Φωτ. Καραγεώργη (Giochi Preziosi): Οι γυναίκες ηγέτες μπορούν να φέρουν μια πιο ισορροπημένη και περιεκτική προσέγγιση στη διαχείριση των επιχειρήσεων

Φωτ. Καραγεώργη (Giochi Preziosi): Οι γυναίκες ηγέτες μπορούν να φέρουν μια πιο ισορροπημένη και περιεκτική προσέγγιση στη διαχείριση των επιχειρήσεων

Σε μια εποχή κρίσης και αμφισβήτησης των αξιών, η ανάγκη για ισχυρά πρότυπα είναι πιο έντονη από ποτέ. Με την ανάδειξη και την υποστήριξη τέτοιων προτύπων, όλοι μας μπορούμε να διαδραματίσουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας καλύτερης κοινωνίας για εμάς αλλά κυρίως για τις επόμενες γενιές, σημειώνει η κυρία Φωτεινή Καραγεώργη, διευθύνουσα σύμβουλος της Giochi Preziosi, εστιάζοντας ταυτόχρονα στη διαφορά που μπορούν να κάνουν οι γυναίκες ηγέτες. 

Όπως εξηγεί, οι γυναίκες ηγέτες συχνά φέρνουν μια διαφορετική προοπτική και ένα πολυδιάστατο τρόπο σκέψης που είναι πολύτιμος σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό κόσμο. Επίσης, επισημαίνει ότι η διαφορετική κοινωνική εμπειρία των γυναικών μπορεί να φέρει μια ποικιλία προσεγγίσεων και ιδεών, ενισχύοντας την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην επιχείρηση. 

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Giochi Preziosi αναφέρεται επίσης στις αλλαγές που έχει επιφέρει η εξέλιξη της τεχνολογίας στις αγοραστικές συνήθειες των πελατών αλλά και στον κλάδο του παιχνιδιού, αλλά και στον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι εταιρείες παιχνιδιών στην εκπαίδευση των παιδιών. 

 

-Με ποιον τρόπο άλλαξε η τεχνολογία τις αγοραστικές συνήθειες των πελατών σας;

Η τεχνολογία έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στον κλάδο του παιχνιδιού με διάφορους τρόπους. Αυτές οι αλλαγές έχουν επηρεάσει τόσο το πώς αναζητούν και αγοράζουν παιχνίδια όσο και το πώς οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τις πωλήσεις και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες.

Η άμεση και εύκολη πρόσβαση στην πληροφόρηση που διαθέτει πλέον το αγοραστικό κοινό, το έχει κάνει πιο απαιτητικό. Οι καταναλωτές έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγοράζουν παιχνίδια οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε τοποθεσία. Μπορούν εύκολα να συγκρίνουν τιμές και να διαβάζουν κριτικές από άλλους χρήστες πριν κάνουν μια αγορά. Αυτό έχει αυξήσει την ανταγωνιστικότητα στην αγορά και έχει δώσει περισσότερη δύναμη στο καταναλωτικό κοινό να κάνει πιο ενημερωμένες επιλογές.

Οι αλλαγές αυτές έχουν δημιουργήσει μια πιο δια δραστική και ευέλικτη αγορά, όπου οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές και πληροφορίες στη διάθεσή τους, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμοστούν καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους.

-Πώς μεταβάλλεται το τοπίο στην αγορά των παιχνιδιών και τι θα δούμε στο μέλλον;

Η αγορά των παιχνιδιών έχει δει σημαντικές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω της τεχνολογικής προόδου και των αλλαγών στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Με την εμφάνιση των ψηφιακών παιχνιδιών και των εφαρμογών για κινητά, η παραδοσιακή αγορά παιχνιδιών έχει προσαρμοστεί για να συμπεριλάβει νέες τεχνολογίες όπως η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα. Ακολουθώντας αυτές τις τάσεις, η εταιρεία μας προσφέρει στα παιδιά πληθώρα επιλογών μεταφέροντάς τα από τον εικονικό κόσμο στον κόσμο του φυσικού παιχνιδιού. Τέτοιες σειρές είναι το Roblox, τα Stumble Guys, το Fortnite κ.ά. Παράλληλα, οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο βιώσιμες και εκπαιδευτικές επιλογές, καθιστώντας την περιβαλλοντική ευαισθησία και την εκπαίδευση βασικά χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων. Με αίσθημα περιβαλλοντολογικής ευθύνης η Giochi Preziosi Hellas επιλέγει να εμπλουτίζει τη γκάμα των προϊόντων της με σειρές φιλικές προς το περιβάλλον όπως: Trudi, Sevi, Bing, Feber κ.ά.

