Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο του κινηματογράφου κάνει ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την αεροπορική εταιρεία easyJet το 1995, έχει πλέον χτίσει ένα οικοσύστημα με όχημα το brand easy το οποίο έχει κατοχυρώσει νομικά.

Σήμερα η δραστηριότητα του αναπτύσσεται μέσα από την δική του εταιρεία, την easyGroup ενώ κάτω από την ομπρέλα του easy family of brands εντάσσονται όλες οι εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς μετόχους, εκπροσωπούν διαφορετικά συμφέροντα και αφορούν διαφορετικές συνεργασίες αλλά όλες χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους τη λέξη easy για την χρήση της οποίας ο επιχειρηματίας λαμβάνει  δικαιώματα (royalties).

Από τον κλάδο των μεταφορών (easyJet) και της φιλοξενίας (easyHotel) μέχρι το real estate (easyProperty), τις υπηρεσίες και την τεχνολογία, το brand easy καλύπτει ένα διευρυμένο πεδίο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Τα πρώτα βήματα του easyCinema 

Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγεται και η easyCinema, η οποία δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια από τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Στο ξεκίνημά της η εταιρεία βασίστηκε σε μια αρκετά προχωρημένη για την εποχή της ιδέα. Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα στο κοινό να αγοράσει εισιτήρια για τον κινηματογράφο με μόλις 20 πένες, με την προϋπόθεση να προχωρούσε στην αγορά τους ένα μήνα νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή μέσω αυτόματων ταμείων στο λόμπι του σινεμά. Ο κινηματογράφος που είχε νοικιάσει η easyCinema βρισκόταν στο Milton Keynes στην Αγγλία και το συγκεκριμένο κόνσεπτ λειτούργησε μέχρι το 2006. Παράλληλα, η easyCinema παρείχε και υπηρεσίες ενοικίασης DVD ηλεκτρονικά, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία σταμάτησε το 2012. 

Η σημερινή συνεργασία με το Cinobo 

Έντεκα χρόνια αργότερα, η easyCinema ξαναζωντανεύει μέσα από την συνεργασία που μόλις ξεκίνησε με την σινεφίλ πλατφόρμα Cinobo, η οποία "αποτελεί την ελληνική απάντηση στο Netflix", όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου κατά την πρόσφατη απονομή των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας που απονέμει το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stelios Foundation.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία, η easyCinema θα βοηθήσει το Cinobo να αυξήσει την συνδρομητική του βάση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μάλιστα, η δημιουργός του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή απέσπασε το πρώτο βραβείο και το έπαθλο των 50.000 ευρώ στα φετινά βραβεία ενώ η θα αναλάβει την διαχείριση και την λειτουργία του κινηματογράφου Σινέ Παρί στην Πλάκα, ο οποίος θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του τον Μάιο του 2024. Να σημειωθεί ότι το ακίνητο στο οποίο βρίσκεται ο κινηματογράφος ανήκει από το 2017 στον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, ο οποίος το έχει παραχωρήσει στο Stelios Foundation. 

Περισσότερα από Forbes

Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο

Ο S&P500 είναι στο -5% από την ημέρα ορκωμοσίας του Αμερικανού προέδρου, αλλά ορισμένοι τίτλοι τα πάνε πολύ καλά.

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".