Ποια είναι η υπεραξία ενός δυνατού personal leadership branding;

Ποια είναι η υπεραξία ενός δυνατού personal leadership branding;

Εν μέσω της πληθώρας των αλλαγών και αναβαθμίσεων που απαιτούνται σε ατομικό, ομαδικό, εταιρικό και κοινωνικό επίπεδο εξαιτίας των ραγδαίων εξελίξεων που βιώνουμε στην εποχή μας, η έννοια της προσωπικής ταυτότητας του ηγέτη (personal leadership branding) αντιμετωπίζεται αρκετές φορές ως δευτερεύουσας σημασίας. Αν και λανθασμένα, η ταυτότητα αυτή θεωρείται συχνά ως ένα τρικ του μάρκετινγκ και ένα απλό μέσο αυτό-προώθησης, στην πραγματικότητα, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο ηγεσίας, το οποίο καλούνται πλέον οι CEOs και οι επιχειρηματίες να αναπτύξουν με προσοχή και να αξιοποιήσουν στο έπακρο.  Το σημαντικό αυτό στόχο έρχεται να καλύψει το νέο MasterClass πρόγραμμα, της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece, το οποίο έχει τίτλο "The Hyper Value of Personal Leadership Practice" και θα λάβει χώρα στις 14 Μαρτίου στο ClubHouse υπό την έμπειρη καθοδήγηση του Δημήτρη Μιχόπουλου, Ιδρυτή και CEO της Genius & Crazy.

Αρχικά, η έννοια ενός ξεχωριστού branding, είτε πρόκειται για προϊόντα και υπηρεσίες είτε για άτομα και εταιρίες, αφορούσε στον εντοπισμό και ανάπτυξη ενός ισχυρού στοιχείου διαφοροποίησης (competitive advantage)  σε σχέση με τον εκάστοτε ανταγωνισμό, πάνω στο οποίο θα μπορούσαν να στηριχθούν δυναμικές στρατηγικές μάρκετινγκ, στοχεύοντας στο χτίσιμο ισχυρών βάσεων μακροπρόθεσμης εμπιστοσύνης και αφοσίωσης (loyalty) με τους επιδιωκόμενους stakeholders. Σήμερα, δεδομένων των αλλαγών που παρατηρούνται στις αγορές, το branding έχει ξεπεράσει τη πιθανή αξία μίας απλής διαφοροποίησης και στηρίζεται κυρίως σε storytelling που περικλείει αξίες, όραμα, ενσυναίσθηση, αυθεντικότητα, ανθρωπιά και κοινωνική ευθύνη. Έχει εξελιχθεί, δηλαδή, σε ένα όχημα στρατηγικής που αφουγκράζεται τις μεταβαλλόμενες ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, ανταποκρίνεται ενεργά σε αυτές και δημιουργεί δεσμούς που, ναι μεν, δεν είναι εύκολα μετρήσιμοι, είναι όμως σαφώς πιο αποτελεσματικοί.

Τέτοιες αλλαγές δεν μπορούν παρά να πηγάζουν από τις πρωτοβουλίες του ίδιου του ηγέτη, ο οποίος, για να έχει τη δύναμη να στηρίξει το brand της εταιρίας του, πρέπει να ξεκινήσει από το δικό του personal leadership branding, δημιουργώντας μία ταυτότητα με νόημα και διορατικότητα.  Η ταυτότητα αυτή εκπροσωπεί στην ουσία τα πιστεύω και την αξία του ηγέτη, το αντίκτυπο (impact) των αποφάσεών του, και το πώς οι εκάστοτε αυτές αποφάσεις γίνονται αντιληπτές από τους άλλους, αφήνοντας ένα αναμφισβήτητο αποτύπωμα στη ζωή της ευρύτερης κοινωνίας. Καλούνται, δηλαδή, οι CEOs και οι επιχειρηματίες να αναλάβουν την ευθύνη να δημιουργήσουν την ιστορία που στηρίζει το όραμά τους και στη συνέχεια, να επικοινωνήσουν την αξία του οράματος αυτού με την καθημερινή τους στάση, ώστε, εν τέλει, να αποκτήσουν την υπεραξία που προκύπτει.

Μέσω ενός τέτοιου ισχυρού personal leadership branding, οι ηγέτες των εταιριών μπορούν να ενισχύσουν και να πολλαπλασιάσουν την επιρροή τους, να επιτύχουν ταχύτερα οικονομικούς και μη στόχους έχοντας ευκολότερη πρόσβαση σε απαραίτητους πόρους και χρήσιμα δίκτυα, να καλλιεργήσουν μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης, να προστατευθούν έναντι ψεύτικων και κακόβουλων ειδήσεων, και, τέλος, βάσει της αυθεντικότητας της ταυτότητάς τους, να μετατραπούν σε πολύτιμους thought leaders στην τοπική αλλά και στη διεθνή αγορά. 

