easyBoat: Δεύτερος γύρος χρηματοδότησης για την startup του easy family of brands του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου

easyBoat: Δεύτερος γύρος χρηματοδότησης για την startup του easy family of brands του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Την έναρξη της δεύτερης καμπάνιας crowdfunding μέσω της Crowdbase ανακοίνωσε η easyBoat, μέλος της οικογένειας εμπορικών σημάτων easy®, η οποία φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στη βιομηχανία ναύλωσης σκαφών αναψυχής. Η easyBoat ιδρύθηκε το 2022 από τους Αλέξανδρο Νάστο και Συμεών Λαλαγκό, υπό την αιγίδα του Sir Στέλιου Χατζηιωάννου, ιδρυτή της easyJet και της easyGroup. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές σκαφών από διάφορους ιδιοκτήτες και μεσίτες σε μία σελίδα, προσφέροντας διαφάνεια και ευκολία στην επιλογή του ιδανικού σκάφους.

Στόχος το 1,5 εκατ. ευρώ 

Μετά την επιτυχημένη άντληση 700.000 ευρώ σε έναν προγενέστερο pre-seed γύρο χρηματοδότησης, η easyBoat επιδιώκει τώρα να σηκώσει επιπλέον από 1 έως 1,5 εκατ. ευρώ. Όπως δήλωσε στο Capital.gr ο κ. Νάστος, τα νέα κεφάλαια θα διατεθούν για τη βελτίωση της ήδη φιλικής προς τον χρήστη πλατφόρμας, την ενίσχυση της ομάδας και την ενδυνάμωση του μάρκετινγκ, μέσω στοχευμένων ψηφιακών καμπανιών, συνεργασιών και εποχιακών προωθήσεων.

Σύμφωνα με τον κ. Νάστο, οι σχεδιαζόμενες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν βελτιωμένες επιλογές πληρωμής, πρόσθετες επιλογές γλώσσας και νομίσματος, καθώς και την ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά. Παράλληλα, η easyBoat σχεδιάζει να ενισχύσει το μάρκετινγκ σε περιοχές όπου η ναυσιπλοΐα αναπτύσσεται ραγδαία και να επεκταθεί σε περιοχές υψηλής ζήτησης, εντοπίζοντας αναδυόμενα hotspot ναυσιπλοΐας και αναπτύσσοντας συνεργασίες με τοπικούς παρόχους σκαφών για να διασφαλίσει διαθεσιμότητα και ανταγωνιστική τιμολόγηση. Επίσης, η εταιρεία λανσάρει τη λειτουργία "List Your Boat", η οποία θα επιτρέπει σε μεμονωμένους ιδιοκτήτες σκαφών να προσφέρουν τα σκάφη τους στην πλατφόρμα, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για όλους.

Επέκταση σε νέες αγορές εκτός Ευρώπης 

Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την πρώτη επιτυχημένη καμπάνια crowdfunding, που προσέλκυσε 141 επενδυτές - τον υψηλότερο αριθμό που έχει σημειωθεί ποτέ στην Crowdbase - η easyBoat αύξησε τον στόλο της από 10.000 σε 50.000 σκάφη και εισήγαγε νέες δυνατότητες, όπως σύγκριση τιμών και αντιστοίχιση πτήσεων. Αυτές οι καινοτομίες συνέβαλαν στη ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας και την αύξηση των εσόδων της, με την εταιρεία να προβλέπει κλείσιμο του 2024 με 1,2 εκατ. ευρώ σε ακαθάριστη αξία κρατήσεων (GBV), από 128.000 ευρώ το 2023.

Σήμερα, η easyBoat έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο δυναμικές πλατφόρμες στις αγορές της Μεσογείου, όπου η ζήτηση για ενοικίαση σκαφών είναι σταθερά υψηλή. Η εταιρεία διαθέτει σημαντική δραστηριότητα σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Κροατία, η Ιταλία, η Ισπανία και η Τουρκία. Σύμφωνα με τον κ. Νάστο, η εταιρεία εξετάζει, παράλληλα, την επέκτασή της σε νέες αγορές εκτός Ευρώπης, παρακολουθώντας την αυξημένη ζήτηση και αναλύοντας τις τάσεις σε άλλες ηπείρους.


 

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στη Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.

Τα νέα καταστήματα των μεγαλύτερων λιανεμπόρων στην Ελλάδα - Άφιξη Nike στη Στοά Αρσακείου

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου λειτούργησαν 28 νέα καταστήματα στις βασικές εμπορικές αγορές της Αθήνας.

kleesto: Από την Ελλάδα στο Μαϊάμι και στην Καραϊβική η start up που αυτοματοποιεί τον τουρισμό

Η εταιρεία αναμένεται σύντομα να ανακοινώσει μια νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του yachting.

Cosmos Sport: Από ένα κατάστημα 40 τετραγωνικών το ’82, όμιλος 200 εκατομμυρίων το ‘24

Φέτος το έμψυχο δυναμικό του Cosmos Group αγγίζει τα 2.000 άτομα ενώ στο πλάνο για τα έτη 2025-2029 είναι να ανοίγει 10 καταστήματα ετησίως σε Ελλάδα και Κύπρο.

Κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτου που μπήκαν με αξιώσεις στην ελληνική αγορά - Τα μερίδια των "παικτών"

Μερίδια από τις ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων αποσπούν το τελευταίο διάστημα οι κινεζικές.

Η OpenAI απειλεί τα "παραδοσιακά" έσοδα της Google

Τα έσοδα από την Google Search πιθανόν θα μειωθούν μακροπρόθεσμα λόγω των νέων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Fund Managers: Γιατί το 2025 θα είναι καλύτερο για τις ελληνικές startups

Το ελληνικό οικοσύστημα startups παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη και αυξανόμενες προοπτικές.