Hermann Riedl (President & Managing Director Toyota Hellas): Το μέλλον θα εiναι συναρπαστικό

Hermann Riedl (President & Managing Director Toyota Hellas): Το μέλλον θα εiναι συναρπαστικό

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΗ ΦΑΚΑΤΣΕΛΗ

Η ελληνική αγορά δείχνει διαχρονικά την προτίμησή της στα μοντέλα της Toyota. Το να βλέπεις τέσσερα μοντέλα σου στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων κατηγοριών της αγοράς, των segment B και segment C, είναι εντυπωσιακό επίτευγμα. Πόσο δύσκολο θα είναι για την Toyota να διατηρήσει αυτή τη θέση τα επόμενα χρόνια; 

Σημαντικό ρόλο στην επιτυχία αυτής της θέσης-ρεκόρ στην ελληνική αγορά έχει καταρχάς η διορατικότητα της Tοyota να σχεδιάσει, πριν από 27 χρόνια, το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής και, μέχρι σήμερα, καταφέρνει να εξελίσσει συνεχώς τις τεχνολογίες της, προσφέροντας τεχνολογικό εκδημοκρατισμό, με τον 5ης γενιάς υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα, διαθέσιμο και στις δημοφιλείς κατηγορίες ζήτησης, όπως των segment B και C, είναι ένα εντυπωσιακό επίτευγμα. Μια άλλη πτυχή της επιτυχίας αποτελεί ο εκδημοκρατισμός της τεχνολογίας, που γίνεται αισθητός όχι μόνο στις τεχνολογίες κινητήρων, αλλά και σε άλλες πτυχές του αυτοκινήτου, όπως στο αυτόματο κιβώτιο που είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα μας.  

Η Toyota Hellas κατέγραψε μόλις στο 9μηνο 20.821 ταξινομήσεις οχημάτων, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο αγοράς 18%, με μια αύξηση 38,4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023. Εκφράζω τις ευχαριστίες μου στους Έλληνες για την προτίμηση στη μάρκα και την εμπιστοσύνη που δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια. Μια εμπιστοσύνη που ανανεώνεται καθημερινά μέσα στις εκθέσεις μας, μέσα από ένα δυνατό και αξιόπιστο δίκτυο υποστήριξης σε όλο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου. Έχουμε χτίσει γερά θεμέλια, ώστε να συνεχίσουμε να ισχυροποιούμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά. Μέσω της πολυτεχνολογικής προσέγγισης πολλαπλών διαδρομών, θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξιόπιστα μοντέλα χαμηλών ή μηδενικών ρύπων, με ηλεκτρικούς, plug-in υβριδικούς και full-hybrid κινητήρες. Δεν εφησυχάζουμε. Θα συνεχίσουμε να ανανεώνουμε την γκάμα των επιλογών μας σε PHEV, HEV, BEV, με το 2025 να φέρνει νέα μοντέλα, με το κατάλληλο μείγμα κινητήρων και μοντέλων, ευθυγραμμισμένο απόλυτα στη δική μας αγορά.

Με αιχμή του δόρατος το WRC, η Toyota στηρίζει ανελλιπώς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία αποτελεί επίσημο χορηγό του Ράλλυ Ακρόπολις. Θεωρείτε πως οι αγώνες είναι μέρος του DNA της Toyota ή επιχειρείτε μέσω αυτών να περάσετε κάποιο μήνυμα στον κόσμο;

Η TOYOTA GAZOO Racing (TGR) ενσαρκώνει τη δέσμευση της Toyota να ξεπεράσει κάθε όριο, με στόχο να κατασκευάζει "όλο και καλύτερα" αυτοκίνητα, να εξελίσσει νέες τεχνολογίες και λύσεις κάτω από τις ακραίες συνθήκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και να μην σταματά ποτέ να καινοτομεί. Η TGR αγωνίζεται με τα αυτοκίνητά της για να ωθήσει τα όρια προς το καλύτερο και να μάθει από τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Ο ανταγωνισμός σε κάθε είδους συνθήκες και μορφολογία εδάφους, ανεξάρτητα από την πρόκληση, εμπνέει την TGR να κατασκευάζει "όλο και καλύτερα" αυτοκίνητα και να σχεδιάσει το μελλοντικό DNA της Toyota για να φέρει την ελευθερία, την περιπέτεια και τη χαρά της οδήγησης σε όλους.

