Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Νομικό πλήγμα για την McDonald's στην Ευρώπη: Έχασε την πλήρη χρήση του σήματος "Big Mac"

Η αμερικανική αλυσίδα φαστ φουντ McDonald's δεν έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί τον όρο "Big Mac" για προϊόντα πουλερικών καθώς δεν είχε κάνει χρήση του σε αυτά για πέντε συνεχόμενα χρόνια, αποφάνθηκε σήμερα Τετάρτη το δεύτερο Ανώτερο Δικαστήριο της Ευρώπης, σε νομική διαμάχη που έχει ο αμερικανικός γίγαντας με την ιρλανδική Supermac's.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου στο Λουξεμβούργο εστίασε στο αίτημα της Supermac's το 2017 να ανακαλέσει τη χρήση της εμπορικής ονομασίας "Big Mac" από τη McDonald, την οποία η αμερικανική εταιρεία είχε καταχωρίσει το 1996 για προϊόντα κρέατος και πουλερικών που παρέχονται στα εστιατόρια της.

Σε πρώτη φάση το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (European Union Intellectual Property Office - EUIPO) είχε απορρίψει την αίτηση ανάκλησης της Supermac's αποδίδοντας στη McDonald's τη χρήση του όρου σε σάντουιτς με τόσο με κρέας όσο και με κοτόπουλο, με αποτέλεσμα η ιρλανδική εταιρεία να αμφισβητήσει την απόφαση.

Σημειώνεται ότι η Supermac's, η οποία άνοιξε τα πρώτα της εστιατόρια στο Γκάλγουεϊ το 1978, προσφέρει μπέργκερ με βοδινό και κοτόπουλο, καθώς και τηγανητές κοτομπουκιές και σάντουιτς.

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ απέρριψε τη θέση της McDonald's και ακύρωσε εν μέρει την απόφαση του EUIPO.

Οι δικαστές έκριναν ότι η McDonald's "χάνει το εμπορικό σήμα της Big Mac στην ΕΕ αναφορικά με τα προϊόντα πουλερικών", αναφέροντας ότι "η εταιρεία δεν απέδειξε πραγματική χρήση της ονομασίας εντός συνεχούς περιόδου πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε σχέση με ορισμένα αγαθά και υπηρεσίες".

Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού της εξέλιξης από το Reuters.

Η απόφαση πάντως μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης Court of Justice of the European Union), το ανώτατο νομικό όργανο της Ευρώπης.

Περισσότερα από Forbes

Η νέα Intralot στο Χρηματιστήριο: Ένας διεθνής παίκτης με ελληνική σφραγίδα

Η ολοκλήρωση της ΑΜΚ και η εξαγορά της Bally’s International σηματοδοτούν μια νέα εποχή.

Στα ύψη ο δείκτης του κραγιόν: Τι κερδίζουν Hondos Center, Sephora, Galerie de Beauté, Kiko Milano και Dust+Cream

Οι πέντε κορυφαίες αλυσίδες καλλυντικών ελέγχουν πάνω από το ένα τρίτο της αγοράς των 1,39 δισ. ευρώ.

Η Lufthansa ποντάρει στην Τεχνητή Νοημοσύνη για να κόψει 4.000 θέσεις εργασίας

ΑΙ και ψηφιοποίηση στο επίκεντρο της στρατηγικής αναστροφής του Ομίλου.

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών.

TotalEnergies: Deal για πώληση του 50% του χαρτοφυλακίου ηλιακής ενέργειας στη Β. Αμερική - Στα $950 εκατ. το τίμημα

Συνολικά η πώληση περιλαμβάνει 47 περιουσιακά στοιχεία ηλιακής ενέργειας.

Jackaroo: Οι ουρές της Gen Z και η εκτίναξη των κερδών – Τι εισπράττει η Vivartia

Στα 7,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Red Meat Α.Ε. πίσω από τα Jackaroo. Ο μηδενικός δανεισμός, το γεμάτο ταμείο και το ασυναγώνιστο περιθώριο κέρδους.

Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Έντονος ανταγωνισμός και νέοι "παίκτες" στην αγορά

Ηλεκτρικά οχήματα "made in China" προκαλούν… μποτιλιάρισμα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει η βίζα εργασίας των 100.000 δολαρίων στις ΗΠΑ για τον τεχνολογικό κλάδο

"Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρεία που έχω επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια που να μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό".

Energean Ελλάδας: Ζημίες και προσωρινό στοπ στην παραγωγή του Πρίνου - Στροφή 1 δισ. σε αποθήκευση CO₂ και πράσινη καινοτομία

Το ενεργειακό αποτελεί θηλιά για την εταιρεία καθώς αυξάνει υπερβολικά το κόστος παραγωγής, εκτινάσσοντας στα ύψη τις ζημιές.

Volvo: Το σχέδιο για την παραγωγή αυτοκινήτων από ανακυκλώσιμα υλικά

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.