Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Efood: Mε δικό της brand στη λιανική αντί των Kiosky’s

Του Γιώργου Λαμπίρη

Σε διαδικασία να μετατρέψει τα καταστήματα Kiosky’s σε efood προχωράει κατά πληροφορίες ο όμιλος Delivery Hero, ο οποίος εκτός από την πλατφόρμα efood διαχειρίζεται και τη Delivery Hero Dmart Greece, κάτω από την οποία βρίσκεται η υπηρεσία διανομής προϊόντων σούπερ μάρκετ και λοιπών αγαθών λιανικής, efood. Πρόκειται για μία κίνηση που θα έρθει σε συνέχεια της εξαγοράς της ΙΝΚΑΤ Α.Ε, εταιρεία υπό την οποία βρίσκονταν τα convenience stores Kiosky’s και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Μούχαλη. Θυμίζουμε ότι μαζί με την Ινκατ είχαν επίσης εξαγοραστεί η πλατφόρμα διανομών delivery.gr καθώς και την Άλφα Διανομές αλλά και την πλατφόρμα e-table. 

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών

Ενδεικτικό των προθέσεων της Delivery Hero ήταν ότι τον περασμένο Νοέμβριο προχώρησε στην συγχώνευση της Dmart Greece με την ΙΝΚΑΤ Α.Ε. με απορρόφηση της δεύτερης από την πρώτη, προκειμένου να ενοποιήσει τις λειτουργίες των δύο εταιρειών. Με την κίνηση να επανασυστήσει τα Kiosky’s η Delivery Hero θα δημιουργήσει ένα νέο ισχυρό εμπορικό σήμα στον τομέα των convenience stores στην Ελλάδα, έναν κλάδο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό ο οποίος κυριαρχείται από την ΑΒ Βασιλόπουλος και την ΟΚ! Anytime Market και ταυτόχρονα αναπτύσσονται με ταχείς ρυθμούς ο όμιλος Metro με τα franchise καταστήματα, My market Local αλλά και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. 

Να θυμίσουμε ότι η υπηρεσία delivery efood όπως λειτουργεί σήμερα, υπόσχεται την παράδοση παραγγελιών σε λιγότερη από μισή ώρα από τη στιγμή καταχώρησης της παραγγελίας στην πλατφόρμα της. Με την αλλαγή της ονομασίας των Kiosky’s σε efood θα δημιουργηθεί ένα ισχυρό δίκτυο με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία υπό κοινό brand στην ελληνική αγορά. Το δίκτυο των Kiosky’s στο τέλος του 2022 απαρτιζόταν από 63 καταστήματα.

Στο τέλος του 2022 η ΙΝΚΑΤ είχε κύκλο εργασιών 61,31 εκατομμυρίων ευρώ από 56,27 εκατομμύρια ευρώ το 2021, ενώ κατέγραψε ζημίες μετά από τους φόρους που ανήλθαν στα 6,47 εκατομμύρια ευρώ από 2,66 εκατομμύρια ευρώ. 

Αντίστοιχα στο τέλος του 2022 ο κύκλος εργασιών για τη Delivery Hero Dmart ήταν 18,31 εκατομμύρια ευρώ από 5,14 εκατομμύρια ευρώ το 2021 με ζημίες μετά από τους φόρους 8,13 εκατομμύρια ευρώ από 3,3 εκατομμύρια ευρώ. 

Η επέκταση της efood στο last mile

Tην ίδια στιγμή η efood ανακοίνωσε ότι επεκτείνεται και στο last mile εντός της χρονιάς που διανύουμε. Η φετινή χρονιά σύμφωνα με την εταιρεία θα αποτελέσει για το efood το έτος ανάπτυξης της νέας υπηρεσίας efood last mile, η οποία θα επιδιώξει να δώσει λύση για τα καταστήματα που θα μπορούν να παραδίδουν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές άμεσα, χωρίς να έχουν απαραίτητα συνεργασία με την πλατφόρμα του efood.

Επί της ουσίας efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα του efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων του efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσα το efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους, είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

 

Περισσότερα από Forbes

Αύξηση εσόδων και στρατηγικές επενδύσεις οδηγούν τη Regency Entertainment στην επόμενη ημέρα της αγοράς καζίνο

Την ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά καζίνο διατηρεί και φέτος η Regency Entertainment.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Επενδύσεις - μαμούθ στις ευρωπαϊκές start ups

Η έκθεση "State of European Tech 2025" καταγράφει την έξοδο από μια περίοδο διεθνούς επενδυτικής ύφεσης.

Finthesis: Ισχυρή ανοδική τροχιά για την one stop shop στεγαστικών

Η διαμεσολάβηση δανείων κερδίζει γρήγορα έδαφος στην αγορά, καθώς απαλλάσσει τους υποψήφιους δανειολήπτες από χρονοβόρες έρευνες, ραντεβού και γραφειοκρατία.

Frezyderm: Ελληνικά δερμοκαλλυντικά σε 50 χώρες - Πού "ανεβάζει" μερίδια

Στα 62,20 εκατ. ευρώ ανήλθε ο κύκλος εργασιών της εταιρείας των Γιάννη και Ευθύμιου Αναστασίου. Το αυξημένο κόστος α’ υλών που πίεσε τα περιθώρια κέρδους και η σημαντική μείωση δανεισμού.

Πως η ΔΕΗ θα γίνει μέχρι το 2028 η πιο κερδοφόρα εταιρεία στην Ελλάδα

Με στόχο EBITDA 2,9 δισ. ευρώ, καθαρά κέρδη 900 εκατ. ευρώ και μέρισμα 1,2 ευρώ/μετοχή το 2028, ο Γ. Στάσσης περιέγραψε έναν όμιλο που πλέον παίζει σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η είσοδος της ΔΕΗ στη σταθερή τηλεφωνία αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς

Σταδιακά το επόμενο διάστημα αναμένεται να περάσει σε συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και τηλεπικοινωνιών.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.