Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο του κινηματογράφου κάνει ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την αεροπορική εταιρεία easyJet το 1995, έχει πλέον χτίσει ένα οικοσύστημα με όχημα το brand easy το οποίο έχει κατοχυρώσει νομικά.

Σήμερα η δραστηριότητα του αναπτύσσεται μέσα από την δική του εταιρεία, την easyGroup ενώ κάτω από την ομπρέλα του easy family of brands εντάσσονται όλες οι εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς μετόχους, εκπροσωπούν διαφορετικά συμφέροντα και αφορούν διαφορετικές συνεργασίες αλλά όλες χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους τη λέξη easy για την χρήση της οποίας ο επιχειρηματίας λαμβάνει  δικαιώματα (royalties).

Από τον κλάδο των μεταφορών (easyJet) και της φιλοξενίας (easyHotel) μέχρι το real estate (easyProperty), τις υπηρεσίες και την τεχνολογία, το brand easy καλύπτει ένα διευρυμένο πεδίο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Τα πρώτα βήματα του easyCinema 

Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγεται και η easyCinema, η οποία δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια από τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Στο ξεκίνημά της η εταιρεία βασίστηκε σε μια αρκετά προχωρημένη για την εποχή της ιδέα. Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα στο κοινό να αγοράσει εισιτήρια για τον κινηματογράφο με μόλις 20 πένες, με την προϋπόθεση να προχωρούσε στην αγορά τους ένα μήνα νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή μέσω αυτόματων ταμείων στο λόμπι του σινεμά. Ο κινηματογράφος που είχε νοικιάσει η easyCinema βρισκόταν στο Milton Keynes στην Αγγλία και το συγκεκριμένο κόνσεπτ λειτούργησε μέχρι το 2006. Παράλληλα, η easyCinema παρείχε και υπηρεσίες ενοικίασης DVD ηλεκτρονικά, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία σταμάτησε το 2012. 

Η σημερινή συνεργασία με το Cinobo 

Έντεκα χρόνια αργότερα, η easyCinema ξαναζωντανεύει μέσα από την συνεργασία που μόλις ξεκίνησε με την σινεφίλ πλατφόρμα Cinobo, η οποία "αποτελεί την ελληνική απάντηση στο Netflix", όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου κατά την πρόσφατη απονομή των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας που απονέμει το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stelios Foundation.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία, η easyCinema θα βοηθήσει το Cinobo να αυξήσει την συνδρομητική του βάση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μάλιστα, η δημιουργός του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή απέσπασε το πρώτο βραβείο και το έπαθλο των 50.000 ευρώ στα φετινά βραβεία ενώ η θα αναλάβει την διαχείριση και την λειτουργία του κινηματογράφου Σινέ Παρί στην Πλάκα, ο οποίος θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του τον Μάιο του 2024. Να σημειωθεί ότι το ακίνητο στο οποίο βρίσκεται ο κινηματογράφος ανήκει από το 2017 στον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, ο οποίος το έχει παραχωρήσει στο Stelios Foundation. 

Περισσότερα από Forbes

Η αμερικανική Lyft αποκτά έναντι 175 εκατ. ευρώ την FreeNow, που είχε εξαγοράσει το ελληνικό TaxiBeat

Δυναμική είσοδος στην ευρωπαϊκή αγορά για την ανταγωνίστρια της Uber.

Cash cow η Ελλάδα για τη Zara – Το νέο μοντέλο καταστημάτων

Πού ανοίγει και πού κλείνει καταστήματα ο ισπανικός κολοσσός Inditex.

Το Starlink μπορεί να "προσγειώσει ανώμαλα" την αποτίμηση της SpaceX

Οι bullish εκτιμήσεις για τη SpaceX του Μασκ αγνοούν τα δύσκολα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Starlink

Αδειάζει το ποτήρι της Diageo Hellas - O ρόλος της αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών

Οι στόχοι που θέτει η Diageo για την ελληνική αγορά, τα μερίσματα των 7,3 εκατ. και η κατ’ οίκον κατανάλωση αλκοόλ.

PwC: Έρχεται νέα "έκρηξη" deals το 2025 - Ποιοι κλάδοι θα πρωταγωνιστήσουν

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον για συναλλαγές Εξαγορών & Συγχωνεύσεων και το 2025. Ήδη καταγράφονται υπογεγραμμένες ή ορατές συναλλαγές άνω των 7,5 δισ. ευρώ.

Tesla: "Βουτιά" των πωλήσεων σε Γαλλία και Σουηδία - Το χειρότερο α' τρίμηνο της τελευταίας 4ετίας

Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στη Γαλλία έπεσε στο 1,63% το α' τρίμηνο.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Οι οικονομικές επιδόσεις της Neurosoft το 2024 και τα πιο σημαντικά έργα

Η εταιρεία αύξησε τον τζίρο της κατά 39%, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 37,9 εκατ.

Delivery με drone: H start up που νικά τους κολοσσούς του e-commerce

Η ζήτηση για καφέ και ο έξυπνος σχεδιασμός του drone της βοηθούν δίνουν στη Manna συγκριτικό πλεονέκτημα.