Ωστόσο, τα παραδοσιακά παιχνίδια παραμένουν εξίσου σημαντικά καθώς ενισχύουν την εκπαίδευση των παιδιών και προσφέρουν έναν πολύτιμο τρόπο για να κρατούν τα παιδιά μακριά από τις οθόνες, επιτρέποντας τους να αναπτύξουν δεξιότητες όπως η δημιουργικότητα, η φαντασία και η κοινωνικοποίηση. Τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα παζλ και τα παιχνίδια κατασκευών συνεχίζουν να είναι δημοφιλή και προσφέρουν ουσιαστική εκπαίδευση και διασκέδαση. Τομείς, οπού η Giochi Preziosi Hellas, εστιάζει σε μεγάλο βαθμό με σειρές παιχνιδιών όπως: PLUS PLUS, National Geographic, Crayola, επιτραπέζια για κάθε ηλικία κ.ά. 

Στο μέλλον, αναμένουμε να δούμε ακόμα μεγαλύτερη ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην αγορά των παιχνιδιών. Τα παιχνίδια θα γίνονται πιο εκπαιδευτικά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των παιδιών, προσφέροντας προσωπικές εμπειρίες μάθησης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, οι τάσεις βιωσιμότητας θα επηρεάσουν την παραγωγή και τα υλικά των παιχνιδιών, με μεγαλύτερη έμφαση σε φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα. 

Η εταιρεία μας είναι δεσμευμένη να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στις νέες τάσεις, ώστε να προσφέρει τα καλύτερα και πιο σύγχρονα προϊόντα στους πελάτες μας.

-Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί εν τοις πράγμασι μία γυναίκα ηγέτη σε μία επιχείρηση;

Η διαφοροποίηση μιας γυναίκας ηγέτη σε μια επιχείρηση δεν έγκειται μόνο στα ατομικά της χαρακτηριστικά, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει την ηγεσία και τη διαχείριση των ανθρώπων. Οι γυναίκες ηγέτες συχνά φέρνουν μια διαφορετική προοπτική και ένα πολυδιάστατο τρόπο σκέψης που είναι πολύτιμος σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό κόσμο.

Μία γυναίκα ηγέτης συνήθως δίνει έμφαση στην εν συναίσθηση και την κατανόηση των αναγκών των συνεργατών και των πελατών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη λήψη αποφάσεων, η οποία προωθεί την αλληλεγγύη και τη συνεργασία μέσα στην ομάδα. Επιπλέον, οι γυναίκες ηγέτες συχνά επιδεικνύουν υψηλό επίπεδο ανθεκτικότητας και προσαρμοστικότητας, ικανότητες που είναι απαραίτητες για την αντιμετώπιση προκλήσεων και κρίσεων.

Επίσης, η διαφορετική κοινωνική εμπειρία των γυναικών μπορεί να φέρει μια ποικιλία προσεγγίσεων και ιδεών, ενισχύοντας την καινοτομία και τη δημιουργικότητα στην επιχείρηση. Με την ένταξη περισσότερων γυναικών σε ηγετικές θέσεις, μπορούμε να διασφαλίσουμε μια πιο ισορροπημένη και περιεκτική προσέγγιση στη διαχείριση των επιχειρήσεων, κάτι που είναι κρίσιμο για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία και ανάπτυξη.

-Η προσωπική ενασχόληση ενός CEO με τα θέματα που απασχολούν την κοινωνία είναι μέρος του ρόλου του/της;

Έχω την πεποίθηση ότι οι εταιρείες μπορούν και οφείλουν να συνεισφέρουν για την εδραίωση ενός πιο υγιούς κοινωνικού περιβάλλοντος. Η CEO, ως εκπρόσωπος της εταιρείας, έχει τους απαραίτητες πόρους αλλά κυρίως τη διάθεση, προκειμένου η Εταιρεία που εκπροσωπεί να αφήσει ένα θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία, πολλώ δε μάλλον στα νέα μέλη της, τα παιδιά. Πιστεύω ότι κάθε παιδί έχει θεμελιώδες δικαίωμα στο παιχνίδι, και προσπαθώ ως εκπρόσωπος της Εταιρείας να αξιοποιήσω τους εταιρικούς μας πόρους για να μπορέσει αυτό το δικαίωμα να γίνει πράξη.

