Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ McDonald's δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο "Big Mac" για προϊόντα πουλερικών καθώς δεν είχε κάνει χρήση του σε αυτά για πέντε συνεχόμενα χρόνια, αποφάνθηκε σήμερα Τετάρτη το δεύτερο Ανώτερο Δικαστήριο της Ευρώπης, σε νομική διαμάχη που έχει ο αμερικανικός γίγαντας με την ιρλανδική Supermac's.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου στο Λουξεμβούργο εστίασε στο αίτημα της Supermac's το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση της εμπορικής ονομασίας "Big Mac" από τη McDonald, την οποία η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών που παρέχονται στα εστιατόρια της.

Σε πρώτη φάση το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac's αποδίδοντας στη McDonald's τη χρήση του όρου σε σάντουιτς με τόσο με κρέας όσο και με κοτόπουλο, με αποτέλεσμα η ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Σημειώνεται ότι η Supermac's, η οποία άνοιξε τα πρώτα της εστιατόρια στο Γκάλγουεϊ το 1978, προσφέρει μπέργκερ με βοδινό και κοτόπουλο, καθώς και τηγανητές κοτομπουκιές και σάντουιτς.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απέρριψε τη θέση της McDonald's και ακύρωσε εν μέρει την απόφαση του EUIPO.

Οι δικαστές έκριναν ότι η McDonald's "χάνει το εμπορικό σήμα της Big Mac στην ΕΕ αναφορικά με τα προϊόντα πουλερικών", αναφέροντας ότι "η εταιρεία δεν απέδειξε πραγματική χρήση της ονομασίας εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα αγαθά και υπηρεσίες".

Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού της εξέλιξης από το Reuters.

Η απόφαση πάντως μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Court of Justice of the European Union), το ανώτατο νομικό όργανο της Ευρώπης.

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.