Ποια είναι η νέα επένδυση της Μαρίτας Καράτζη στην Κρήτη

Ποια είναι η νέα επένδυση της Μαρίτας Καράτζη στην Κρήτη

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Ολοκληρώνεται, με το άνοιγμα νέου resort πέντε αστέρων στη Χερσόνησο Ηρακλείου, το επενδυτικό πρόγραμμα του ξενοδοχειακού ομίλου MK Hotel Collection, συμφερόντων της Μαρίτας Καράτζη, ύψους 83 εκατ. ευρώ. 

Η νέα μονάδα που έκανε εγκαίνια είναι το Elios Hill, που προέκυψε μετά την εξαγορά ξενοδοχειακού συγκροτήματος και την αναβάθμισή του, η οποία ξεκίνησε πέρσι. Το ξενοδοχείο διαθέτει 275 δωμάτια και σουίτες υψηλών προδιαγραφών και όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τρία à la carte εστιατόρια, σπα καθώς και waterpark.

Η επένδυση ξεπέρασε τα 40 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι πληρότητές του για τους επόμενους μήνες εξελίσσονται με ικανοποιητικούς ρυθμούς.

Η εν λόγω επένδυση είναι η τρίτη κατά σειρά προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο του ξενοδοχειακού ομίλου την τελευταία τετραετία. Η αρχή έγινε το 2020 με την εξαγορά του πρώην lti AKS Minoa Palace, που μετά από εκτεταμένη ανακαίνιση άνοιξε την επόμενη χρονιά ως "Sentido Unique Blue Resort", επίσης πέντε αστέρων, δυναμικότητας 120 δωματίων και 245 κλινών στην περιοχή Αμνισός στον Καρτερό Ηρακλείου. 

Πέρσι επίσης άνοιξε το πέντε αστέρων Pnoé Breathing Life της MK Hotel Collection, στην ίδια περιοχή, που απευθύνεται μόνο σε ενήλικες. Βρίσκεται πίσω από το παλιό Ξενία και στη θέση του προϋπήρχε ένα παλιό εγκαταλελειμμένο για χρόνια ξενοδοχείο (πρόκειται για το πρώην Amnissos Beach). Έπειτα από ριζική ανακαίνιση, το Pnoé Breathing Life διαθέτει 60 σουίτες, όλες με τη δική τους ιδιωτική πισίνα. 

Τη χρονιά που πέρασε ο όμιλος εγκαινίασε επίσης το "Cicada Suites", έξι υπερπολυτελείς σουίτες με ιδιωτικές πισίνες. Οι Cicada Suites γειτνιάζουν με το Sentido Unique Blue Resort και το Cicada Seascape Experience, το γαστρονομικό brand του ομίλου.

Σημειώνεται πως το 2020 η Μαρίτα Καράτζη πούλησε το ποσοστό που κατείχε στον όμιλο Καράτζη (38,44% του μετοχικού κεφαλαίου που κατείχε στην εισηγμένη) στον αδελφό της Αντώνη Καράτζη, λαμβάνονται 47,499 εκατ. ευρώ ή 8,42 ευρώ ανά μετοχή, θέλοντας να εστιάσει σε τουριστικές επενδύσεις.

Οι πληροφορίες λένε πάντως πως επί του παρόντος δεν δρομολογείται κάποια νέα εξαγορά.
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.

Wealthyhood: Στρατηγικές συνεργασίες και επέκταση στη νότια Ευρώπη μέσα στο 2025

Η εταιρεία έχει εξασφαλίσει την άδεια λειτουργίας από την Ελληνική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Η παλιά και η νέα SATO: Η λύση της εταιρείας και η νέα εποχή

H επικοινωνιακή ιστορία της SATO βασίστηκε στο διάσημο για την εποχή διαφημιστικό μότο "Ή κάτω ή SATO".

Επένδυση 200 εκατ. ευρώ στην είσοδο της πόλης του Πειραιά από την DKG Development

Η "πράσινη" γειτονιά θα περιλαμβάνει πάνω από 750 serviced apartments, καταστήματα και χώρους γραφείων.