ΔΕΗ blue – Visa: Νέα συνεργασία με προνόμια για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων

ΔΕΗ blue – Visa: Νέα συνεργασία με  προνόμια για τους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων

Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η Visa, παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές πληρωμές, ανακοινώνουν συνεργασία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης μέσω κινήτρων για οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων. 

Συγκεκριμένα, η ΔΕΗ blue, στο πλαίσιο των δράσεων "Re charge | Re ward” και σε συνεργασία με την Visa, προσφέρει την δυνατότητα στους οδηγούς που είναι μέλη της εφαρμογής PPC blue να φορτίζουν και να κερδίζουν απευθείας πίστωση στο ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), πληρώνοντας με χρεωστικές, πιστωτικές ή προπληρωμένες κάρτες Visa που έχουν συνδέσει με την εφαρμογή PPC blue. Όσο αυξάνονται οι kWh που φορτίζει ο χρήστης κάθε μήνα, αντίστοιχα μεγαλώνει και το ποσό επιβράβευσης. Έτσι, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν επιβράβευση έως 14€ κάθε μήνα και να την αξιοποιούν για τις επόμενες φορτίσεις των οχημάτων τους, μέσα από το μεγαλύτερο δημόσιο δίκτυο φορτιστών ΔΕΗ blue. 

Οι χρήστες της εφαρμογής PPC blue μπορούν να βλέπουν ανά πάσα στιγμή τις αντίστοιχες επιβραβεύσεις, στην νέα ενότητα PPC blueDeals .

Οι οδηγοί μπορούν να φορτίζουν το όχημά τους πληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και με την ασφάλεια που παρέχει το δίκτυο πληρωμών της Visa, μέσα από το ευρύ δίκτυο δημόσιων φορτιστών ΔΕΗ blue, σε περισσότερα από 2.200 σημεία δημόσιας φόρτισης, εκ των οποίων περισσότερα από 270 σημεία ταχυφόρτισης (DC) ισχύος έως 300 kW πανελλαδικά. 

Με την εφαρμογή PPC blue, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να εντοπίζουν, γρήγορα και εύκολα, το πλησιέστερο σημείο φόρτισης, να κάνουν κράτηση του διαθέσιμου ταχυφορτιστή που τους εξυπηρετεί, να φορτίζουν πληρώνοντας με το ψηφιακό τους πορτοφόλι (digital wallet), καθώς και να οργανώνουν τα ταξίδια τους, προγραμματίζοντας στάσεις και χρόνο φόρτισης μέσα από την ενότητα PPC blueTrips. Επιπλέον, μπορούν να συνδέουν τον ιδιωτικό φορτιστή στο προφίλ τους προκειμένου να διαχειρίζονται τις ιδιωτικές φορτίσεις στο σπίτι ή την εργασία τους.

Τα μέλη της εφαρμογής PPC blue, μπορούν, επίσης, να συμμετέχουν σε προγράμματα επιβράβευσης, όπως η δράση "Re charge | Re ward με κάρτες Visa”, και να απολαμβάνουν  μοναδικά προνόμια που θα βρουν στη νέα ενότητα PPC blueDeals.

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση στοχεύει να κυκλοφορούν τουλάχιστον 30 εκατομμύρια αυτοκίνητα μηδενικών εκπομπών στους ευρωπαϊκούς δρόμους έως το 2030, η Visa εργάζεται ανελλιπώς για να προσφέρει στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων σύγχρονες, εύκολες και ασφαλείς εμπειρίες πληρωμών. Αξίζει να σημειωθεί πως στο δίκτυο της Visa, ο όγκος πληρωμών για φόρτιση σε δημόσιους χώρους αυξήθηκε κατά 130% το 2023 υποδεικνύοντας ενίσχυση της προτίμησης για την ηλεκτροκίνηση. 

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, κ. Κυριάκος Κοφινάς δήλωσε: "Η ΔΕΗ blue ηγείται του τεχνολογικά δυναμικού τομέα της ηλεκτροκίνησης και αναδεικνύει μια επανάσταση που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, η οποία δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες, ενθαρρύνει συνεργασίες και, πάνω απ' όλα, προωθεί τη διαλειτουργικότητα. Η συνεργασία μας με την Visa αποδεικνύει έμπρακτα την δέσμευσή μας ως ΔΕΗ blue, να δημιουργήσουμε μία εμπειρία ηλεκτροκίνησης πιο εύκολη και προσιτή για όλους, με στόχο την περαιτέρω προώθηση της πράσινης και πιο φιλικής προς το περιβάλλον μετακίνησης. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να δημιουργούμε βέλτιστες λύσεις στην ηλεκτροκίνηση για ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους".

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα δήλωσε: "Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση συνιστά καθοριστικό παράγοντα για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την πράσινη μετάβαση. Στη Visa, εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε πως οι οδηγοί θα μπορούν να πληρώνουν εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια για τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων τους, ώστε να ενθαρρυνθεί ακόμα περισσότερο αυτή η σημαντική μετάβαση. Καθώς οι καταναλωτές προτιμούν ολοένα και περισσότερο άνετες πληρωμές, εργαζόμαστε για να παρέχουμε καινοτόμες λύσεις που εξυπηρετούν αυτή την τάση εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας, κάτι που για εμάς στη Visa αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Η συνεργασία μας με τη ΔΕΗ blue μας χαροποιεί ιδιαίτερα καθώς εκτός από τα εξαιρετικά προνόμια που παρέχει στους οδηγούς, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της δέσμευσής μας να προσπαθούμε για έναν πιο καθαρό και πράσινο πλανήτη και να παρέχουμε αναβαθμισμένες εμπειρίες ηλεκτρονικών πληρωμών".
 

Περισσότερα από Forbes

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Prodea Investments: Πώς θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια από την πώληση "μαμούθ" 1,25 δισ. ευρώ;

Επενδύσεις 340 εκατ. ευρώ στον τουρισμό πολυτελείας, αποπληρωμή δανεισμού και νέος "βραχίονας" στα logistics.

Αύξηση εσόδων και στρατηγικές επενδύσεις οδηγούν τη Regency Entertainment στην επόμενη ημέρα της αγοράς καζίνο

Την ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά καζίνο διατηρεί και φέτος η Regency Entertainment.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Πως η ΔΕΗ θα γίνει μέχρι το 2028 η πιο κερδοφόρα εταιρεία στην Ελλάδα

Με στόχο EBITDA 2,9 δισ. ευρώ, καθαρά κέρδη 900 εκατ. ευρώ και μέρισμα 1,2 ευρώ/μετοχή το 2028, ο Γ. Στάσσης περιέγραψε έναν όμιλο που πλέον παίζει σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Η είσοδος της ΔΕΗ στη σταθερή τηλεφωνία αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς

Σταδιακά το επόμενο διάστημα αναμένεται να περάσει σε συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και τηλεπικοινωνιών.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.