Α. Ιατρίδης (Κτήμα ΑΛΦΑ): Εντυπωσιακή αύξηση των εξαγωγών άνω του 30% το 2023

Α. Ιατρίδης (Κτήμα ΑΛΦΑ):  Εντυπωσιακή αύξηση των εξαγωγών άνω του 30% το 2023

Τη δημιουργία μονάδας φιλοξενίας και οινοτουρισμού προετοιμάζει το Κτήμα ΑΛΦΑ, με στόχο τη λειτουργία της στο τέλος του 2025, όπως σημειώνει ο κ. Αγγελος Ιατρίδης CEO της εταιρείας. Αναφερόμενος στα οικονομικά μεγέθη, ο κ. Ιατρίδης αναφέρει πως την τρέχουσα χρονιά ο τζίρος σημειώνει άνοδο 5-7%, με τις εξαγωγές την ίδια στιγμή να καταγραφουν εντυπωσιακή σε ποσοστό πλέον του 30%. 

- Ποια είναι η επόμενη μέρα για το Κτήμα Άλφα, ως προς τις ποικιλίες κρασιών που αξιοποιεί; Η αξία και το μεγαλύτερο βάρος της προσπάθειάς σας επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα αμπελοτόπια;

Οι διαδικασίες της αμπελοκαλλιέργειας και της οινοποίησης οφείλουν να σχεδιάζονται τουλάχιστον μία δεκαετία πρωθύστερα της εφαρμογής τους ώστε η εμπορική αξιοποίηση των οίνων που αρχικά θα σχεδιαστούν και στη συνέχεια θα παραχθούν, οφείλουν να ικανοποιούν τις εξελισσόμενες ανάγκες του οινόφιλου καταναλωτή. Η βάση της προϊοντικής μας παλέτας είναι το Ξινόμαυρο, μία πολυδυναμική ποικιλία από την οποία παράγονται ήσυχα ροζέ και ερυθρά κρασιά, επιδόρπια γλυκά κρασιά αλλά και αφρώδεις οίνοι. Έχοντας προχωρήσει σε συνεργασία με εργαστήριο αμπελουργίας του τμήματος αμπελουργίας του ΑΠΘ στον διαχωρισμό της ζώνης ΠΟΠ Αμυνταίου σε πέντε υποζώνες σχεδιάζουμε στο τμήμα R&D του κτήματος, την προσαρμογή και παραγωγή σε κάθε μία από αυτές, συγκεκριμένης τυπολογίας οίνων. 

- Σε ποιες χώρες πραγματοποιεί σήμερα εξαγωγές το Κτήμα Άλφα και ποια από αυτές είναι η σημαντικότερη και γιατί;

Το Κτήμα εξάγει σε πάνω από 45 χώρες με σημαντικότερη αγορά αυτή της Β. Αμερικής (ΗΠΑ, Καναδά), γιατί είναι η αγορά που δημιουργεί τάσεις στην παγκόσμια οινική σκηνή. Αυτές είναι αγορές που συγκεντρώνουν μεγάλο πληθυσμό εξειδικευμένων επαγγελματιών πολύ υψηλού επιπέδου γνώσεων και εμπειριών με τους οποίους αλληλοεπιδρούν και συνεπώς επηρεάζουν όλες τις αγορές κρασιού. Από την Ευρώπη, η Αγγλία και η Γερμανία είναι δύο πολύ σημαντικές αγορές, στην μεν πρώτη αν και εκκολάπτονται πολλές νέες προοδευτικές προτάσεις κρασιού είναι μία βαθιά συντηρητική αγορά με εμμονή στις παραδοσιακά μεγάλες οινοπαραγωγικές περιοχές (Burgundy, Bordeaux, Tuscan, Barolo, Rioja), ενώ η Γερμανία αν και οινοπαραγωγός χώρα είναι η μεγαλύτερη εισαγωγέας κρασιού, όπου η ανάπτυξή μας εκεί βασίζεται κυρίως στο ελληνικό στοιχείο. 

