O Carl Icahn ενισχύει τη συμμετοχή του στην JetBlue και η μετοχή "τρέχει"

O Carl Icahn ενισχύει τη συμμετοχή του στην JetBlue και η μετοχή "τρέχει"

Γράφει ο Antonio Pequeño IV

Σχεδόν στο 10% αύξησε τη συμμετοχή του στην JetBlue ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Carl Icahn, ο οποίος εκτίμησε ότι η μετοχή είναι υποτιμημένη, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση προς τις αρχές της κεφαλαιαγοράς. Η είδηση, εκτόξευσε κατά 19% τη μετοχή, στις ηλεκτρονικές συναλλαγές και μάλιστα λίγες μόλις εβδομάδες από τότε που ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε τα σχέδια της JetBlue για συγχώνευση με την Spirit Airlines. 

Τα στοιχεία 

- Ο Icahn αποκάλυψε ότι ελέγχει ποσοστό 9,9% στην JetBlue μέσω αγορών μετοχών που πραγματοποιήθηκαν από τα μέσα Ιανουαρίου. 

- Οι μετοχές της JetBlue οι οποίες έκλεισαν χθες με άνοδο 2% στα 6,07 δολ., κατέγραψαν  ράλι 19% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

- Ο Icahn ενίσχυσε τη θέση του καθώς, όπως αναφέρεται σε χρηματιστηριακή ανακοίνωση, εκτιμά πως η μετοχή είναι υποτιμημένη. Παράλληλα, σημειώνεται πως ο μεγαλοεπενδυτής σκοπεύει να συζητήσει με τη διοίκηση της JetBlue το ενδεχόμενο να αποκτήσει μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο. 

Με δήλωσή της στο Forbes η διοίκηση της JetBlue απάντησε πως "είναι πάντα ανοιχτή σε εποικοδομητικό διάλογο" με τους επενδυτές. 

Η Icahn Enterprises δεν απάντησε άμεσα σε αίτημα του Forbes για σχολιασμό. 

Η αποτίμηση του Ican σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Forbes ανέρχεται στα 6,3 δισ. δολ., αυξημένη κατά 74 εκατ. δολ. από τις 9 Φεβρουαρίου. 

Οι μετοχές της Icahn Enterprises, της επενδυτικής εταιρείας του δισεκατομμυριούχου, έκλεισαν πάνω από τα 19,33 δολ. τη Δευτέρα, ενώ κατέγραψαν άνοδο 2% στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. 

Το background 

Οι μετοχές της JetBlue διαπραγματεύονταν γύρω στα 20 δολ. στις αρχές του 2021, πριν ακολουθήσει σημαντική πτώση τις επόμενες δυο χρονιές. Τώρα διαπραγματεύονται χαμηλότερα απ’ ό,τι στην αρχή της πανδημίας και κινούνται γύρω στα 5 δολ. τους τελευταίους τρεις μήνες. Η εταιρεία κατέγραψε τελευταία φορά ετήσια κέρδη το 2019, σύμφωνα με το CNBC, πριν η πανδημία του κορονοϊού ταράξει συθέμελα τον κλάδο των αερομεταφορών.  Εκτοτε, η JetBlue έχει επιδοθεί σε κινήσεις μείωσης του κόστους (μείωση των δρομολογίων, εθελουσίες εξόδους προσωπικού κτλ). Επίσης, η αεροπορική είχε στα σχέδιά της την εξαγορά της Spirit Airlines έναντι 3,8 δισ. δολ. η οποία ωστόσο δεν προχώρησε λόγω δικαστικού μπλόκου στον απόηχο της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας. Είχε προηγηθεί, λιγότερο από ένα χρόνο πριν, τον ναυάγιο της συνεργασίας με την American Airlines, στο οποίο οδήγησε απόφαση του υπουργείου Δικαιοσύνης.

Σε ανακοίνωσή της τον προηγούμενο μήνα η JetBlue ανέφερε πως σχεδιάζει περικοπές κόστους ύψους 200 εκατ. δολ. φέτος και ότι θα εφαρμόσει πρωτοβουλίες προκειμένου να ενισχύσει τα έσοδά της κατά 300 εκατ. δολ. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.