Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Του Γιώργου Λαμπίρη

Σε διαδικασία να μετατρέψει τα καταστήματα Kiosky’s σε efood προχωράει κατά πληροφορίες ο όμιλος Delivery Hero, ο οποίος εκτός από την πλατφόρμα efood διαχειρίζεται και τη Delivery Hero Dmart Greece, κάτω από την οποία βρίσκεται η υπηρεσία διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ και λοιπών αγαθών λιανικής, efood. Πρόκειται για μία κίνηση που θα έρθει σε συνέχεια της εξαγοράς της ΙΝΚΑΤ Α.Ε, εταιρεία υπό την οποία βρίσκονταν τα convenience stores Kiosky’s και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Μούχαλη. Θυμίζουμε ότι μαζί με την Ινκατ είχαν επίσης εξαγοραστεί η πλατφόρμα διανομών delivery.gr καθώς και την Άλφα Διανομές αλλά και την πλατφόρμα e-table. 

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών

Ενδεικτικό των προθέσεων της Delivery Hero ήταν ότι τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στην συγχώνευση της Dmart Greece με την ΙΝΚΑΤ Α.Ε. με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, προκειμένου να ενοποιήσει τις λειτουργίες των δύο εταιρειών. Με την κίνηση να επανασυστήσει τα Kiosky’s η Delivery Hero θα δημιουργήσει ένα νέο ισχυρό εμπορικό σήμα στον τομέα των convenience stores στην Ελλάδα, έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ο οποίος κυριαρχείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΟΚ! Anytime Market και ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς ο όμιλος Metro με τα franchise καταστήματα, My market Local αλλά και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. 

Να θυμίσουμε ότι η υπηρεσία delivery efood όπως λειτουργεί σήμερα, υπόσχεται την παράδοση παραγγελιών σε λιγότερη από μισή ώρα από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας στην πλατφόρμα της. Με την αλλαγή της ονομασίας των Kiosky’s σε efood θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία υπό κοινό brand στην ελληνική αγορά. Το δίκτυο των Kiosky’s στο τέλος του 2022 απαρτιζόταν από 63 καταστήματα.

Στο τέλος του 2022 η ΙΝΚΑΤ είχε κύκλο εργασιών 61,31 εκατομμυρίων ευρώ από 56,27 εκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ κατέγραψε ζημίες μετά από τους φόρους που ανήλθαν στα 6,47 εκατομμύρια ευρώ από 2,66 εκατομμύρια ευρώ. 

Αντίστοιχα στο τέλος του 2022 ο κύκλος εργασιών για τη Delivery Hero Dmart ήταν 18,31 εκατομμύρια ευρώ από 5,14 εκατομμύρια ευρώ το 2021 με ζημίες μετά από τους φόρους 8,13 εκατομμύρια ευρώ από 3,3 εκατομμύρια ευρώ. 

Η επέκταση της efood στο last mile

Tην ίδια στιγμή η efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται και στο last mile εντός της χρονιάς που διανύουμε. Η φετινή χρονιά σύμφωνα με την εταιρεία θα αποτελέσει για το efood το έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία θα επιδιώξει να δώσει λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.

Επί της ουσίας efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

 

Περισσότερα από Forbes

Brainomix: Η startup με ελληνικές ρίζες που αλλάζει τα δεδομένα στη φροντίδα των εγκεφαλικών

Η βρετανική εταιρεία με Έλληνα συν-ιδρυτή άντλησε πρόσφατα 18 εκατ. δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series C.

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.