- Θα προχωρήσετε σε νέες επενδύσεις μέσα στο προσεχές διάστημα ή στη δημιουργία κάποιου νέου οινοποιείου προκειμένου να ενισχύσετε την παραγωγή σας;

Στρατηγικός σχεδιασμός της ΚΤΗΜΑ ΑΛΦΑ είναι οι συνεχείς επενδύσεις για να μπορούμε να ικανοποιούμε τις εξελισσόμενες απαιτήσεις του οινόφιλου καταναλωτή. Αυτή τη στιγμή είναι σε ολοκλήρωση η δημιουργία μονάδας παραγωγής αφρώδους οίνου με την κλασσική/παραδοσιακή μέθοδο με το παραγόμενο αφρώδες κρασί, από την ποικιλία Ξινόμαυρο φυσικά, θα βρίσκεται στην αγορά στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς αρχές της επόμενης. 

Είναι σε αρχικό κατασκευαστικό στάδιο η δημιουργία επέκτασης υποδομών του αμπελουργικού εξοπλισμού του κτήματος και ταυτόχρονα κατασκευή μονάδας επιδόρπιου οίνου. Προβλέπεται να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο στο τέλος του 2024. 

Μόλις έχει ολοκληρωθεί το πρώτο τμήμα μονάδας παραγωγής ημιαφρώδους οίνου σε συνεργασία με συμβεβλημένους, αλλά καθοδηγούμενους και εκπαιδευόμενους από την αμπελουργική ομάδα του κτήματος αμπελουργούς. Στο άμεσο χρονικό διάστημα θα προχωρήσει και η ολοκλήρωση της μονάδας αναμένοντας της προκήρυξη συγκεκριμένου χρηματοδοτικού εργαλείου για την περιοχή της Δ. Μακεδονίας.

Στο ίδιο χρηματοδοτικό εργαλείο και σε άμεσο χρονικό διάστημα έχει ωριμάσει ο σχεδιασμός για την δημιουργία μονάδας φιλοξενίας και οινοτουρισμού με στόχο την λειτουργία της στο τέλος 2025. 

- Το 2022 ήταν μία αρκετά καλή χρονιά από πλευράς οικονομικών μεγεθών και παραγωγής. Πώς κινήθηκε η επιχείρηση σε κύκλο εργασιών και κερδοφορίας πέρυσι και ποια είναι η φετινή πορεία;

H χρήση του 2022 αποτυπώνει τα εξαιρετικά στοιχεία που παρουσίασε παραγωγικά και εμπορικά η χρονιά. Η αύξηση του κύκλου εργασιών κυμάνθηκε στο 33% με μία εξαιρετική κερδοφορία που στηρίχθηκε κυρίως στην ένταξη του παραγωγικού μας δυναμικού αμπελώνες νέων φυτεύσεων και οι εξαιρετικά καλές συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί σε σχέση με την προμήθεια εφοδίων, την οργάνωση και το αποτέλεσμα εργασιών στο αμπελουργικό και παραγωγικό τμήμα της ΚΤΗΜΑ ΑΛΦΑ. 

Αναφορικά με την φετινή χρονιά διαφαίνεται, όπως καταγράφεται διανύοντας το τέλος της χρήσης, η θετική μας πορεία με μία αύξηση του κύκλου εργασιών της τάξης του 5-7%, όμως θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι εντυπωσιακή η αύξηση των εξαγωγών σε ποσοστό πλέον του 30% σε σχέση με την περσινή περίοδο.  

