La Vie en Rose – Δήμητρα Κατσαφάδου: Από την παραγωγή καλλυντικών στην κουζίνα σε κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ

La Vie en Rose – Δήμητρα Κατσαφάδου: Από την παραγωγή καλλυντικών στην κουζίνα σε κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ

Του Γιώργου Λαμπίρη

Εάν κανείς αναζητήσει απαντήσεις για το τι ακριβώς σημαίνει η επιχείρηση "La Vie en Rose by Dimitra Katsafadou”, ίσως ο ισολογισμός της να αποτελεί σε ένα σημαντικό ποσοστό το κριτήριο για το μέγεθος και τα πεπραγμένα της επιχείρησης. Διότι όπως τουλάχιστον προκύπτει από τα δημοσιευμένα οικονομικά στοιχεία της γνωστής εταιρείας πώλησης καλλυντικών, την οποία ίδρυσε η γνωστή και συχνά εμφανιζόμενη στα τηλεοπτικά πράγματα, Δήμητρα Κατσαφάδου, πρόκειται για μία άκρως υγιή και αποδοτική επιχείρηση. Ο τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός της για το 2021 δείχνει κύκλο εργασιών 18,9 εκατομμυρίων ευρώ, κέρδη προ φόρων 9,42 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη μετά από τους φόρους στα 7,36 εκατομμύρια ευρώ. Επιπλέον, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις η εταιρεία διατηρούσε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό. 

Δίκτυο 46 καταστημάτων

Με δίκτυο 46 καταστημάτων έως αυτή τη στιγμή σε πανελλαδική βάση από την Αθήνα έως και τη Θεσσαλονίκη, τη Δράμα, τα Ιωάννινα, τη Λαμία, το Ηράκλειο της Κρήτης και πολλές ακόμα περιοχές της χώρας, η εταιρεία διανύει περίοδο όχι μόνο άνθισης των οικονομικών της μεγεθών αλλά και ταχείας ανάπτυξης του δικτύου των καταστημάτων λιανικής πώλησης που διατηρεί. Κατάστημα διαθέτει επίσης και στην Κύπρο και συγκεκριμένα στη λεωφόρο Σταυρού στη Λευκωσία. Διανομή στο εξωτερικό πραγματοποιείται για παραγγελίες που γίνονται είτε ηλεκτρονικά, είτε τηλεφωνικά, είτε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας. Το Capital.gr επιδίωξε να επικοινωνήσει και με την ίδια, προκειμένου να λάβει περισσότερα στοιχεία αναφορικά με την πορεία της επιχείρησης, ωστόσο δεν κατέστη εφικτό προς το παρόν. 

Με σπουδές χημικού και μεταπτυχιακό στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Η Δήμητρα Κατσαφάδου, κατά κόσμον Δήμητρα Μαλακοδήμου όπως είναι το πραγματικό της όνομα, εργαζόταν σε φαρμακευτική εταιρεία πριν αποφασίσει να τα αφήσει όλα πίσω της και να ασχοληθεί με τη δική της επιχειρηματική προσπάθεια και τον τομέα των καλλυντικών. Η ίδια έχει εκμυστηρευτεί ότι τα σκωπτικά σχόλια που δέχτηκε κατά καιρούς για το πατρικό της επίθετο, την οδήγησε στην επιλογή να διατηρήσει το επίθετο της μητέρας της.  Η ίδια έχει σπουδάσει χημικός στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου από το Τμήμα Ανόργανης Χημείας του ίδιου πανεπιστημίου στην Οργανική και Ανόργανη Σύνθεση Καλλυντικών, και τα πρώτα της καλλυντικά παρασκευάζονταν με πρωτόλεια μέσα στην κουζίνα του σπιτιού της. Σήμερα η επιχείρηση διευθύνεται από την ίδια αλλά και τον αδερφό της, Νικόλα Μαλακοδήμο. Επί του παρόντος απασχολεί περισσότερα από 200 άτομα προσωπικό, ενώ συνεργάζεται με κέντρα αισθητικής, καταστήματα πώλησης καλλυντικών και πλαστικούς χειρουργούς.

Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2016. Έκτοτε έχει καταγράψει ταχεία ανάπτυξη οικονομικών μεγεθών, επεκτείνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα το δίκτυό της. Το εργαστήριο παραγωγής των προϊόντων της βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή και στη συνέχεια διανέμονται εκτός από την ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού καθώς και στην Κύπρο. 

Η La Vie en Rose διατηρεί ισχυρή παρουσία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η σελίδα της εταιρείας στο Facebook ακολουθείται από 465 χιλιάδες άτομα, ο λογαριασμός της εταιρείας στο Instagram αριθμεί περίπου 695 χιλιάδες άτομα που την ακολουθούν, ενώ ο προσωπικός λογαριασμός της Δήμητρας Κατσαφάδου συγκεντρώνει σχεδόν 760 χιλιάδες ακόλουθους.
 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.

MLS: Έτσι ναυάγησε η εταιρεία που ήθελε να γίνει ελληνική Apple

Από τις μεγάλες προσδοκίες στην κατρακύλα δίχως φρένο. Οι λάθος χειρισμοί και οι αδέξιες στρατηγικές κινήσεις που την οδήγησαν στο χείλος του γκρεμού.