Η επίτευξη των παραπάνω καθώς και ο βέλτιστος τρόπος δημιουργίας ενός personal leadership brand statement θα αναλυθούν διεξοδικά κατά τη διάρκεια του νέου MasterClass της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής υπό την καθοδήγηση του Δημήτρη Μιχόπουλου, ο οποίος διαθέτει πάνω από 30 χρόνια διεθνούς αναγνωρισμένης εμπειρίας και διακρίνεται για τη συμβολή του στην ανάπτυξη ρηξικέλευθης επιχειρηματικής σκέψης, στη διαχείριση κρίσεων και στη διαμόρφωση του personal leadership branding.

Το MasterClass αυτό εμπίπτει στο ευρύτερο φετινό πρόγραμμα της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice), της εκπαιδευτικής δηλαδή πλατφόρμας του CEO Clubs Greece. Με τρία χρόνια δυναμικής παρουσίας στην Ελληνική αγορά, η Σχολή ξεκινά τη χρονιά αυτή με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα προκειμένου να στηρίξει ακόμα πιο αποτελεσματικά τους σημαντικότερους CEOs και επιχειρηματίες της χώρας στην επιτυχή αντιμετώπιση τρεχουσών και μελλοντικών προκλήσεων σε επίπεδο ηγεσίας. Βάσει της πρακτικής και ιδεολογίας της Σχολής, τα προγράμματά της είναι πάντα σχεδιασμένα αποκλειστικά για το CEO Clubs Greece με γνώμονα τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μελών του και συνδυάζουν τις τελευταίες εξελίξεις στη διεθνή ακαδημαϊκή βιβλιογραφία και έρευνα με πρακτικές γνώσεις και εφαρμογές από την τοπική αγορά. Παράλληλα, συμπληρώνονται με συμβουλευτική υποστήριξη μετά την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας και τη δημιουργία ενός ενεργού κύκλου μεταξύ των αποφοίτων των προγραμμάτων, ενώ για πρώτη φορά γίνεται και επιλεκτικό άνοιγμα σε CEOs μη μέλη του Club, διευρύνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τον κύκλο ομοϊδεατών συμμετεχόντων. 

Όπως επισημαίνει ο κος Μιχόπουλος, "το προσωπικό leadership branding δεν είναι πολυτέλεια ούτε μια αλαζονική έκφραση του ποιος/ποια είμαι στις εποχές των παράλληλων και συνέχων κρίσεων, της αλματώδης διείσδυσης της τεχνητής νοημοσύνης και των δυναμικών προκλήσεων του status quo. Είναι μια έμπρακτη επένδυση του εκάστοτε ηγέτη, στον ίδιο και τη πορεία της ζωής  του δείχνοντας εμφανώς το σεβασμό προς τον εαυτό του, τους οικείους του, τους συνεργάτες του, τους πελάτες του και προς την κοινωνία που δραστηριοποιείται και αλληλοεπιδρά.  Το συγκεκριμένο Masterclass, που εισάγεται για πρώτη φορά στο πλαίσιο της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής, σχεδιάστηκε με γνώμονα τη διεθνή μου εμπειρία και τις ανάγκες των CEOs που ηγούνται στην Ελλάδα."

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα, μπορείτε να δείτε εδώ The Hyper Value of Personal Leadership Branding

Περισσότερα από Forbes

Μαρία Ιωαννίδου (Avolta): Disruption is the new normal - Πρέπει να έχουμε ανθεκτικούς εταιρικούς οργανισμούς

Τον σχεδιασμό της Avolta (Hellenic Duty Free Shops) για την ανάπτυξη περισσότερων σημείων σε σημεία εισόδου και εξόδου της χώρας, αλλά και το νέο επενδυτικό πλάνο των 6 εκατ. ευρώ για το 2025, παρουσιάζει στο CEO Talks η κα Μαρία Ιωαννίδου, Γενική Διευθύντρια και Country Manager της εταιρείας.

Νίκος Κωστάρας, Γενικός Διευθυντής IQVIA Hellas: Mια σύγχρονη επιχείρηση είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας

Για την πορεία της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα και τη δράση της IQVIA Hellas μιλά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Κωστάρας.

Τα "μυστικά" της αποτελεσματικότητας ενός ΔΣ στο επίκεντρο του School of Leadership Practice

Με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα ξεκινά τη νέα χρονιά η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece: η εκπαιδευτική πλατφόρμα του οργανισμού που στόχο έχει να βοηθήσει CEOs και επιχειρηματίες στην Ελλάδα να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις του σήμερα και, κυρίως, του αύριο.

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.