Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Μασούτης, Lidl, ΑΒ Βασιλόπουλος: Ποια στελέχη έφυγαν και ποια ήρθαν στις τρεις μεγάλες αλυσίδες

Του Γιώργου Λαμπίρη

Αρκετές αποχωρήσεις υψηλόβαθμων στελεχών έχουν καταγραφεί το τελευταίο διάστημα σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ της χώρας. Χαρακτηριστική και ίσως πιο πρόσφατη είναι η αποχώρηση του μέχρι πρότινος διευθυντή marketing της Μασούτης, Γιάννη Καλαϊτζάκη. Η συγκεκριμένη αποχώρηση που αποτελεί όπως πληροφορούμαστε προσωπική επιλογή του γενικού διευθυντή της επιχείρησης, Θεόδωρου Γεροστεργιούδη, αποτελεί μία ακόμα στο παζλ που έχει σχηματιστεί τα τελευταία χρόνια με διαδοχικές απομακρύνσεις ή αποχωρήσεις στελεχών από τη θέση του διευθυντή marketing.

Η αρχή έγινε με τον Σταμάτη Δαυίδ, ο οποίος μετά από τεσσερισήμισι χρόνια βρέθηκε εκτός εταιρείας, έχοντας προηγουμένως θητεύσει στη θέση του διευθυντή διαφήμισης Ελλάδας και Κύπρο για λογαριασμό της Lidl. Ακολούθησε η Μαριάννα Σαμαρά, η οποία παρέμεινε στην εταιρεία για χρονικό διάστημα που δεν υπερέβη τους δέκα μήνες, ενώ είχε προηγηθεί η θητεία της στην Ιωνική Σφολιάτα ως διευθύντρια μάρκετινγκ. Η ίδια αντικαταστάθηκε από τον Σάββα Τορτοπίδη, ένα στέλεχος με μακρά θητεία στον Μασούτη από το 1999. Ο Σ. Τορτοπίδης αναλαμβάνοντας στην πορεία καθήκοντα διευθυντή πληροφορικής αλλά και ψηφιακού μετασχηματισμού, μετά την αποχώρηση της Μαριάννας Σαμαρά επιφορτίστηκε και με τα καθήκοντα της διεύθυνσης μάρκετινγκ, για να αποχωρήσει εν τέλει από τη Μασούτης τον Φεβρουάριο του 2023 μετά από 24 χρόνια επαγγελματικής πορείας στη Μασούτης. Τέταρτος κατά σειρά διευθυντής μάρκετινγκ ήταν ο Γιάννης Καλαϊτζάκης, που ανέλαβε τον Ιούλιο του 2023 και παρέμεινε έως και τον Μάρτιο του 2024, με την αποχώρησή του να γίνεται επίσημα γνωστή στο εσωτερικό της εταιρείας την Παρασκευή 22 Μαρτίου. O Γ. Καλαϊτζάκης είχε συνεργαστεί προηγουμένως τόσο με την Public ως επικεφαλής του τομέα trade marketing, ακολούθως συνεργάστηκε με τον κυπριακό όμιλο Photos Photiades ως marketing manager και ακολούθως ως επικεφαλής μάρκετινγκ και e-commerce της εταιρείας Dust+Cream. 

Η αποχώρηση Σταυρινού από τη Lidl

Ωστόσο, η Μασούτης δεν αποτελεί τη μοναδική περίπτωση όπου έχουν καταγραφεί αποχωρήσεις καθότι σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ένα ακόμη στέλεχος της αγοράς, ο Σταύρος Σταυρινός, αποχώρησε την περασμένη Παρασκευή από τη Lidl Ελλάς. Διατηρούσε καθήκοντα υπεύθυνου εξωτερικής επικοινωνίας της αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Lidl Ελλάς. Ο Σταύρος Σταυρινός συνεργαζόταν με τη Lidl Ελλάς από τον Μάρτιο του 2019. Πριν από τη Lidl Ελλάς είχε θητεύσει ως senior client planning and operations manager της διαφημιστικής εταιρείας, Admine. 

Η κινητικότητα στην ΑΒ Βασιλόπουλος

Κινητικότητα ωστόσο σημειώνεται και στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς από τις αρχές Μαρτίου ανέλαβε καθήκοντα ο νέος CFO της αλυσίδας, Βασίλης Χατζηχριστόφας, προερχόμενος από τη θέση του οικονομικού διευθυντή Νοτιοανατολικής Ευρώπης της ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas. Ο Βασ. Χατζηχριστόφας θα διαδεχθεί την Ελένη Αγγέλου, η οποία ήταν εκείνη που κλήθηκε προσωρινά να αντικαταστήσει τον πρώην πρόεδρο και οικονομικό διευθυντή της εταιρείας, ο οποίος είχε δηλώσει παραίτηση για προσωπικούς λόγους τον Σεπτέμβριο του 2023. Πρόσφατα έγινε γνωστό ότι αποχωρούν από την αλυσίδα στελέχη με πολυετή παρουσία σε αυτήν, όπως ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director της AB Βασιλόπουλος, λόγω συνταξιοδότησης, αλλά και ο Βαγγέλης Βασιλείου, Οperations Services Director της εταιρείας. 

Περισσότερα από Forbes

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Prodea Investments: Πώς θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια από την πώληση "μαμούθ" 1,25 δισ. ευρώ;

Επενδύσεις 340 εκατ. ευρώ στον τουρισμό πολυτελείας, αποπληρωμή δανεισμού και νέος "βραχίονας" στα logistics.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Σούπερ μάρκετ: Τι δείχνει το ταμείο στο εννεάμηνο - Τουρισμός και homing φέρνουν νέο ρεκόρ

Ο τζίρος των αλυσίδων έφτασε τα 10,51 δισ. ευρώ, με τα νησιά να καταγράφουν διψήφια αύξηση και τους καταναλωτές να επενδύουν όλο και περισσότερο στην κατανάλωση εντός σπιτιού.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.