Το gamification μέλλον της fintech και της τραπεζικής: 5 μαθήματα από το iGaming

Το gamification μέλλον της fintech και της τραπεζικής: 5 μαθήματα από το iGaming

Της Meaghan Johnson

Το gamification είναι εδώ και πολύ καιρό ένας τομέας ενδιαφέροντος για τις τράπεζες και τις εταιρείες fintech ως μέθοδος για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και την αύξηση της συμμετοχικής "εμπλοκής” τους.

Οι τράπεζες και οι fintech οι οποίες έχουν κάνει το gamification μέρος του UX (εμπειρίας πελάτη) και της προσφοράς προϊόντων τους, όπως οι Bunq Ikano και Monobank, συνήθως χρησιμοποιούν λοταρίες, κληρώσεις επάθλων και τρόπαια για να αυξήσουν τη συμμετοχή στις εφαρμογές ή στις λειτουργίες καρτών και πληρωμών.

Από την άλλη πλευρά, οι fintechs και οι τράπεζες οι οποίες εστιάζουν στις μικροεπενδυτές επιλέγουν τους πίνακες κατάταξης ως την κύρια τακτική gamification. Παρά τα συγκεκριμένα παραδείγματα, η ενσωμάτωση του gamification ως μέρος του UX και της προσφοράς προϊόντων εξακολουθεί να αποτελεί ακόμη καινοτομία στο πεδίο της fintech και στις τραπεζικές συναλλαγές. Στο μέλλον, το gamification πρέπει να υπερβεί τα σημερινά του όρια προκειμένου οι εταιρείες να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητά τους σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό ψηφιακό χώρο.

Μαθήματα από το iGaming

Χωρίς ένα σαφές σχέδιο για το gamification, οι τράπεζες και οι fintechs μπορούν και πρέπει να αναζητήσουν έμπνευση σε "παρακείμενους” κλάδους δραστηριότητας. Στο πρόσφατο συνέδριο του Forbes Cyprus, με θέμα "Future of Fintech" στη Λεμεσό της Κύπρου, ο Uri Poliavich, διευθύνων σύμβουλος της Soft2Bet, έριξε φως στο τι μπορεί να μάθει ο χρηματοοικονομικός κλάδος από τη χρήση του gamification από τη βιομηχανία iGaming.

Ο Poliavich στάθηκε ιδιαίτερα στην αποτελεσματικότητα της παρακίνησης μέσω κινήτρων, μιας στρατηγικής η οποία έχει αποφέρει σημαντική επιτυχία στην προσέλκυση χρηστών στο gaming και είναι πολλά υποσχόμενη και για το fintech. Ο Polavich πιστεύει ότι τώρα είναι η ώρα για τις παραδοσιακές τράπεζες να υιοθετήσουν μια στρατηγική gamification για να παραμείνουν μέσα στις εξελίξεις και τόνισε: "Σήμερα το fintech αφορά τη νεοτραπεζική, την προσαρμογή και την εξειδίκευση σε νέες τεχνολογίες που αντικαθιστούν τα καταστήματα λιανικής. Μια γενιά χρηστών προτιμά να "παιχνιδοποιεί” την εμπειρία και εδώ είναι το iGaming και ειδικά η Soft2Bet, βρίσκονται στη διασταύρωση ικανοποίησης πολλών διαφορετικών αιτημάτων".

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Poliavich τόνισε πέντε κρίσιμα μαθήματα για το fintech και την τραπεζική:

-Οι πλατφόρμες iGaming είναι έμπειρες στη χρήση τεχνικών gamification για να κρατούν τους χρήστες αφοσιωμένους. Η ενσωμάτωση προκλήσεων, παρακολούθησης προόδου και ανταμοιβών για δραστηριότητες χρηματοοικονομικής και τραπεζικής μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την αφοσίωση των χρηστών. Αυτή η προσέγγιση καθιστά τη χρηματοοικονομική διαχείριση πιο διαδραστική και προσθέτει διασκέδαση, μετατρέποντας βαρετές εργασίες όπως η αποταμίευση ή ο προϋπολογισμός εξόδων σε πιο ελκυστικές δραστηριότητες.

-Το iGaming υπερέχει στην καταγραφή χρόνου χρήσης της οθόνης μέσω της ενσωμάτωσης χαρακτηριστικών gamification, τοπικής προσαρμογής και προσαρμογής για τη δημιουργία μιας πιο δυναμικής και συναρπαστικής εμπειρίας για τους χρήστες. Οι εφαρμογές Fintech μπορούν να υιοθετήσουν παρόμοιες στρατηγικές για να γίνουν συχνός προορισμός για τους χρήστες. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προσφορά οικονομικών ειδήσεων, διαδραστικών εργαλείων προϋπολογισμού ή εκπαιδευτικού περιεχομένου το οποίο να είναι ενημερωτικό και ελκυστικό, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή.

-Η ποικιλία των χαρακτηριστικών του iGaming, όπως τα επιτεύγματα, οι ανταμοιβές και τα διαδραστικά στοιχεία, είναι κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία του. Η fintech θα μπορούσε να ενσωματώσει παρόμοια χαρακτηριστικά για να κάνει τη χρηματοοικονομική διαχείριση πιο δυναμική. Για παράδειγμα, η εισαγωγή σημάτων για την επίτευξη στόχων αποταμίευσης ή διαδραστικών σεναρίων για χρηματοοικονομικό σχεδιασμό θα μπορούσε να προσθέσει ένα ελκυστικό επίπεδο στην εμπειρία χρήστη.