Η Giochi Preziosi Hellas, από την ίδρυση της, είναι αφιερωμένη στα παιδιά και τις οικογένειές τους και έχει σκοπό να φέρνει τη χαρά σε μικρούς και μεγάλους, πάντα με γνώμονα την ακεραιότητα και την εν συναίσθηση.

Η CEO επενδύοντας τον προσωπικό της χρόνο σε θέματα που αφορούν στην κοινωνία, μπορεί να ενισχύει οργανισμούς με φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Η Giochi Preziosi Hellas όλα αυτά τα χρόνια υποστηρίζει μόνιμα πολλούς σημαντικούς οργανισμούς και ιδρύματα που συμβάλλουν στην προστασία του παιδιού όπως: το Ίδρυμα Παμμακάριστος, το Χαμόγελο του Παιδιού, το Make A Wish κ.ά.

Ένα επιπλέον θέμα που κατά τη γνώμη μου απασχολεί την κοινωνία, είναι η ολοένα αυξανόμενη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών από παιδιά μικρότερων ηλικιών. Στόχος δικός μας είναι η επιλογή παιχνιδιών που βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους Δεξιότητες, την ενίσχυση της Δημιουργικότητας και της Φαντασίας καθώς και τη προώθηση της φυσικής δραστηριότητας.

Επίσης, οι εταιρείες παιχνιδιών παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευση των παιδιών για την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς μέσα από τις προσπάθειές τους μπορούν να διαμορφώσουν τις συνήθειες και τις αξίες της επόμενης γενιάς, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος.

Σε μια εποχή κρίσης και αμφισβήτησης των αξιών, η ανάγκη για ισχυρά πρότυπα είναι πιο έντονη από ποτέ. Με την ανάδειξη και την υποστήριξη τέτοιων προτύπων, όλοι μας μπορούμε να διαδραματίσουμε σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας καλύτερης κοινωνίας για εμάς αλλά κυρίως για τις επόμενες γενιές. 

-Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG αποτελούν βασική προϋπόθεση ώστε ένας οργανισμός να εξασφαλίσει ακόμα και χρηματοδότηση στο άμεσο μέλλον. Πόσο έχετε προετοιμαστεί στο πλαίσιο αυτό και πόσο έχει επηρεαστεί το μοντέλο διοίκησης του δικού σας οργανισμού;

Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG καθίσταται όλο και πιο κρίσιμη για τους οργανισμούς προκειμένου να εξασφαλίσουν χρηματοδότηση. Πολλοί επενδυτές δίνουν πλέον προτεραιότητα στα κριτήρια ESG, θεωρώντας τα ως δείκτες μακροπρόθεσμης βιωσιμότητας και ηθικής λειτουργίας.

Η εταιρεία μας αναπτύσσει πολιτικές αναφορικά με το περιβάλλον με σκοπό τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα και τη διατήρηση των πόρων σε συνεργασία με τη μητρική εταιρεία. Επιπλέον, αναπτύσσονται και εφαρμόζονται πολιτικές που εστιάζουν στην ποικιλομορφία και τη συμπερίληψη, στην ευημερία των εργαζομένων και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Τέλος, μέτρα λαμβάνονται για την ενίσχυση των δομών διακυβέρνησης συμπεριλαμβανομένων των δεοντολογικών κατευθυντήριων γραμμών και των μέτρων κατά της διαφθοράς. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια πρακτικής εφαρμογής των παραπάνω η εταιρεία μετακινεί τον στόλο των επιχειρηματικών οχημάτων σε φιλικές προς το περιβάλλον πηγές ενέργειας π.χ. υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα.