Στην Ελλάδα, η Toyota Hellas υποστηρίζει για 5η συνεχή χρονιά τον εθνικό μας Αγώνα, ως χορηγός μετακίνησης του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Επιθυμούμε να φέρουμε τον ενθουσιασμό του ράλλυ σε περισσότερους φιλάθλους σε όλη τη χώρα και ταυτόχρονα να συμβάλουμε στη συνολική επιτυχία και την προβολή της χώρας μας σε όλο τον κόσμο. Μόνο το 2024, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις προώθησε την ομορφιά της Ελλάδας, με περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν έναν συγκλονιστικό αγώνα –σε ένα απίστευτο τοπίο– που εκτυλίχθηκε στις Περιφέρειες της Στερεάς Ελλάδας, της Πελοποννήσου και της Αττικής. Συγκλονιστικές εικόνες που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, με 4,1 εκατ. συνολική ακροαματικότητα σε αποκλειστική/ζωντανή κάλυψη, ενώ ο Αγώνας πέτυχε την 4η υψηλότερη συνολική ακροαματικότητα για το 2024. Η Toyota Ηellas στέκεται δίπλα στις μεγάλες απαιτήσεις, παρέχοντας άρτια τεχνική υποστήριξη στις ειδικές διαδρομές, αλλά και πάνω από 50 δικίνητα και τετρακίνητα αυτοκίνητα, με μοντέλα όπως το RAV4, το Yaris Cross, το C-HR και το Hilux για τις μετακινήσεις εθελοντών, μελών της FIA και της Διοργάνωσης. 

Η Toyota έχει εκφράσει ανοιχτά την άποψη πως το μέλλον ανήκει όχι αποκλειστικά σε ένα, αλλά σε συνδυασμό συστημάτων κίνησης. Παράλληλα με τα ηλεκτρικά της μοντέλα, εξελίσσει και μια νέα γενιά θερμικών κινητήρων, ενώ στηρίζει και την επιλογή του υδρογόνου. Σε οικονομικό επίπεδο, απαιτούνται τεράστια κεφάλαια ώστε να είσαι στην πρώτη γραμμή σε τόσες διαφορετικές κατηγορίες. Συμφωνείτε με αυτή την προσέγγιση;

Το καλύτερο παράδειγμα επί ευρωπαϊκού εδάφους είναι η χορηγία των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι 2024. Όσοι παρακολούθησαν τους πρόσφατους Αγώνες, θα παρατήρησαν ότι ο τρόπος μετακίνησης αθλητών και θεατών δεν ήταν ό,τι πιο συνηθισμένο μπορούσε κανείς να περιμένει σε μια τέτοια διοργάνωση. Εκεί ξεδιπλώθηκε η πολυτεχνολογική στρατηγική πολλαπλών διαδρομών της Toyota, με μια παλέτα κινητήρων χαμηλών και μηδενικών ρύπων, ανάμεσά τους και 500 υδρογονοκίνητα Toyota Mirai, που κινήθηκαν στους δρόμους της γαλλικής πρωτεύουσας για τις ανάγκες της διοργάνωσης, αλλά και μια σειρά άλλα οχήματα, που ήρθαν να προσφέρουν ένα ιδιαίτερο μεταφορικό έργο. Στο σύνολό τους, πάνω από 700 λύσεις κινητικότητας είδαμε στο Παρίσι 2024, καταδεικνύοντας τη δέσμευση της Toyota για κινητικότητα χωρίς αποκλεισμούς. Κάποιες από αυτές τις λύσεις είναι το Accessible People Mover (APM), το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Toyota, που σχεδιάστηκε για χρήση στο Ολυμπιακό Χωριό και στους χώρους διεξαγωγής των αγώνων, για τη μεταφορά αθλητών και θεατών. Επίσης, είδαμε λύσεις μικροκινητικότητας, όπως τα C+Walk S (που προορίζονται για άτομα που δεν έχουν τη φυσική δύναμη που απαιτείται για να περπατήσουν περισσότερα από 100 μέτρα), C+Walk T (μια πρόταση τύπου "last-mile") και Yosh-E (το μικρό ηλεκτρικό όχημα που, λειτουργώντας ως τράκτορας, μετατρέπει σε ηλεκτροκίνητο ένα αναπηρικό αμαξίδιο). Πρόκειται για εύχρηστα οχήματα, που ήρθαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες κινητικότητας.

Μόνο που η επένδυση στο Παρίσι δεν μετριέται πραγματικά σε νούμερα, καθώς στα 10 συναπτά έτη που ήμασταν δίπλα στις διεθνείς διοργανώσεις, τόσο η Toyota Motor Corporation όσο και η Τoyota Motor Europe επένδυσαν σε ανθρώπινους πόρους και R&D, αξιοποιώντας την πλατφόρμα των Αγώνων ώστε να δείξουν πώς φαντάζονται το μέλλον, όπως το οραματίζεται η μάρκα, με περισσότερους συνδυασμούς κίνησης. Θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις, με το όραμα να γίνει ο κόσμος της μετακίνησης πιο πράσινος, αλλά και συμπεριληπτικός. Ένα τόσο φιλόδοξο όραμα δεν μπορεί παρά να ακολουθείται από σημαντικές επενδύσεις εντός και εκτός συνόρων.

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Delivery με drone: H start up που νικά τους κολοσσούς του e-commerce

Η ζήτηση για καφέ και ο έξυπνος σχεδιασμός του drone της βοηθούν δίνουν στη Manna συγκριτικό πλεονέκτημα.