Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Του Γιώργου Λαμπίρη

Σε διαδικασία να μετατρέψει τα καταστήματα Kiosky’s σε efood προχωράει κατά πληροφορίες ο όμιλος Delivery Hero, ο οποίος εκτός από την πλατφόρμα efood διαχειρίζεται και τη Delivery Hero Dmart Greece, κάτω από την οποία βρίσκεται η υπηρεσία διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ και λοιπών αγαθών λιανικής, efood. Πρόκειται για μία κίνηση που θα έρθει σε συνέχεια της εξαγοράς της ΙΝΚΑΤ Α.Ε, εταιρεία υπό την οποία βρίσκονταν τα convenience stores Kiosky’s και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Μούχαλη. Θυμίζουμε ότι μαζί με την Ινκατ είχαν επίσης εξαγοραστεί η πλατφόρμα διανομών delivery.gr καθώς και την Άλφα Διανομές αλλά και την πλατφόρμα e-table. 

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών

Ενδεικτικό των προθέσεων της Delivery Hero ήταν ότι τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στην συγχώνευση της Dmart Greece με την ΙΝΚΑΤ Α.Ε. με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, προκειμένου να ενοποιήσει τις λειτουργίες των δύο εταιρειών. Με την κίνηση να επανασυστήσει τα Kiosky’s η Delivery Hero θα δημιουργήσει ένα νέο ισχυρό εμπορικό σήμα στον τομέα των convenience stores στην Ελλάδα, έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ο οποίος κυριαρχείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΟΚ! Anytime Market και ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς ο όμιλος Metro με τα franchise καταστήματα, My market Local αλλά και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. 

Να θυμίσουμε ότι η υπηρεσία delivery efood όπως λειτουργεί σήμερα, υπόσχεται την παράδοση παραγγελιών σε λιγότερη από μισή ώρα από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας στην πλατφόρμα της. Με την αλλαγή της ονομασίας των Kiosky’s σε efood θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία υπό κοινό brand στην ελληνική αγορά. Το δίκτυο των Kiosky’s στο τέλος του 2022 απαρτιζόταν από 63 καταστήματα.

Στο τέλος του 2022 η ΙΝΚΑΤ είχε κύκλο εργασιών 61,31 εκατομμυρίων ευρώ από 56,27 εκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ κατέγραψε ζημίες μετά από τους φόρους που ανήλθαν στα 6,47 εκατομμύρια ευρώ από 2,66 εκατομμύρια ευρώ. 

Αντίστοιχα στο τέλος του 2022 ο κύκλος εργασιών για τη Delivery Hero Dmart ήταν 18,31 εκατομμύρια ευρώ από 5,14 εκατομμύρια ευρώ το 2021 με ζημίες μετά από τους φόρους 8,13 εκατομμύρια ευρώ από 3,3 εκατομμύρια ευρώ. 

Η επέκταση της efood στο last mile

Tην ίδια στιγμή η efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται και στο last mile εντός της χρονιάς που διανύουμε. Η φετινή χρονιά σύμφωνα με την εταιρεία θα αποτελέσει για το efood το έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία θα επιδιώξει να δώσει λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.

Επί της ουσίας efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

 
Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Oscar και Astir: Με κέρδη στον "σοκολατοπόλεμο" των Χριστουγέννων – Το ερωτηματικό του κακάο

Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Ideal Holdings: "Ψήνει" νέα εξαγορά για εφέτος – Το νέο εργοστάσιο της Μπάρμπα Στάθης και τα μίνι attica

Έχουν δρομολογηθεί επενδύσεις της τάξης των 70 εκατ. ευρώ. Τα σχέδια για Μπάρμπα Στάθης, Attica Πολυκαταστήματα και τον κλάδο πληροφορικής

Οι νομπελίστες Οικονομίας 2025 αναγνωρίζουν την καινοτομία σε επίπεδο επιχείρησης ως κλειδί για την οικονομική ανάπτυξη

H επιτροπή του Νόμπελ επισημαίνει και μια αναπάντητη πρόκληση: την επιβράδυνση της παραγωγικότητας σε χώρες του ΟΟΣΑ από τη δεκαετία του 2000.

Πώς το deal ΟΠΑΠ–Allwyn φέρνει αμοιβαία οφέλη και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Μία νέα εποχή για τον ΟΠΑΠ εγκαινιάζει η συμφωνία συνένωσης με την Allwyn, που φιλοδοξεί να δημιουργήσει έναν παγκόσμιο "ηγέτη" στη λοταρία και το on line gaming.

Avramar: Το σχέδιο διάσωσης με κούρεμα 238 εκατ. και νέα κεφάλαια 60 εκατ. από την Aqua Bridge

Από ζημιές 48,9 εκατ. ευρώ και κύκλο εργασιών 275,7 εκατ. το 2024, η Avramar αναμένει φέτος ανάπτυξη 8%-9%.