5 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 13,04 εκατομμυρίων ευρώ με ζημίες 2,44 εκατομμύρια ευρώ που ήταν τα αντίστοιχα οικονομικά μεγέθη στη διάρκεια του 2023. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο του ομίλου στην Ελλάδα απαρτίζεται από 21 καταστήματα. 

Σημειώνεται ότι η Sport Vision αποτελεί έναν από τους πέντε μεγάλους λιανεμπόρους αθλητικών ειδών στην Ευρώπη - μεταξύ αυτών είναι η Foot Locker αλλά και η JD Sports που εξαγόρασε την Cosmos Sport-, που επίσης  αποτελεί βασικό συνεργάτη και διανομέα των προϊόντων της Nike. 

Η Sport Vision ιδρύθηκε το 1996 στην Bijeljina της Σερβίας, με κύριες δραστηριότητες το λιανικό και το χονδρικό εμπόριο στον αθλητικό κλάδο. 
Η εταιρία είναι ηγέτης στο λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού στην περιοχή των Βαλκανίων, αριθμεί πάνω από 4250 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε 13 χώρες - Σερβία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Σλοβενία, Μαυροβούνιο, Βόρεια Μακεδονία, Αλβανία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Τσεχία,Σλοβακία και Ουγγαρία.
 

Περισσότερα από Forbes

Ποιες startups της άμυνας είδαν τον Κ. Μητσοτάκη και τι συζήτησαν

Στο επίκεντρο το μέλλον της αμυντικής τεχνολογίας.

Οι μεγάλες business των λιανέμπορων στο real estate – Ποιοι αγοράζουν και γιατί

Οι κορυφαίοι παίκτες της αγοράς επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε αγορές ακινήτων, αλλάζοντας ριζικά το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Ο ρόλος των ενοικίων και των κρίσιμων υποδομών.

Entersoftone: ΑΙ, οργανική ανάπτυξη και στοχευμένες εξαγορές σε μια αγορά αξίας 650 εκατ. ευρώ

H Entersoftone προγραμματίζει επενδύσεις 30-35 εκατ. ευρώ στην Τεχνητή Νοημοσύνη την προσεχή τριετία.

Enerwave: Στο τραπέζι η δεύτερη μονάδα ηλεκτρισμού και το FSRU στη Θεσσαλονίκη

Η φιλοσοφία και ο στόχος για διπλασιασμό ισχύος και μεριδίου αγοράς.

Τι έδειξαν τα αποτελέσματα Κύπρου και Optima

Κοινά σημεία και διαφορές μεταξύ των δύο κερδοφόρων τραπεζών που ξεπερνούν τους στόχους τους σε έτος μείωσης επιτοκίων.

Ελληνικό: Εισπράξεις 1,6 δισ. ευρώ αναμένεται να "κλειδώσει" η Lamda Development μέχρι το τέλος του 2025

Με εύρος απόδοσης 3,8% - 4,1% το νέο ομόλογο της Lamda που θα χρηματοδοτήσει τα οικιστικά έργα του Ελληνικού.

Τι περιλαμβάνει η ξενοδοχειακή επένδυση ύψους 85 εκατ. της οικογένειας Τσάκου στην Ιθάκη

Το σχέδιο περιλαμβάνει τη δημιουργία λιμενικών εγκαταστάσεων και υδατοδρομίου, σε έκταση περίπου 326 στρεμμάτων.

Ποια είναι η κινεζική NIO που ανάβει μηχανές στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Ως το τέλος της χρονιάς η Μοτοδυναμική θα ακολουθήσει ένα "ευέλικτο" σχήμα πωλήσεων των νέων αυτοκινήτων.

Πλειστηριασμοί: Νέο σφυρί για τις εγκαταστάσεις της MLS Πληροφορική – Η άνοδος και η πτώση

Ο νέος πλειστηριασμός, με επισπεύδουσα την Dovalue Greece, έχει προγραμματιστεί για τις 7 Ιανουαρίου 2026, με τιμή πρώτης προσφοράς 2.523.860 ευρώ.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.