Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Πώς ο sir Στέλιος κάνει ξανά άνοιγμα στον κλάδο του κινηματογράφου

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

Ένα νέο επιχειρηματικό βήμα στον κόσμο του κινηματογράφου κάνει ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου. Ο ιδιαίτερα δραστήριος Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας, ο οποίος ίδρυσε την αεροπορική εταιρεία easyJet το 1995, έχει πλέον χτίσει ένα οικοσύστημα με όχημα το brand easy το οποίο έχει κατοχυρώσει νομικά.

Σήμερα η δραστηριότητα του αναπτύσσεται μέσα από την δική του εταιρεία, την easyGroup ενώ κάτω από την ομπρέλα του easy family of brands εντάσσονται όλες οι εταιρείες, οι οποίες έχουν διαφορετικούς μετόχους, εκπροσωπούν διαφορετικά συμφέροντα και αφορούν διαφορετικές συνεργασίες αλλά όλες χρησιμοποιούν στην επωνυμία τους τη λέξη easy για την χρήση της οποίας ο επιχειρηματίας λαμβάνει  δικαιώματα (royalties).

Από τον κλάδο των μεταφορών (easyJet) και της φιλοξενίας (easyHotel) μέχρι το real estate (easyProperty), τις υπηρεσίες και την τεχνολογία, το brand easy καλύπτει ένα διευρυμένο πεδίο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. 

Τα πρώτα βήματα του easyCinema 

Ανάμεσα σε αυτές τις εταιρείες συγκαταλέγεται και η easyCinema, η οποία δημιουργήθηκε πριν 20 χρόνια από τον sir Στέλιο Χατζηιωάννου. Στο ξεκίνημά της η εταιρεία βασίστηκε σε μια αρκετά προχωρημένη για την εποχή της ιδέα. Συγκεκριμένα, έδινε τη δυνατότητα στο κοινό να αγοράσει εισιτήρια για τον κινηματογράφο με μόλις 20 πένες, με την προϋπόθεση να προχωρούσε στην αγορά τους ένα μήνα νωρίτερα. Μάλιστα, η αγορά των εισιτηρίων γινόταν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας ή μέσω αυτόματων ταμείων στο λόμπι του σινεμά. Ο κινηματογράφος που είχε νοικιάσει η easyCinema βρισκόταν στο Milton Keynes στην Αγγλία και το συγκεκριμένο κόνσεπτ λειτούργησε μέχρι το 2006. Παράλληλα, η easyCinema παρείχε και υπηρεσίες ενοικίασης DVD ηλεκτρονικά, ωστόσο η συγκεκριμένη υπηρεσία σταμάτησε το 2012. 

Η σημερινή συνεργασία με το Cinobo 

Έντεκα χρόνια αργότερα, η easyCinema ξαναζωντανεύει μέσα από την συνεργασία που μόλις ξεκίνησε με την σινεφίλ πλατφόρμα Cinobo, η οποία "αποτελεί την ελληνική απάντηση στο Netflix", όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο sir Στέλιος Χατζηιωάννου κατά την πρόσφατη απονομή των βραβείων νεανικής επιχειρηματικότητας που απονέμει το φιλανθρωπικό ίδρυμα Stelios Foundation.

Μέσα από τη συγκεκριμένη συνεργασία, η easyCinema θα βοηθήσει το Cinobo να αυξήσει την συνδρομητική του βάση στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μάλιστα, η δημιουργός του Cinobo, Δάφνη Μπεχτσή απέσπασε το πρώτο βραβείο και το έπαθλο των 50.000 ευρώ στα φετινά βραβεία ενώ η θα αναλάβει την διαχείριση και την λειτουργία του κινηματογράφου Σινέ Παρί στην Πλάκα, ο οποίος θα ανοίξει και πάλι τις πόρτες του τον Μάιο του 2024. Να σημειωθεί ότι το ακίνητο στο οποίο βρίσκεται ο κινηματογράφος ανήκει από το 2017 στον Ελληνοκύπριο επιχειρηματία, ο οποίος το έχει παραχωρήσει στο Stelios Foundation. 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Cavino: Τι τζιράρει ο μεγαλύτερος όμιλος κρασιού στην Ελλάδα μετά την εξαγορά του Μπαμπατζίμ

Η συνεργασία με τη Lidl – Από εξαγωγές το 64% του κύκλου εργασιών της.

Η Pizza Hut επιστρέφει στην Ελλάδα

Λίγες ημέρες απομένουν για την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα αυτή τη φορά υπό τον κυπριακό όμιλο PHC.

Πόσο καφέ πίνουμε στην Ελλάδα

Παρά την δεκαετή οικονομική κρίση και τις ανατιμήσεις σε τρόφιμα και ποτά αλλά και στα προϊόντα καφέ, δεν επηρεάστηκε η κατανάλωση στην Ελλάδα, με τον κλάδο να εμφανίζει ανθεκτικότητα.

Η "μονοπωλιακή αυτοκρατορία" της Google κινδυνεύει και ο Τραμπ μάλλον δεν θα τη σώσει

"Η Google δεν μπορεί να επωφεληθεί σημαντικά από το αποτέλεσμα των προεδρικών εκλογών".

Ο Τραμπ θα προσπαθήσει να "μπλοκάρει" την απαγόρευση του TikTok στις ΗΠΑ

"Υπάρχουν πολλοί τρόποι να λογοδοτήσει η Κίνα χωρίς να αποξενωθούν 180 εκατ. Αμερικανοί χρήστες".

Lamda Development: "Χρυσοτόκος όρνιθα" το Ελληνικό

Διπλάσιες οι εισπράξεις έναντι των εξόδων μέχρι σήμερα.

Embio Diagnostics: Νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ για την startup που αναπτύσσει διαγνωστικές λύσεις

Εστίασε στην επεκτατική της στρατηγική, εντάσσοντας στο πελατολόγιο της μεγάλες εταιρείες σε Ελλάδα και Κύπρο.

easyBoat: Δεύτερος γύρος χρηματοδότησης για την startup του easy family of brands του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου

Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές σκαφών αναψυχής.

Μάχη χαρακωμάτων κυβέρνησης με βιομηχανία και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές στα ράφια

Αντικείμενο η αλλαγή του καθεστώτος σχετικά με την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων στα βασικά καταναλωτικά αγαθά.

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Η εταιρεία από το Βόλο έχει φέρει επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Gregy: "Τρέχει" το mega πράσινο πρότζεκτ Κοπελούζου που θα συνδέσει ηλεκτρικά Ελλάδα και Αίγυπτο

Τα πλεονεκτήματα του έργου και τα έργα ΑΠΕ που θα τροφοδοτούν πράσινη ενέργεια τη διασύνδεση.