Ποιος είναι ο Frederic Arnault; Ο 29χρονος γιος του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ρολογιών της LVMH

Ποιος είναι ο Frederic Arnault; Ο 29χρονος γιος του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ρολογιών της LVMH

Του Zachary Folk

Η LVMH, o κολοσσός πολυτελών ειδών, που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Bernard Arnault, ανέθεσε στον 29χρονο γιο του ιδιοκτήτη, Frederic Arnault, τη θέση του επικεφαλής του τμήματος ρολογιών της εταιρείας.

Ποιος είναι ο Frederic Arnault 

Ως επικεφαλής του τμήματος ρολογιών της LVMH, ο Arnault θα επιβλέπει πολυτελείς μάρκες όπως η Zenith, η Hublot και η TAG Heuer - στο παρελθόν ήταν επικεφαλής της 164χρονης ελβετικής εταιρείας κατασκευής ρολογιών για την προώθηση της τεχνολογίας των έξυπνων ρολογιών.

Ο Arnault άρχισε να εργάζεται για την TAG Heuer ως διευθυντής της μάρκας έξυπνων ρολογιών Connected το 2017, πριν αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου το 2020.

Πριν εργαστεί στην οικογενειακή του επιχείρηση, ο Φρεντερίκ έκανε πρακτική άσκηση στη McKinsey και στο τμήμα έρευνας τεχνητής νοημοσύνης του Facebook.

Περιουσία δισεκατομμυρίων

Το Forbes εκτιμά ότι ο Bernard Arnault και η οικογένειά του διαθέτουν 187,2 δισεκατομμύρια δολάρια - τη δεύτερη μεγαλύτερη περιουσία στον κόσμο. Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας προέρχεται από το 47% του μεριδίου του στην LVMH - τον όμιλο που άρχισε να χτίζει τη δεκαετία του 1980.

Τα πέντε παιδιά του Arnault σε διευθυντικές θέσεις στην LVMH

Ο Bernard Arnault άρχισε να χτίζει μια αυτοκρατορία εμπορικών σημάτων πολυτελείας τη δεκαετία του 1980, όταν αγόρασε ένα μερίδιο του χρεοκοπημένου οίκου μόδας Christian Dior για 15 εκατομμύρια δολάρια το 1984. Ο Arnault μεσολάβησε για τη δημιουργία ενός ομίλου πολυτελών αγαθών το 1987, συγχωνεύοντας τη Louis Vuitton με την εταιρεία παραγωγής σαμπάνιας Moët et Chandon και τη μάρκα κονιάκ Hennessy. Η εταιρεία επεκτάθηκε ταχύτατα υπό την ηγεσία του, αγοράζοντας πάνω από 75 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Givenchy, Sephora, Marc Jacobs και Bulgari. Αγόρασε επίσης την Christian Dior εξ ολοκλήρου το 2017, καταβάλλοντας περίπου 13,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Και τα πέντε παιδιά του Arnault κατέχουν διευθυντικές θέσεις στην LVMH.

Η μεγαλύτερη κόρη του, η Delphine, 48 ετών, είναι διευθύνουσα σύμβουλος του Christian Dior.

Ο Antoine, 46 ετών, είναι επικεφαλής επικοινωνίας της LVMH και στο παρελθόν διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας υποδημάτων Berluti.

Ο Alexandre, 31 ετών, υπηρετεί ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Tiffany & Co, του παραδοσιακού αμερικανικού κοσμηματοπωλείου που απέκτησε η LVMH το 2019 σε μια συμφωνία-ορόσημο ύψους 16,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο νεότερος γιος του Arnault, ο Jean, 25 ετών, υπηρετεί ως διευθυντής ρολογιών στη Louis Vuitton.

Απόδοση - Επιμέλεια: Εύη Σιμοπούλου

 

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Delivery με drone: H start up που νικά τους κολοσσούς του e-commerce

Η ζήτηση για καφέ και ο έξυπνος σχεδιασμός του drone της βοηθούν δίνουν στη Manna συγκριτικό πλεονέκτημα.