- Ποια ήταν τα δεδομένα που αντιμετωπίσατε φέτος και δεδομένου ότι ο τρύγος έχει ολοκληρωθεί, εάν λάβουμε υπόψη μας τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επικράτησαν στη διάρκεια της χρονιάς;

Η αμπελουργία έδινε, δίνει και πάντα θα δίνει καλύτερα και πιο σταθερά αποτελέσματα όταν λειτουργεί σε υψόμετρο, όπως συγκλίνουν όλες οι επιστημονικές μελέτες. Τα καιρικά φαινόμενα εμφανίζονται πάντα με πολύ μικρότερη ένταση σε υψόμετρο οπότε δεν αντιμετωπίσαμε ακραίες καταστάσεις στην αμπελουργική μας ζώνη, τουναντίον οι πολλές βροχές και οι σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες του από μέσα Απριλίου μέχρι τα μέσα Ιουνίου είχαν ως αποτέλεσμα την εξαιρετική ανάπτυξη του αμπελώνα. Παράλληλα όμως, υπήρχε και μεγάλη ανάπτυξη ζιζανίων και πίεση στην φυτοϋγεία με μυκητολογικές ασθένειες στο αμπέλι εξαιτίας της ψηλής υγρασίας και των συνθηκών που ευνοούν την εκδήλωσή τους. Έτσι στον σχεδιασμό μας, για να αναχαιτιστούν οι δύο αυτοί αρνητικοί παράγοντες, εντατικοποιήσαμε εγκαίρως τις εργασίες διαχείρισης του αμπελώνα ενισχύοντας τη δραστηριότητά μας με ανθρώπινο δυναμικό και καλλιεργητικά μέσα. ‘Όπως γίνεται σαφές η διαχείριση αυτή προϋποθέτει μία στρατηγική πολύ καλά σχεδιασμένη για να αντιμετωπισθεί μία τόσο απαιτητική χρονιά. Ήταν μία χρονιά με πολλές προκλήσεις και καταγράφουμε ως αποτέλεσμα μια χρονιά εξαιρετικής ποιότητας και μάλιστα με πολύ ικανοποιητική ποσότητα παραγωγής, τόσο στα λευκά κρασιά, που είναι ήδη στην διάθεση του οινόφιλου, όσο και στους ερυθρούς οίνους που βρίσκονται σε κατάσταση ωρίμανσης στην κάβα βαρελιών. 

- Τι συναισθήματα προκαλεί η ίδια η θέση του/της CEO και πώς τα διαχειρίζεστε;

Ως CEO και οινοποιός, η θέση μου φέρνει ένα πλήθος συναισθημάτων που διαπλέκονται με την τέχνη της οινοποιίας και τη διαχείριση μιας επιχείρησης. Υπάρχει η αίσθηση της δημιουργικότητας και της προσωπικής έκφρασης, καθώς κάθε φιάλη κρασί αντιπροσωπεύει μια ιστορία, μια συναισθηματική ταυτότητα. Είναι σαν να αφηγούμαι μια ιστορία μέσα από το κάθε ποτήρι. Ωστόσο, ως CEO, αντιμετωπίζω και τις προκλήσεις της διαχείρισης, της επικοινωνίας του προϊόντος και της αλληλεπίδρασης με τους ανθρώπους. Η ισορροπία μεταξύ της καλλιτεχνικής ελευθερίας και της επιχειρηματικής στρατηγικής είναι ένα διαρκές ταξίδι. Διαχειρίζομαι αυτά τα συναισθήματα με επίγνωση και συγκέντρωση στην αυθεντικότητα, εστιάζοντας στο όραμα μου για την τέχνη του κρασιού και την ανάπτυξη της επιχείρησης.

