Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ McDonald's δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο "Big Mac" για προϊόντα πουλερικών καθώς δεν είχε κάνει χρήση του σε αυτά για πέντε συνεχόμενα χρόνια, αποφάνθηκε σήμερα Τετάρτη το δεύτερο Ανώτερο Δικαστήριο της Ευρώπης, σε νομική διαμάχη που έχει ο αμερικανικός γίγαντας με την ιρλανδική Supermac's.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου στο Λουξεμβούργο εστίασε στο αίτημα της Supermac's το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση της εμπορικής ονομασίας "Big Mac" από τη McDonald, την οποία η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών που παρέχονται στα εστιατόρια της.

Σε πρώτη φάση το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac's αποδίδοντας στη McDonald's τη χρήση του όρου σε σάντουιτς με τόσο με κρέας όσο και με κοτόπουλο, με αποτέλεσμα η ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Σημειώνεται ότι η Supermac's, η οποία άνοιξε τα πρώτα της εστιατόρια στο Γκάλγουεϊ το 1978, προσφέρει μπέργκερ με βοδινό και κοτόπουλο, καθώς και τηγανητές κοτομπουκιές και σάντουιτς.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απέρριψε τη θέση της McDonald's και ακύρωσε εν μέρει την απόφαση του EUIPO.

Οι δικαστές έκριναν ότι η McDonald's "χάνει το εμπορικό σήμα της Big Mac στην ΕΕ αναφορικά με τα προϊόντα πουλερικών", αναφέροντας ότι "η εταιρεία δεν απέδειξε πραγματική χρήση της ονομασίας εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα αγαθά και υπηρεσίες".

Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού της εξέλιξης από το Reuters.

Η απόφαση πάντως μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Court of Justice of the European Union), το ανώτατο νομικό όργανο της Ευρώπης.

Περισσότερα από Forbes

Από τον CEO της Aqua Bridge η επίσημη επιβεβαίωση για εξαγορά της Avramar

H τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Aqua Bridge έρχεται να επισφραγίσει τη συγκεκριμένη εξέλιξη με επίσημο τρόπο.

Advent Technologies: Η εταιρεία που θα κατακτούσε το Nasdaq αντιμέτωπη με αποχωρήσεις, ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων και δικαστικές διαμάχες

Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε από την Πάτρα, προχώρησε στη δημοσίευση των οικονομικών της καταστάσεων για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Γιατί το Bluesky δε θα μετατραπεί ποτέ σε X του Μασκ

Δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει μια εφαρμογή - ή ακόμη και εταιρεία.

Θανόπουλος: Η προοπτική επέκτασης στα "νότια" και οι δύο βασικοί ανταγωνιστές

Παρά το γεγονός ότι διατηρεί μόλις τρία φυσικά καταστήματα, έχει πολύ υψηλότερες αποδόσεις από το μέσο όρο των υπόλοιπων ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στην Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.