Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Του Γιώργου Λαμπίρη

Σε διαδικασία να μετατρέψει τα καταστήματα Kiosky’s σε efood προχωράει κατά πληροφορίες ο όμιλος Delivery Hero, ο οποίος εκτός από την πλατφόρμα efood διαχειρίζεται και τη Delivery Hero Dmart Greece, κάτω από την οποία βρίσκεται η υπηρεσία διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ και λοιπών αγαθών λιανικής, efood. Πρόκειται για μία κίνηση που θα έρθει σε συνέχεια της εξαγοράς της ΙΝΚΑΤ Α.Ε, εταιρεία υπό την οποία βρίσκονταν τα convenience stores Kiosky’s και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Μούχαλη. Θυμίζουμε ότι μαζί με την Ινκατ είχαν επίσης εξαγοραστεί η πλατφόρμα διανομών delivery.gr καθώς και την Άλφα Διανομές αλλά και την πλατφόρμα e-table. 

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών

Ενδεικτικό των προθέσεων της Delivery Hero ήταν ότι τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στην συγχώνευση της Dmart Greece με την ΙΝΚΑΤ Α.Ε. με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, προκειμένου να ενοποιήσει τις λειτουργίες των δύο εταιρειών. Με την κίνηση να επανασυστήσει τα Kiosky’s η Delivery Hero θα δημιουργήσει ένα νέο ισχυρό εμπορικό σήμα στον τομέα των convenience stores στην Ελλάδα, έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ο οποίος κυριαρχείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΟΚ! Anytime Market και ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς ο όμιλος Metro με τα franchise καταστήματα, My market Local αλλά και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. 

Να θυμίσουμε ότι η υπηρεσία delivery efood όπως λειτουργεί σήμερα, υπόσχεται την παράδοση παραγγελιών σε λιγότερη από μισή ώρα από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας στην πλατφόρμα της. Με την αλλαγή της ονομασίας των Kiosky’s σε efood θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία υπό κοινό brand στην ελληνική αγορά. Το δίκτυο των Kiosky’s στο τέλος του 2022 απαρτιζόταν από 63 καταστήματα.

Στο τέλος του 2022 η ΙΝΚΑΤ είχε κύκλο εργασιών 61,31 εκατομμυρίων ευρώ από 56,27 εκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ κατέγραψε ζημίες μετά από τους φόρους που ανήλθαν στα 6,47 εκατομμύρια ευρώ από 2,66 εκατομμύρια ευρώ. 

Αντίστοιχα στο τέλος του 2022 ο κύκλος εργασιών για τη Delivery Hero Dmart ήταν 18,31 εκατομμύρια ευρώ από 5,14 εκατομμύρια ευρώ το 2021 με ζημίες μετά από τους φόρους 8,13 εκατομμύρια ευρώ από 3,3 εκατομμύρια ευρώ. 

Η επέκταση της efood στο last mile

Tην ίδια στιγμή η efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται και στο last mile εντός της χρονιάς που διανύουμε. Η φετινή χρονιά σύμφωνα με την εταιρεία θα αποτελέσει για το efood το έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία θα επιδιώξει να δώσει λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.

Επί της ουσίας efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Cavino: Τι τζιράρει ο μεγαλύτερος όμιλος κρασιού στην Ελλάδα μετά την εξαγορά του Μπαμπατζίμ

Η συνεργασία με τη Lidl – Από εξαγωγές το 64% του κύκλου εργασιών της.

Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Λίγες ημέρες απομένουν για την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα αυτή τη φορά υπό τον κυπριακό όμιλο PHC.

Πόσο καφέ πίνουμε στην Ελλάδα

Παρά την δεκαετή οικονομική κρίση και τις ανατιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά αλλά και στα προϊόντα καφέ, δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα, με τον κλάδο να εμφανίζει ανθεκτικότητα.

Η "μονοπωλιακή αυτοκρατορία" της Google κινδυνεύει και ο Τραμπ μάλλον δεν θα τη σώσει

"Η Google δεν μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών".

Ο Τραμπ θα προσπαθήσει να "μπλοκάρει" την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Υπάρχουν πολλοί τρόποι να λογοδοτήσει η Κίνα χωρίς να αποξενωθούν 180 εκατ. Αμερικανοί χρήστες".

Lamda Development: "Χρυσοτόκος όρνιθα" το Ελληνικό

Διπλάσιες οι εισπράξεις έναντι των εξόδων μέχρι σήμερα.

Embio Diagnostics: Νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ για την startup που αναπτύσσει διαγνωστικές λύσεις

Εστίασε στην επεκτατική της στρατηγική, εντάσσοντας στο πελατολόγιο της μεγάλες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο.

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.

Theramir: Στόχος οι κλινικές δοκιμές για τη startup που αναπτύσσει θεραπείες κατά του καρκίνου

Η στρατηγική πορεία της για την ανάπτυξη νέων στοχευμένων θεραπειών ενισχύθηκε με μια επιτυχημένη χρηματοδότηση ύψους 525.000 ευρώ.