Βαρδινογιάννης και Λιβανός σε συνεργασία για ανεφοδιασμό καυσίμων

Βαρδινογιάννης και Λιβανός σε συνεργασία για ανεφοδιασμό καυσίμων

Η Global Chartering, (κοινοπραξία μεταφοράς χύδην φορτίων μεταξύ της DryLog του Πήτερ Λιβανού και της ινδικής χαλυβουργίας Arcelor Mittal), ενώνει τις δυνάμεις της με την ελληνική εταιρία ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων Sekavin (εταιρία μέλος του Ομίλου Βαρδινογιάννη), με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας στον εφοδιασμό πλοίων και τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Η Global Chartering προσβλέπει στη συμβολή της Sekavin για την αναβάθμιση των διαδικασιών προμήθειας καυσίμων, τη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την προώθηση της βιωσιμότητας.

Η συνεργασία αυτή αξιοποιεί την εκτενή τεχνογνωσία της GCL σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της ναυτιλίας και το διεθνές αποτύπωμα της Sekavin, η οποία δραστηριοποιείται σε 400 λιμάνια και συνεργάζεται με περισσότερους από 200 προμηθευτές.

Οι δύο πλευρές στοχεύουν στην ενίσχυση της ασφάλειας, της αποδοτικότητας και της διαφάνειας στον εφοδιασμό καυσίμων, ενώ παράλληλα διερευνούν νέες προσεγγίσεις για τη χρήση εναλλακτικών καυσίμων, στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων για τη μείωση των εκπομπών στη ναυτιλία.

"Αυτή η συνεργασία αντικατοπτρίζει τις φυσικές συνέργειες μεταξύ των επιχειρήσεών μας και την αυξανόμενη ανάγκη για ολοκληρωμένες λύσεις στη διεθνή ναυτιλία", δήλωσε ο CEO της GCL, Γιάννης Χαραμής.

Από την πλευρά του, ο CEO της Sekavin, Σήφης Βαρδινογιάννης, σημείωσε: "Ενώνοντας τις δυνάμεις μας, ενισχύουμε τη δέσμευσή μας για τη διασφάλιση ενός σταθερού και ανθεκτικού τομέα ναυτιλιακών καυσίμων για τον στόλο και τη βιομηχανία γενικότερα".

Επίσης η Global Chartering και η Sekavin ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε περαιτέρω διερεύνηση εναλλακτικών καυσίμων και πρακτικών μείωσης εκπομπών, με τις πληροφορίες να συγκλίνουν στην αξιοποίηση βιοκαυσίμων — μιας λύσης που κερδίζει έδαφος ανάμεσα στις ναυτιλιακές εταιρείες που επιδιώκουν να περιορίσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Η Global Chartering έχει δεσμευτεί δημόσια για την επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών έως το 2050.

Ως μέρος της προσπάθειάς της για απανθρακοποίηση και βιωσιμότητα, αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι βελτιώνει την ενεργειακή απόδοση των πλοίων της μέσα από προγραμματισμένες εργασίες, στις δεξαμενές αποθήκευσης ναυτιλιακών καυσίμων, προηγμένες επιστρώσεις, χαμηλότερες ταχύτητες πλεύσης και τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς.

Γιώργος Σ. Σκορδίλης 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Ευάγγ. Μαρινάκης: "Ο "σκιώδης στόλος" θα σβήσει – το LNG και η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσουν το προβάδισμα"

Κερδισμένοι θα είναι οι εφοπλιστές που διαθέτουν σύγχρονα και αποδοτικά δεξαμενόπλοια.

Ελληνικές ναυτιλιακές στη Wall Street: Ισχυρή κερδοφορία, αλλά με αβεβαιότητες στον ορίζοντα

Καθαρά κέρδη που ξεπερνούν τα 1,8 δισ. δολάρια ανακοίνωσαν οι εισηγμένες ελληνικών συμφερόντων.

ΟΝΕΧ: Νέο πενταετές επενδυτικό σχέδιο για τη Σύρο

Κεντρικός στόχος η ολιστική ανασυγκρότηση της Βιομηχανικής Μονάδας Σύρου.

Η Ελληνική Ionic Shipping επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη και εξοπλίζει όλο τον στόλο της με το σύστημα Orca AI

Την πλήρη εγκατάσταση του συστήματος τεχνητής νοημοσύνης Orca AI στο σύνολο των πλοίων που συνθέτουν τον στόλο της ανακοίνωσε η Ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία Ionic Shipping,

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες παραμένουν πρωταγωνιστές με στόλους-γίγαντες άνω του 1 εκατ. dwt

Η ναυτιλία των Ελλήνων καταγράφει για άλλη μια χρονιά εντυπωσιακή παρουσία στις διεθνείς αγορές.

Συγκέντρωση στόλων στην ελληνική ναυτιλία – Λιγότερες εταιρείες με περισσότερα πλοία

Στα μέσα της χρονιάς καταγράφηκαν 63 ναυτιλιακές εταιρείες ελληνικών συμφερόντων με στόλους άνω των 20 πλοίων

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Σταθερή πορεία και στοχευμένες κινήσεις από τις ελληνικές ναυτιλιακές

Ο ελληνικός ναυτιλιακός κλάδος μπαίνει στο δεύτερο μισό του 2025 με εμφανή σημάδια αντοχής.

Τα Ναυπηγεία Ελευσίνας χτίζουν το μέλλον

Δεκαπέντε νέοι τεχνίτες από τη ΔΥΠΑ πιάνουν δουλειά – Μήνυμα στήριξης από Κεραμέως και Ξενοκώστα.

Η ασπίδα της ναυτιλιακής βιομηχανίας: Τι έδειξε το Συνέδριο των Πλοιοκτητών Ρυμουλκών και Υπεράκτιων Πλοίων

Στο φως μια σκληρή αλλά απαραίτητη αποτύπωση της πραγματικότητας για 4 κρίσιμους τομείς της ναυτιλίας.

Το 60% των πλοιοκτητών εκπρόθεσμο στην υποβολή στοιχείων ρύπων

Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο στις μικρότερες εταιρείες, που συχνά δεν διαθέτουν την τεχνογνωσία ή τους πόρους.

Petrofin: Η μεγάλη επιστροφή της ελληνικής τραπεζικής στη ναυτιλία

Το 2024 οι ελληνικές τράπεζες πέρασαν μπροστά στη χρηματοδότηση της ναυτιλίας.