Απογοήτευσαν τα έσοδα της McDonald's στο δ' τρίμηνο

Απογοήτευσαν τα έσοδα της McDonald's στο δ' τρίμηνο

Η McDonald's ανακοίνωσε τη Δευτέρα ανέφερε απογοητευτικά τριμηνιαία έσοδα, μειωμένα από τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις στα εστιατόριά της στις ΗΠΑ μετά το ξέσπασμα του E. Coli μόλις λίγες εβδομάδες από την έναρξη του συγκεκριμένου τριμήνου.

Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε λιγότερο από 1% στις ηλεκτρονικές προσυνεδριακές συναλλαγές.

Η εταιρεία ανακοίνωσε (σε σύγκριση με όσα περίμενε η Wall Street, με βάση μια έρευνα αναλυτών από την LSEG):

Κέρδη ανά μετοχή: 2,83 $ (προσαρμοσμένα), όσα ανέμενε και η αγορά
Έσοδα: 6,39 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 6,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Ο κολοσσός των ταχυφαγείων ανέφερε καθαρά κέρδη 2,02 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δ' τρίμηνο ή 2,80 δολάρια ανά μετοχή, από 2,04 δισεκατομμύρια δολάρια ή 2,80 δολάρια ανά μετοχή έναν χρόνο νωρίτερα.

Εξαιρουμένων των κερδών που συνδέονται με την πώληση της δραστηριότητάς της στη Νότια Κορέα, του κόστους συναλλαγής για την αγορά του ισραηλινού franchise και άλλων ανάλογων στοιχείων, η McDonald's κέρδισε 2,83 δολάρια ανά μετοχή.

Οι καθαρές πωλήσεις ύψους 6,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων ήταν σχεδόν σταθερές σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.

Η συνολική αύξηση των πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα της εταιρείας κατά 0,4% ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για μείωση των πωλήσεων στο ίδιο κατάστημα κατά 1%, σύμφωνα με εκτιμήσεις του StreetAccount.

Ωστόσο, η αμερικανική δραστηριότητα της McDonald's κατέγραψε μια πιο απότομη από την αναμενόμενη πτώση των πωλήσεών στα ιδιόκτητα καταστήματα. Οι πωλήσεις στα ιδιόκτητα εστιατόρια της εταιρείας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 1,4% το τρίμηνο. Η Wall Street προέβλεπε μείωση των πωλήσεων κατά 0,6%.

Η McDonald's ανέφερε ότι η επισκεψιμότητα είχε ελαφρώς θετική μεταβολή, ωστόσο οι πελάτες ξόδεψαν λιγότερα από το συνηθισμένο κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η αλυσίδα κυκλοφόρησε ένα σύνθετο γεύμα κόστους 5$ για να επαναφέρει τους πελάτες χαμηλού βαλαντίου και να αντιστρέψει τις υποτονικές πωλήσεις. Η στρατηγική λειτούργησε, βοηθώντας τις πωλήσεις των McDonald’s στις ΗΠΑ να αυξηθούν στο ίδιο κατάστημα το τρίτο τρίμηνο. Ωστόσο, οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει ότι τα φθηνά γεύματα λειτουργούν μόνο εάν οι πελάτες προσθέτουν επίσης στοιχεία μενού που δεν έχουν έκπτωση στις παραγγελίες τους.

Το μεγαλύτερο χτύπημα στις πωλήσεις της McDonald's στις ΗΠΑ σημειώθηκε στα τέλη Οκτωβρίου, όταν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων συνέδεσαν ένα θανατηφόρο ξέσπασμα E. coli με τα μπιφτέκια Quarter Pounder. Η McDonald's άλλαξε προμηθευτές για τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια της, το συστατικό που θεωρείται ο πιθανός ένοχος για την επιδημία. Στις αρχές Δεκεμβρίου, τα CDC κήρυξαν επίσημα λήξη στο ξέσπασμα.

Ωστόσο, τις ημέρες που ακολούθησαν την είδηση ​​της επιδημίας, η κίνηση προς τα εστιατόρια McDonald's στις ΗΠΑ μειώθηκε απότομα, ιδιαίτερα στις πολιτείες που επλήγησαν.

Εκτός των ΗΠΑ, οι πωλήσεις ήταν ισχυρότερες. Και τα δύο διεθνή τμήματα της McDonald's ανέφεραν αύξηση πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα, ενισχύοντας τη συνολική απόδοση της εταιρείας.

Το τμήμα των διεθνών αγορών με άδεια ανάπτυξης της εταιρείας, που περιλαμβάνει τη Μέση Ανατολή και την Ιαπωνία, ανέφερε αύξηση πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα κατά 4,1%.

Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald's, το οποίο περιλαμβάνει μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές της, ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 0,1%. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι περισσότερες αγορές ανέφεραν αύξηση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα, ωστόσο το Ηνωμένο Βασίλειο και ορισμένες άλλες αγορές είδαν τις πωλήσεις να συρρικνώνονται το τρίμηνο.

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.