Η εταιρεία μας έχει υιοθετήσει και εφαρμόσει τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας με τον οποίο κατοχυρώνονται οι αξίες και οι κατευθυντήριες γραμμές όλων των ενδιαφερόμενων μερών ώστε το σύνολο των δραστηριοτήτων του Οργανισμού να ασκούνται με ειλικρίνεια, διαφάνεια, ακεραιότητα, και σεβασμό προς τα νόμιμα συμφέροντα των Πελατών, Καταναλωτών, Εργαζομένων, Προμηθευτών, Μετόχων, εμπορικών και χρηματοοικονομικών Εταίρων. 

Σε εφαρμογή των πολιτικών για την ποικιλομορφία και τη συμπερίληψη η εταιρεία μας τηρεί αριθμό γυναικών σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις σε ποσοστό 60%. 

*Η κυρία Φωτεινή Καραγεώργη είναι μέλος του CEO Clubs Greece

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".

Κώστας Θεοδωρακόπουλος (ΕΛΣΑ-SILGAN): Βασικός στόχος μας να παραμείνουμε σταθερά η πρώτη επιλογή των πελατών μας

Ένας δεύτερος στόχος είναι η συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση των δυνατοτήτων και των δεξιοτήτων των στελεχών μας σε όλα τα επίπεδα.

Σχεδιάζοντας την ηγεσία μεγάλης κλίμακας στο Forum Νοεμβρίου του CEO Clubs Greece

Το Forum του CEO Clubs Greece έχει μετατραπεί σε θεσμό για την επιχειρηματική κοινότητα χάρη στις θεματικές που αναλύει και τον τρόπο που συνδυάζει αποτελεσματικά θεωρία και πράξη.

Νικόλας Χριστοδούλου (CHB Group): Πολυδιάστατη και απαιτητική πρόκληση η διοίκηση μιας οικογενειακής επιχείρησης

Τις προκλήσεις στη διοίκηση μιας οικογενειακής επιχειρήσεις με μακρά ιστορία που λειτουργεί πλέον σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, διατηρώντας όμως τις τοπικές της ρίζες, αναδεικνύει ο διευθύνων σύμβουλος της "CHB Group - Greek Christodoulou Bros SA", Νικόλας Χριστοδούλου.

CEO Clubs Greece: Συζητώντας με τον CEO του ATHEX τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής Επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών

Στο πλαίσιο του κύκλου ομιλιών "On the Frontline" που οργανώνει το CEO Clubs Greece πραγματοποιήθηκε συζήτηση με τον κύριο Γιάννο Κοντόπουλο, CEO του ATHEX Group, για τις προοπτικές ανάπτυξης της Ελληνικής επιχειρηματικότητας μέσα από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

Γιάννης Καντώνιας (Cosmos Aluminium): Ενισχύουμε συνεχώς το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στην παγκόσμια αγορά

"Εργαζόμαστε για τη μακροπρόθεσμη, βιώσιμη ανάπτυξη που θα θέσει νέα πρότυπα για την αποτελεσματικότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη στον κλάδο μας".

Ν. Σινογιάννης, Γενικός Διευθυντής Porsche: H σχέση των Ελλήνων με την Porsche παραμένει διαχρονικά σταθερή και διαρκώς ισχυροποιείται

Με "όχημα" τα νέα της μοντέλα – την αναβαθμισμένη Taycan, την ολοκαίνουργια Panamera, την ανανεωμένη 911 και την αμιγώς ηλεκτρική Macan – η Porsche επιδιώκει να εδραιώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Κώστας Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens Ελλάδας: Στρατηγική μας δέσμευση η βιωσιμότητα και η καινοτομία

Για μια "στρατηγική συνένωση" των δυνάμεων της ALD Automotive και της LeasePlan κάτω από την εταιρική ταυτότητα Ayvens – έναν παγκόσμιο ηγέτη στη βιώσιμη κινητικότητα – που οδήγησε στην ενίσχυση της θέσης της εταιρείας στην αγορά, ανοίγοντας νέες προοπτικές για ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, κάνει λόγο ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ayvens, Κώστας Πετρούτσος.

Χάρης Λαούδης (Max Greece): Πρώτιστη ανάγκη των brands σήμερα είναι η μεγιστοποίηση της ζήτησης και των άμεσων πωλήσεων μέσω της διαφήμισης

"Αποτελούμε πλέον συνεργάτη ανάπτυξης για τους πελάτες μας παραμένοντας σταθεροί στο όραμά μας ως proven growth catalyst", τονίζει ο CEO της Max Media.