ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε αναζήτηση νέων κεφαλαίων, που θα προωθήσουν τη διείσδυσή της σε νέες αγορές και κατηγορίες, βρίσκεται αυτή την περίοδο η ComeTogether -μια ελληνική startup που, αξιοποιώντας την τεχνολογία blockchain, παρέχει λύσεις έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων για εκδηλώσεις, "ξεκλειδώνοντας” νέους τζίρους από τη δευτερογενή αγορά και από NFTs.

Ειδικότερα, οι στρατηγικοί στόχοι της ComeTogether περιλαμβάνουν την επέκταση στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αλλά και στον χώρο των αθλητικών διοργανώσεων. "Θέλουμε να μεγαλώσουμε την ομάδα μας και να αναπτύξουμε το business development στα ΗΑΕ και την Ελλάδα, καθώς και να ενισχύσουμε το κομμάτι των πωλήσεων και του marketing”, αναφέρει στο Capital.gr ο Λάζαρος Πεντερίδης, co-founder της ComeTogether. 

Η ομάδα της ComeTogether αποτελείται αυτή τη στιγμή από 11 άτομα και έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Στα σχέδιά της, ωστόσο, είναι να δημιουργήσει νέα γραφεία και στην Αθήνα.

Μέχρι σήμερα, η ComeTogether έχει πουλήσει περίπου 300.000 εισιτήρια για πάνω από 1.000 εκδηλώσεις σε Ελλάδα, Αγγλία, Αυστραλία, Ισπανία και Αίγυπτο, ενώ έχει συγκεντρώσει συνολικά γύρω στις 900 χιλιάδες ευρώ από VCs, angel investors, προγράμματα επιτάχυνσης και επιχορηγήσεις.

πιν

"Στοπ” στη μαύρη αγορά 

Η ComeTogether ιδρύθηκε το 2018 και λάνσαρε το προϊόν της το 2019, με στόχο να φέρει επανάσταση στον χώρο του ticketing για εκδηλώσεις. Μέσω της προσέγγισής της, η εταιρεία αυξάνει τους τζίρους των διοργανωτών και ενισχύει το engagement των φανς, συμβάλλοντας, παράλληλα, στην εξάλειψη της απάτης και της αισχροκέρδειας στις µεταπωλήσεις εισιτηρίων στη δευτερογενή αγορά.

Ειδικότερα, υλοποίησε μία νέα μορφή ψηφιακού εισιτηρίου στο blockchain, ως NFT (Non Fungible Token), όπου σε συνδυασμό με καινοτόμους μηχανισμούς παράδοσης των εισιτηρίων, μέσω δυναμικών qr codes (αλλάζουν κάθε λίγα δευτερόλεπτα), επιτυγχάνει αυξημένη ασφάλεια, με απόλυτο έλεγχο και ιχνηλάτηση ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός εισιτηρίου. "Με την τεχνολογία μας, η δευτερογενής αγορά γίνεται διαφανής και ελεγχόμενη. Αναγκάζουμε να γίνεται η μεταπώληση μέσα από την πλατφόρμα μας, τηρώντας τους κανόνες που έχει θέσει ο διοργανωτής. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να οριστεί ένα ανώτατο όριο τιμής και να εξασφαλιστεί η αυθεντικότητα των εισιτηρίων, ενώ ο διοργανωτής μπορεί να λάβει κι ένα ποσοστό από τη μεταπώληση”, εξηγεί ο κ. Πεντερίδης. 

Η ComeTogether δίνει, επίσης, τη δυνατότητα στους διοργανωτές να προσφέρουν ψηφιακά συλλεκτικά NFTs, τα οποία έχουν τη δυναμική να ξεκλειδώσουν οργανικό μάρκετινγκ από το κοινό που τα μοιράζεται στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και ταυτόχρονα έξτρα χορηγικό τζίρο. 

Επιπλέον, οι διοργανωτές αποκτούν τη δυνατότητα να κάνουν cross selling φυσικών και ψηφιακών εμπειριών και προϊόντων, όπως φαγητό και ποτό, merchandise, πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο ή αποκλειστικά communities.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα της ComeTogether είχε συμπεριληφθεί στη λίστα "Forbes 30 Under 30 2022”.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.