Μάριος Ηλιόπουλος: Ποιος είναι ο νέος ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ

Μάριος Ηλιόπουλος: Ποιος είναι ο νέος ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ

Ο ιδιοκτήτης της Seajets, Μάριος Ηλιόπουλος, θα προσθέσει στο χαρτοφυλάκιο του, την ομάδα της ΑΕΚ, όπως έγινε γνωστό από την ανακοίνωση του Δημήτρη Μελισσανίδη.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος, ανήκει στην νέα γενιά Ελλήνων εφοπλιστών που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται οικογενειακώς στα δεξαμενόπλοια, ενώ πλέον είναι ιδιαίτερα ενεργός στην ελληνική ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα. 

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της VesselsVaue, η εταιρεία διαθέτει έναν στόλο 34 πλοίων – στη συντριπτική πλειονότητα ταχύπλοα -  με την αξία στόλου να αποτιμάται στα 200 εκατ. δολάρια, χωρίς ωστόσο να συμπεριλαμβάνονται όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας. 

Ο "Super Mario", όπως είναι το παρατσούκλι του λόγω της αγάπης και της συμμετοχής του σε αγώνες ράλι, μυήθηκε στην θάλασσα από τον πατέρα του Παναγιώτη, ο πρώτος  που νηολόγησε υδροπτέρυγα και ταχύπλοα σκάφη στο Αιγαίο. Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με καταγωγή από τα Λογγά Μεσσηνίας ασχολήθηκε με τη ναυτιλία για πρώτη φορά το 1958, επενδύοντας στα φορτηγά πλοία.

Ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει αποχωρήσει εδώ και δύο χρόνια από τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, αφού ήρθε σε σύγκρουση με τη διοίκηση του Συνδέσμου και κυρίως με τον όμιλο Attica και με δική του πρωτοβουλία έχει ιδρύσει νέου Συνδέσμου Ταχυπλόων και Κρουαζιερόπλοιων. Μαζί του στο εγχείρημα αυτό, η Alpha Lines του ακτοπλόου Αντώνη Αγαπητού και οι Ανδριώτες αδελφοί, Δημήτρης και Γιώργος Στεφάνου της Golden Star Ferries, με ένα πλοίο τους.

Το 2023 ήταν πίσω και μπροστά από τις σαρωτικές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα σε σχέση με την προσπάθεια εμπόδισης απορρόφησης της ΑΝΕΚ από τον όμιλο της Attica.

Τον Φεβρουάριο του 2023, ο Μάριος Ηλιόπουλος συναντήθηκε με τον πρόεδρο της Τουρκίας, Ταγίπ Ερντογάν στην Άγκυρα και με τον τότε υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας, Μεβλούτ Τσαβούσογλου, με αφορμή τη δωρέα του μετά τους σεισμούς στη γειτονική χώρα.

Διαβάστε ακόμη

* Αποχωρεί από την ΑΕΚ ο Δ. Μελισσανίδης - Την παραδίδει στον εφοπλιστή Μάριο Ηλιόπουλο

Περισσότερα από Forbes

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

SPOROS Platform: Κινητοποιεί επενδύσεις €60 εκατ. για την Κυκλική Μετάβαση της πραγματικής οικονομίας

Στόχος της ομάδας είναι να κλείσει deals που έχουν ωριμάσει σε βάθος χρόνου, με επενδύσεις συνολικού ύψους έως 30 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

Ελλάκτωρ: Ξεκινά η μετάβαση σε εταιρεία ακινήτων και υποδομών τουρισμού

Ακίνητα φιλοξενίας και η ανάπτυξη της Μαρίνας Αλίμου θα βρεθούν στο επίκεντρο της διοίκησης το επόμενο διάστημα.

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Σημαντικά τα οφέλη από έργα ύψους 2 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Η θυγατρική ΤΕΡΝΑ υλοποιεί δύο σημαντικά "τοπόσημα" στην έκταση του πρώην αεροδρομίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Νιτσιάκος: Ιστορικά κέρδη και τζίρος άνω των 500 εκατ.

Αυξημένα έσοδα στα 527,4 εκατ. το 2024 με αύξηση κερδών 40%. Τα μερίδια και τι λέει ο ορκωτός. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου και οι εταιρείες holding της οικογένειας.

Τα ψεύδη του Μασκ για τα αυτόνομα οχήματα της Tesla του γυρίζουν μπούμερανγκ

Τα νομικά προβλήματα δεν έχουν ακόμη τεράστιο οικονομικό αντίκτυπο στην Tesla, αλλά "πληγώνουν" τη φήμη της.

Εμπορευματικά κι επιχειρηματικά κέντρα 500 εκατ. ευρώ προχωρούν σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Προχωρούν οι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση εκτάσεων άνω των 1.000 στρεμμάτων μέσω της μετατροπής τους σε "κόμβους" διαμετακομιστικού εμπορίου