- Πόσο σημαντική θεωρείτε τη φήμη του/της CEO σε ό,τι αφορά την αξία και το μέλλον της εταιρείας του/της;

Δεν λειτουργώ σε ό,τι αφορά τη φήμη μου ως αυτοσκοπό, αλλά ως φυσικό αποτέλεσμα της αφοσίωσης και της ποιότητας της εργασίας μου. Η προσήλωση στην τέχνη της οινοποιίας, η διαρκής αναζήτηση της εξαιρετικότητας και η αληθινή μου αγάπη για αυτό που κάνω, αντανακλώνται στην ποιότητα του κρασιού, ένα ιδιαίτερα προσωποποιημένο προϊόν, και συνεπώς στη φήμη της εταιρείας. Κάθε επιτυχία, κάθε αναγνώριση που έρχεται, είναι απλώς μια επιβεβαίωση ότι το πάθος και οι αξίες μου βρίσκουν ανταπόκριση. Έτσι, η φήμη μου συνδέεται άμεσα με την αξία και την ακεραιότητα της εταιρείας, στηρίζοντας το μέλλον της με έναν γνήσιο και βιώσιμο τρόπο.

- Πώς εκπαιδεύεται, ενημερώνεται και ανταλλάσσει απόψεις και καλές πρακτικές ένας/μία CEO σήμερα;

Προσωπικά επιλέγω να ενημερώνομαι, και να ανταλλάσσω απόψεις μέσω επαγγελματικών δικτύων, και βιομηχανικών συνεδρίων. Η δια βίου μάθηση, η ανάγνωση ειδικών εκδόσεων, και η συμμετοχή σε συζητήσεις με άλλους ηγέτες του κλάδου επιτρέπουν την ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη διεύρυνση των οριζόντων.

- Πέραν της ευρείας διείσδυσης της ψηφιακής τεχνολογίας, πόσο έχει αλλάξει η πανδημία την κουλτούρα, αλλά και τον ρόλο της ηγεσίας ενός οργανισμού;

Η πανδημία έχει διαμορφώσει ριζικά την κουλτούρα και τον ρόλο της ηγεσίας στους οργανισμούς. Πέρα από την επικράτηση της ψηφιακής τεχνολογίας, προώθησε μια πιο ευέλικτη, ανοιχτή και εμπεριστατωμένη προσέγγιση στη διοίκηση. Η ηγεσία αναγκάστηκε να εστιάσει περισσότερο στην ευημερία των εργαζομένων, να αναπτύξει ανθεκτικότητα και να προσαρμοστεί γρήγορα σε αβέβαια σενάρια, διατηρώντας ταυτόχρονα την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητα.

- Ποιο μοντέλο εργασίας θεωρείτε ότι θα είναι στο εξής περισσότερο αποτελεσματικό για τη λειτουργία ενός οργανισμού με δεδομένη τη δυνατότητα "επιστροφής στο γραφείο" μετά από μία μακρά περίοδο τηλεργασίας;

Ευτυχώς ή δυστυχώς η φύση της λειτουργίας μας απαιτεί την φυσική παρουσία των ανθρώπων που εμπλέκονται και μάλιστα ο οπτικός έλεγχος των αμπελώνων, η γευστική δοκιμή δεξαμενή-δεξαμενή, βαρέλι-βαρέλι, φιάλη-φιάλη είναι αναγκαία στη διαδικασία παρακολούθησης και ποιοτικού ελέγχου στη δουλειά μας. Σίγουρα για άλλης φύσεως οργανισμούς υπάρχουν και άλλες δυνατότητες, αλλά η προσωπική επαφή θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντική για όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες.

- Τι έχει διαφοροποιηθεί λόγω πανδημίας στις σχέσεις ηγεσίας εργαζομένων και πόσο έχει επηρεάσει η αλλαγή αυτή την επίτευξη των στόχων του οργανισμού;

Oι βασικές δυναμικές στις σχέσεις ηγεσίας και εργαζομένων δεν έχουν αλλάξει ριζικά λόγω πανδημίας, η κρίση απλώς ενίσχυσε την ανάγκη για μεγαλύτερη συνεργασία και κατανόηση. Η πανδημία οδήγησε τις ηγεσίες να εστιάσουν περισσότερο στην ανθρώπινη πλευρά της διαχείρισης, προσπαθώντας να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στα προβλήματα των εργαζομένων. Αυτή η προσέγγιση έχει βοηθήσει στη δημιουργία μιας πιο συνεκτικής, ενωμένης ομάδας, όπου οι στόχοι του οργανισμού επιτυγχάνονται μέσω μιας συλλογικής προσπάθειας. Η αλλαγή αυτή, ενώ δεν αλλάζει τη βάση των σχέσεων, ενισχύει την αποδοτικότητα και την αίσθηση της ομαδικότητας, οδηγώντας σε βελτιωμένη επίτευξη των στόχων.