-Η χρήση AI στο iGaming για εξατομικευμένο περιεχόμενο και βελτιστοποίηση των εμπειριών των χρηστών μπορεί να είναι ένα πολύτιμο μάθημα για τις fintech. Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, οι εφαρμογές fintech μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες χρηματοοικονομικές συμβουλές, να προβλέπουν τις ανάγκες των χρηστών με βάση τις συνήθειες δαπανών τους και να προτείνουν σχετικά χρηματοοικονομικά προϊόντα. Αυτό το επίπεδο προσαρμογής μπορεί να οδηγήσει σε ένα πιο διαισθητικό και υποστηρικτικό "ταξίδι" για τον χρήστη.

-Οι πλατφόρμες iGaming είναι ειδικευμένες στην προσαρμογή στις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των χρηστών, μια στρατηγική η οποία μπορεί να ωφελήσει σημαντικά τον κλάδο της Fintech. Αναλύοντας τα δεδομένα των χρηστών, οι εφαρμογές fintech μπορούν να προσαρμόσουν τις υπηρεσίες τους ώστε να ταιριάζουν με μεμονωμένες προτιμήσεις, είτε πρόκειται για επιλογές επένδυσης, είτε για κατηγορίες δαπανών ή μεθόδους αποταμίευσης. Αυτό το επίπεδο ανταπόκρισης μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη συνολική εμπειρία και ικανοποίηση του χρήστη.

Σκεφτείτε σαν Netflix, όχι σαν τράπεζα

Το 2024, οι επιλογές των καταναλωτών για τράπεζες και fintech είναι στο υψηλότερο επίπεδο και με την άνοδο του "ενσωματωμένου finance", οι επιλογές των πελατών αναμφίβολα θα αυξηθούν.

Από την έναρξη της επανάστασης των neobank και των fintech στις αρχές της δεκαετίας του 2010, σχεδόν όλα τα καταναλωτικά τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες έχουν ψηφιοποιηθεί. Οι καταναλωτές έχουν στραφεί σταδιακά σε πολυτραπεζικές ή fintech σχέσεις.

Αυτές οι τάσεις και οι σημαντικές αλλαγές στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες σημαίνουν ότι τα διακυβεύματα είναι υψηλότερα από ποτέ για τη διατήρηση πελατών και για τα έσοδα. Μια έξυπνη στρατηγική gamification μπορεί να διαχωρίσει ένα εμπορικό brand από το διπλανό του.

Οι τράπεζες και οι fintechs πρέπει να αρχίσουν να σκέφτονται την εμπειρία του πελάτη τους δια μέσου της οπτικής γωνίας μιας… Netflix και όχι μιας παραδοσιακής τράπεζας.

THE FUTURE OF DRIVING

Οταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Περισσότερα από Forbes

Το βραχυκύκλωμα στο έργο του γρήγορου ίντερνετ (UFBB) και οι λύσεις που αναζητούνται

Σε πρόβλημα για γερούς λύτες εξελίσσεται το μεγάλο έργο UltraFast BroadBand, που στοχεύει στη δημιουργία υποδομών για υψηλές ταχύτητες ίντερνετ σε ορεινές και αγροτικές περιοχές.

Πώς η Duolingo θέλει να αλλάξει την εκπαίδευση μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Ο δισεκατομμυριούχος ιδρυτής της εταιρείας θέλει να μετατρέψει την εφαρμογή σε έναν αυτοματοποιημένο AI δάσκαλο.

Πώς να "γονατίσεις" έναν "μονόκερο"

Απλήρωτοι λογαριασμοί, ανεκτέλεστες συμβάσεις και μια συνάντηση-Βατερλό με την Nvidia, έτσι ο Emad Mostaque "τορπίλισε" την Stability AI.

Τεχνητή νοημοσύνη: Υπάρχει πράγματι ένα "πρόβλημα" $600 δισ.;

Η Sequoia Capital άνοιξε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το χρονοβόρο και περιπετειώδες project της ΤΝ.

UBITECH: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που φέρνει την τεχνητή νοημοσύνη στο Δημόσιο

Μετά τους Ψηφιακούς Βοηθούς "mAigov" και "mAiGreece", η εταιρεία ελπίζει ότι θα μπορέσει να προσφέρει λύσεις και στο κομμάτι της κοινωνικής ασφάλισης.

Το μεγάλο μπαράζ της Κίνας στη μάχη των τσιπ

Η τεχνολογία των ημιαγωγών αποτελεί ένα από τα βασικά πεδία μάχης του σινο-αμερικανικού εμπορικού πολέμου.

Η τεχνητή νοημοσύνη παρασύρει τον πλανήτη προς μια ενεργειακή κρίση

Τα data centers και τα δίκτυα μεταφοράς είναι ο βασικός "καταναλωτής" ενέργειας παγκοσμίως.

Το Starlink του Έλον Μασκ κερδίζει έδαφος στην ελληνική αγορά ίντερνετ

Σε έναν υπολογίσιμο παίκτη στην εγχώρια αγορά παροχής διαδικτύου εξελίσσεται σταδιακά το Starlink, το δορυφορικό ίντερνετ, το οποίο προσφέρεται από την SpaceX.

Πόσο έπεσε η αξία των κορυφαίων fintech startups μετά το "μαχαίρι" στις χρηματοδοτήσεις

Όπως σε κάθε "φούσκα" που σκάει, ορισμένες μειώσεις είναι πολύ μεγάλες: 79% για την Klarna και 74% για την Chime.

Neuralink: Πώς ο Elon Musk ανοίγει το "Κουτί της Πανδώρας" με τα εμφυτεύματα στον εγκέφαλο

Η έλλειψη διαφάνειάς του παραβιάζει επιστημονικούς - ηθικούς κανόνες και θέτει σοβαρά ερωτήματα.