Ποιος είναι ο Frederic Arnault; Ο 29χρονος γιος του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ρολογιών της LVMH

Ποιος είναι ο Frederic Arnault; Ο 29χρονος γιος του δισεκατομμυριούχου Bernard Arnault ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ρολογιών της LVMH

Του Zachary Folk

Η LVMH, o κολοσσός πολυτελών ειδών, που ανήκει στον δισεκατομμυριούχο Bernard Arnault, ανέθεσε στον 29χρονο γιο του ιδιοκτήτη, Frederic Arnault, τη θέση του επικεφαλής του τμήματος ρολογιών της εταιρείας.

Ποιος είναι ο Frederic Arnault 

Ως επικεφαλής του τμήματος ρολογιών της LVMH, ο Arnault θα επιβλέπει πολυτελείς μάρκες όπως η Zenith, η Hublot και η TAG Heuer - στο παρελθόν ήταν επικεφαλής της 164χρονης ελβετικής εταιρείας κατασκευής ρολογιών για την προώθηση της τεχνολογίας των έξυπνων ρολογιών.

Ο Arnault άρχισε να εργάζεται για την TAG Heuer ως διευθυντής της μάρκας έξυπνων ρολογιών Connected το 2017, πριν αναλάβει καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου το 2020.

Πριν εργαστεί στην οικογενειακή του επιχείρηση, ο Φρεντερίκ έκανε πρακτική άσκηση στη McKinsey και στο τμήμα έρευνας τεχνητής νοημοσύνης του Facebook.

Περιουσία δισεκατομμυρίων

Το Forbes εκτιμά ότι ο Bernard Arnault και η οικογένειά του διαθέτουν 187,2 δισεκατομμύρια δολάρια - τη δεύτερη μεγαλύτερη περιουσία στον κόσμο. Το μεγαλύτερο μέρος της περιουσίας προέρχεται από το 47% του μεριδίου του στην LVMH - τον όμιλο που άρχισε να χτίζει τη δεκαετία του 1980.

Τα πέντε παιδιά του Arnault σε διευθυντικές θέσεις στην LVMH

Ο Bernard Arnault άρχισε να χτίζει μια αυτοκρατορία εμπορικών σημάτων πολυτελείας τη δεκαετία του 1980, όταν αγόρασε ένα μερίδιο του χρεοκοπημένου οίκου μόδας Christian Dior για 15 εκατομμύρια δολάρια το 1984. Ο Arnault μεσολάβησε για τη δημιουργία ενός ομίλου πολυτελών αγαθών το 1987, συγχωνεύοντας τη Louis Vuitton με την εταιρεία παραγωγής σαμπάνιας Moët et Chandon και τη μάρκα κονιάκ Hennessy. Η εταιρεία επεκτάθηκε ταχύτατα υπό την ηγεσία του, αγοράζοντας πάνω από 75 μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Givenchy, Sephora, Marc Jacobs και Bulgari. Αγόρασε επίσης την Christian Dior εξ ολοκλήρου το 2017, καταβάλλοντας περίπου 13,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Και τα πέντε παιδιά του Arnault κατέχουν διευθυντικές θέσεις στην LVMH.

Η μεγαλύτερη κόρη του, η Delphine, 48 ετών, είναι διευθύνουσα σύμβουλος του Christian Dior.

Ο Antoine, 46 ετών, είναι επικεφαλής επικοινωνίας της LVMH και στο παρελθόν διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας υποδημάτων Berluti.

Ο Alexandre, 31 ετών, υπηρετεί ως εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Tiffany & Co, του παραδοσιακού αμερικανικού κοσμηματοπωλείου που απέκτησε η LVMH το 2019 σε μια συμφωνία-ορόσημο ύψους 16,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο νεότερος γιος του Arnault, ο Jean, 25 ετών, υπηρετεί ως διευθυντής ρολογιών στη Louis Vuitton.

Απόδοση - Επιμέλεια: Εύη Σιμοπούλου

 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.