- Ποιος είναι ο ρόλος του/της CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών του/της και ποιος στην προσέλκυση νέων στελεχών από την αγορά;

Ο ρόλος του CEO στη διατήρηση και ανάπτυξη των στελεχών είναι κρίσιμος: δημιουργεί ένα περιβάλλον που ενθαρρύνει την ανάπτυξη, την καινοτομία και την ενδυνάμωση. Παράλληλα, πρέπει να προσδιορίζει και να καλλιεργεί ταλέντα, προσφέροντας ευκαιρίες για εξέλιξη. Όσον αφορά την προσέλκυση νέων στελεχών, ο CEO διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση της εταιρικής φήμης και εικόνας, καθιστώντας την εταιρία ελκυστική για ταλαντούχους επαγγελματίες.

- Ένα νέο στέλεχος που έχει τη φιλοδοξία να γίνει CEO, τι θα το συμβουλεύατε;

Σε ένα νέο στέλεχος με φιλοδοξίες για CEO, θα συμβούλευα να εστιάσει στην ανάπτυξη πολυδιάστατων δεξιοτήτων διαχείρισης και ηγεσίας, να καλλιεργήσει μια στρατηγική σκέψη και να διδαχθεί από τις εμπειρίες του. Επιπλέον, είναι σημαντικό να αναπτύξει ικανότητες στην επικοινωνία, την ενσυναίσθηση και την ομαδική εργασία, καθώς και να είναι ανοιχτός σε συνεχή μάθηση και προσαρμογή. Η κατανόηση τόσο των επιχειρηματικών όσο και των ανθρώπινων πτυχών της ηγεσίας είναι κρίσιμη για την επιτυχία.

- Ποιες ικανότητες και δεξιότητες εκτιμάτε ότι στο μέλλον θα απαιτηθούν να κατέχουν τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη;

Στο μέλλον, τα νέα και πολλά υποσχόμενα στελέχη θα χρειαστούν ικανότητες όπως προσαρμοστικότητα και ευελιξία σε συνεχώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα, δυνατότητες στρατηγικής σκέψης, και καινοτόμα μενταλιτέ. Επιπλέον, η ικανότητα στην ψηφιακή επάρκεια, η διαχείριση δεδομένων και οι γνώσεις στην τεχνολογία θα είναι κρίσιμες. Εξίσου σημαντικές θα είναι η επικοινωνιακή δεξιότητα, η ηγετική επάρκεια, και η ικανότητα να οικοδομούν και να διατηρούν ισχυρές ομαδικές σχέσεις.

- Ποιες οι βασικές αρχές που θεωρείτε ότι πρέπει να διέπουν τις σχέσεις ενός/μιας CEO με τους συνεργάτες και τους προμηθευτές του οργανισμού του/της και τι έχει αλλάξει μετά την πανδημία στον τομέα αυτό;

Μετά την πανδημία, η ενίσχυση της ψηφιακής επικοινωνίας και η προσαρμογή σε νέες προκλήσεις και ανάγκες του πελάτη έχουν γίνει ακόμα πιο σημαντικές, διατηρώντας τις σχέσεις ζωντανές και δυναμικές. Οι βασικές αρχές για τις σχέσεις ενός CEO με τους πελάτες περιλαμβάνουν αυθεντικότητα, διαφάνεια και συνεχή επικοινωνία. Είναι κρίσιμο να κατανοείται βαθιά ο πελάτης, με λεπτομερή καταγραφή των αναγκών και των προτιμήσεών του. 

