petchef: Σχέδια για διεθνή επέκταση και νέες υπηρεσίες για τη startup που φροντίζει τη διατροφή των κατοικίδιων

petchef: Σχέδια για διεθνή επέκταση και νέες υπηρεσίες για τη startup που φροντίζει τη διατροφή των κατοικίδιων

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Η διεύρυνση των υπηρεσιών του, με την εισαγωγή μαγειρευτού φαγητού για γάτες, και η επέκταση σε νέες αγορές σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχύοντας παράλληλα την παρουσία του σε μεγάλες πόλεις και αλυσίδες pet shop, περιλαμβάνονται στα επόμενα σχέδια του petchef, μιας πρωτοποριακής direct-to-consumer πλατφόρμας φρεσκομαγειρεμένου φαγητού για κατοικίδια. 

Το petchef εστιάζει προς το παρόν στην ελληνική αγορά, προσφέροντας φρέσκο, μαγειρευτό φαγητό για κατοικίδια μέσω της online πλατφόρμας του, ενώ πρόσφατα επεκτάθηκε σε μια μεγάλη αλυσίδα pet shop στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία προσπαθεί, παράλληλα, να βελτιώνει συνεχώς τη βιωσιμότητα, μειώνοντας τα απόβλητα τροφίμων και το ανθρακικό της αποτύπωμα​.

Τον περασμένο Ιούλιο, το petchef ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε έναν γύρο χρηματοδότησης, εξασφαλίζοντας πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ, με την υποστήριξη της Sporos Platform και άλλων επενδυτών. Όπως αναφέρει στο Capital.gr ο Τόλης Πασχάλης, co-founder και CEO του petchef, αυτά τα κεφάλαια η εταιρεία σκοπεύει να τα χρησιμοποιήσει για να επιταχύνει την ανάπτυξή της, να επεκτείνει την γκάμα των προϊόντων της και να ενισχύσει το R&D. "Στόχος μας είναι να εξυπηρετήσουμε σκύλους σε όλη την Ελλάδα και σύντομα θα προσφέρουμε μαγειρευτό φαγητό και για γάτες, προκειμένου να καλύψουμε τις διατροφικές ανάγκες περισσότερων κατοικίδιων​”, τονίζει. 

Τόλης Πασχάλης 17.10.2024

Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικά στελέχη του ελληνικού startup οικοσυστήματος, όπως ο Αντώνης Σαμοθράκης (CEO και ιδρυτής του Instacar) και ο Χαρίλαος Τάκας (GM - Quick Commerce - efood), είναι μερικοί από τους αρχικούς μετόχους του petchef, δείχνοντας την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή τους στο όραμα και την αποστολή της εταιρείας. 

Πώς "γεννήθηκε" το petchef

Το petchef ξεκίνησε σαν ιδέα το 2022 από τη Λιάνα Νικολοπούλου, co-founder του petchef, με αφορμή τα γαστρεντερικά προβλήματα που αντιμετώπιζε ο σκύλος της. Η ανάγκη για μια λύση οδήγησε στη δημιουργία μιας πλατφόρμας που παρέχει φρέσκο, μαγειρευτό φαγητό για σκύλους. Στόχος του petchef είναι η προσφορά ποιοτικών, υγιεινών και θρεπτικών γευμάτων, βασισμένων σε συστατικά που είναι κατάλληλα ακόμα και για ανθρώπινη κατανάλωση.

Το petchef απευθύνεται σε κηδεμόνες κατοικιδίων που ενδιαφέρονται για την ευζωία και τη μακροζωία των μικρών τους φίλων, προσφέροντας εξατομικευμένα γεύματα που παρασκευάζονται με βάση τις ανάγκες του κάθε σκύλου και παραδίδονται στην πόρτα του πελάτη. Η startup έχει αναπτύξει μια σειρά από πλήρεις συνταγές που είναι φρέσκες, χωρίς συντηρητικά και χρωστικές, ενώ, για την ανάπτυξη αυτών των προϊόντων, στηρίζεται στην επιστημονική υποστήριξη διατροφολόγων και κτηνιάτρων.

petchef 1 17.10.2024

Πού απευθύνεται

Το petchef εξυπηρετεί κυρίως ιδιοκτήτες κατοικιδίων που αναζητούν υγιεινά και εξατομικευμένα γεύματα για τα ζωάκια τους. "Έχουμε ήδη παραδώσει πάνω από 450.000 γεύματα, προσαρμοσμένα στις ειδικές διατροφικές ανάγκες κάθε κατοικιδίου. Οι πελάτες μας περιλαμβάνουν οικογένειες με σκύλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, όπως αλλεργίες ή γαστρεντερικά προβλήματα, καθώς και εκείνους που θέλουν να βελτιώσουν τη γενική ευεξία των κατοικίδιων τους”, εξηγεί ο κ. Πασχάλης. 

Όσον αφορά στην πηγή εσόδων του, το petchef λειτουργεί με ένα μοντέλο direct-to-consumer (D2C), προσφέροντας φρέσκο, μαγειρευτό φαγητό κατευθείαν στους καταναλωτές μέσω ευέλικτων συνδρομητικών υπηρεσιών ή ακόμα και για πελάτες που θέλουν να προμηθευτούν και μία φορά. Επιπλέον, η εταιρεία έχει επίσης ξεκινήσει συνεργασία με επιλεγμένα pet shop σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

5-PORK 17.10.2024

Πώς ξεχωρίζει 

Σύμφωνα με τον κ. Πασχάλη, αυτό που κάνει την προσέγγιση του petchef μοναδική είναι η έμφαση στη χρήση ποιοτικών πρώτων υλών, χωρίς πρόσθετα ή επεξεργασμένα συστατικά, κάτι που είναι εξαιρετικά σπάνιο στην παραδοσιακή βιομηχανία ζωοτροφών.

"Επιπλέον, έχουμε αναπτύξει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα, με το οποίο οι πελάτες μπορούν να δημιουργούν διατροφικά πλάνα για τα κατοικίδιά τους με βάση το προφίλ τους, όπως ηλικία, βάρος και διατροφικές ανάγκες. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία για να παρακολουθούμε την υγεία και τις αντιδράσεις των ζώων στη διατροφή, βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα μας. Αυτή η προσαρμοσμένη προσέγγιση καθιστά το petchef ηγέτη στην υγιεινή διατροφή των κατοικίδιων”, τονίζει ο CEO του petchef.

petchef 2 17.10.2024

Το μαγειρευτό φαγητό για κατοικίδια είναι κάτι πρωτοποριακό και σχετικά νέο ως προϊόν, ειδικά στην ελληνική αγορά. Παρ’ όλο που υπάρχουν εταιρείες, κυρίως στο εξωτερικό, στη Μεγάλη Βρετανία και στις Ηνωμένες Πολιτείες, που προσφέρουν φρέσκα γεύματα για κατοικίδια, το petchef ξεχωρίζει μέσω της πλήρους εξατομίκευσης των γευμάτων. Χρησιμοποιεί φρέσκα συστατικά ανθρώπινης ποιότητας (human-grade) και επικεντρώνεται στη βιωσιμότητα, μειώνοντας τα απόβλητα τροφίμων.

Η έδρα του petchef βρίσκεται στην Αθήνα, ενώ στην εταιρεία απασχολούνται αυτήν τη στιγμή 18 άτομα. "Συνεχίζουμε να επεκτεινόμαστε με στόχο την υποστήριξη των πελατών μας και την ανάπτυξη της πλατφόρμας μας”, καταλήγει ο CEO του petchef. 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.