- Ποιος ο ρόλος του crisis management στην τρέχουσα περίοδο σε έναν οργανισμό, ειδικά του κλάδου σας; Πόση έμφαση έχετε αποδώσει στο crisis preparedness και με ποιους τρόπους;

Στον αμπελοοινικό κλάδο, ο ρόλος του crisis management είναι καθοριστικός, καθώς αντιμετωπίζουμε συνεχώς προκλήσεις όπως κλιματικές αλλαγές και αγοραστικές διακυμάνσεις. Έχουμε δώσει έμφαση στην πρόληψη μέσω στρατηγικής προετοιμασίας, αναπτύσσοντας ευέλικτα σχέδια δράσης, ενισχύοντας την ενσυναίσθηση στην ομάδα και επενδύοντας στην τεχνολογία και την καινοτομία για ανθεκτικότητα και διαχείριση αναπάντεχων καταστάσεων.

- Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG αποτελούν βασική προϋπόθεση ώστε ένας οργανισμός να εξασφαλίσει ακόμα και χρηματοδότηση στο άμεσο μέλλον. Πόσο έχετε προετοιμαστεί στο πλαίσιο αυτό και πόσο έχει επηρεαστεί το μοντέλο διοίκησης του δικού σας οργανισμού;

Η συμμόρφωση με τις αρχές του ESG είναι κεντρική στη φιλοσοφία του οργανισμού μας. Έχουμε ενσωματώσει πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης σε κάθε στάδιο, από την καλλιέργεια μέχρι την παραγωγή κρασιού, ενισχύοντας την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Επενδύουμε στην αειφορία, στην κυκλική οικονομία, και στην ευημερία των εργαζομένων μας, διασφαλίζοντας ότι οι δράσεις μας σέβονται το φυσικό περιβάλλον και την κοινωνία. Το μοντέλο διοίκησής μας έχει εξελιχθεί για να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες απαιτήσεις του ESG, εστιάζοντας στη δημιουργία αξίας μακροπρόθεσμα και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας της επιχείρησης.

- Η προσωπική ενασχόληση ενός CEO με τα θέματα που απασχολούν την κοινωνία είναι μέρος του ρόλου του/της;

H προσωπική ενασχόληση ενός CEO με κοινωνικά θέματα είναι ουσιαστικό μέρος του ρόλου του. Μέσα από αυτήν, ο CEO αποδεικνύει ηγετική ευαισθησία και δέσμευση σε θέματα που υπερβαίνουν τον επιχειρηματικό κόσμο, συνδέοντας την εταιρεία με την κοινωνία. Αυτή η στάση ενισχύει την εταιρική κοινωνική ευθύνη, βελτιώνει την εταιρική εικόνα και ενισχύει τη σχέση με το κοινό.

* Ο κ. Αγγελος Ιατρίδης είναι μέλος του CEO Clubs Greece

Περισσότερα από Forbes

CEO Clubs Greece: Αναλύοντας την ουσία και τη διαδικασία του μετασχηματισμού στο Ελληνικό επιχειρείν

Οι ραγδαίες εξελίξεις της εποχής μας, όπως καθρεφτίζονται σε πολιτικο-οικονομικό, κοινωνικό, τεχνολογικό, και ενεργειακό επίπεδο, αναπόφευκτα ωθούν τις επιχειρήσεις σε μία πορεία μετασχηματισμού (transformation).

Μαρία Ιωαννίδου (Avolta): Disruption is the new normal - Πρέπει να έχουμε ανθεκτικούς εταιρικούς οργανισμούς

Τον σχεδιασμό της Avolta (Hellenic Duty Free Shops) για την ανάπτυξη περισσότερων σημείων σε σημεία εισόδου και εξόδου της χώρας, αλλά και το νέο επενδυτικό πλάνο των 6 εκατ. ευρώ για το 2025, παρουσιάζει στο CEO Talks η κα Μαρία Ιωαννίδου, Γενική Διευθύντρια και Country Manager της εταιρείας.

Ποια είναι η υπεραξία ενός δυνατού personal leadership branding;

Το νέο MasterClass, της Σχολής Ηγετικής Πρακτικής του CEO Clubs Greece, έχει τίτλο "The Hyper Value of Personal Leadership Practice" και θα λάβει χώρα στις 14 Μαρτίου στο ClubHouse υπό την έμπειρη καθοδήγηση του Δημήτρη Μιχόπουλου, Ιδρυτή και CEO της Genius & Crazy.

Νίκος Κωστάρας, Γενικός Διευθυντής IQVIA Hellas: Mια σύγχρονη επιχείρηση είναι ενεργό μέλος της κοινωνίας

Για την πορεία της φαρμακευτικής αγοράς στην Ελλάδα και τη δράση της IQVIA Hellas μιλά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Νίκος Κωστάρας.

Τα "μυστικά" της αποτελεσματικότητας ενός ΔΣ στο επίκεντρο του School of Leadership Practice

Με ανανεωμένο στρατηγικό αφήγημα και εμπλουτισμένο πρόγραμμα ξεκινά τη νέα χρονιά η Σχολή Ηγετικής Πρακτικής (School of Leadership Practice) του CEO Clubs Greece: η εκπαιδευτική πλατφόρμα του οργανισμού που στόχο έχει να βοηθήσει CEOs και επιχειρηματίες στην Ελλάδα να αντιμετωπίσουν επιτυχώς τις προκλήσεις του σήμερα και, κυρίως, του αύριο.

Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton: Επενδύουμε στην καινοτομία και την ευελιξία

Για τις βαθιές αλλαγές που έχει φέρει η ψηφιακή μετάβαση στις σχέσεις εντός των επιχειρήσεων, στη λειτουργία και τη στρατηγική τους, μιλά ο κ. Διονύσης Τσίτος, Managing Director και Μέλος Δ.Σ. της Volton Ελληνική Ενεργειακή Α.Ε.

Ηλίας Μανούσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Kantar Ελλάδας: Οι άνθρωποί μας είναι το μεγάλο μας πλεονέκτημα

Στο επίκεντρο της αποστολής της Kantar - κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς, insights και analytics με συνεργασίες με τους 98 από τους 100 μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως - βρίσκεται η χάραξη στρατηγικών μάρκετινγκ που θα εξασφαλίσουν στους πελάτες της μία βιώσιμη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ηλίας Μανούσος.

Δρ Νίκος Πατσατζής (CEO ERGOTRAK): Συμμετέχουμε δυναμικά στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της χώρας

"Η ERGOTRAK μεταβαίνει δυναμικά στη νέα εποχή με προϊόντα και υπηρεσίες σε όλους τους τομείς που δραστηριοποιείται αλλά και νέες δραστηριότητες, όπως η αποθήκευση και η διαχείριση της ηλεκτρικής ενέργειας".

CEO Clubs Greece: Συν-δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την επίτευξη εκθετικής ηγεσίας στην Ελλάδα

Οι καταιγιστικές αλλαγές σε γεωπολιτικό, ενεργειακό, περιβαλλοντικό, δημογραφικό και τεχνολογικό επίπεδο πιέζουν τις παγκόσμιες οικονομίες και την κοινωνία ως σύνολο προς το κατώφλι μίας νέας εποχής, πολλά υποσχόμενης αλλά ταυτόχρονα "τρομακτικής" λόγω της πληθώρας αγνώστων παραμέτρων που δεν γνωρίζουμε ακόμα πώς να αντιμετωπίσουμε επιτυχώς.

Έλενα Μίχαλου (ΓΔ DIASTASIS): Προτεραιότητά μας η ανάπτυξη μακροχρόνιων σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας

"Το κύριο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι η προσέγγισή μας ως "ONE-STOP-SHOP", προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κάθε στάδιο, από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση".